Kirjoittaja Aihe: säiden armoilla piirtäminen  (Luettu 2722 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pertti jarla

• Jäsen
säiden armoilla piirtäminen
« : 07.03.2008 klo 13:09:21 »
Pitäisi mennä moneksi tunniksi ulos pakkaseen tekemään piirroskuvituksia yhteen tilaisuuteen...eka kerta mulle. Onkos Kvaakkilaisilla antaa vinkkejä moiseen? Sormettomat hanskat luulisi tarvitsevan, ja lämmintä ylle. Jos taivaalta sataa jotain, taitaa ainoa ratkaisu olla siirtyä jonkun katoksen alle? Kuulisin mielelläni otteita kokemus-varannostanne.
Myötätunto ja huumori pois vakavasta asiasta!
-Huolestunut äiti

JanneT

• Jäsen
Vs: säiden armoilla piirtäminen
« Vastaus #1 : 07.03.2008 klo 13:13:10 »
Apteekista saatavat parinkymmenen sentin (siis centin) hansikkaat lämmittävät edes vähän ja tatsi kynään ja piirrustusalustaan säilyy lähes kohtalaisesti.
Kuvitukset       Sarjakuvat         Animaatiot       Käsikirjoitukset                 http://www.jannetoriseva.fi

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #2 : 07.03.2008 klo 13:19:54 »
Pitäisi mennä moneksi tunniksi ulos pakkaseen tekemään piirroskuvituksia yhteen tilaisuuteen...eka kerta mulle. Onkos Kvaakkilaisilla antaa vinkkejä moiseen? Sormettomat hanskat luulisi tarvitsevan, ja lämmintä ylle. Jos taivaalta sataa jotain, taitaa ainoa ratkaisu olla siirtyä jonkun katoksen alle? Kuulisin mielelläni otteita kokemus-varannostanne.
Pakkaseen? Oletko matkustamassa ylöskin Pohjoiseen?

Vesisateeseen sinä korkeintaan joudut. Ja siihen suosittelen kuultomuovia ja lyijykynää, jotka toimivat mainiosti kun piirsin saunassa.

Olen piirrellyt ulkona kävelyreissuillani ja kun laittaa kynän narusta kaulaan, siitä saa helposti kiinni vaikka on tumput käsissä. Muuten ei ongelmia kunhan muistaa ettei vesiliukoinen väri kelpaa pakkaseen.

Ossi Hiekkala

• Archipictor
  • Jäsen
  • archipictor.com
« Vastaus #3 : 07.03.2008 klo 13:20:12 »
Termari täyteen kuumaa mehua.