Kirjoittaja Aihe: Piirtäjä etsii sarjakuva käsikirjoittajaa.  (Luettu 3462 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Fujisan

• Jäsen
Piirtäjä etsii sarjakuva käsikirjoittajaa.
« : 16.02.2008 klo 11:55:49 »
Elikkä hakusessa otsikon mukaisesti olisi hakusessa joku sarjakuvan käsikirjoittamista hallitseva sarjakuva novellin tai pienempien tarinoiden tekemiseen. Tarinan/tarinoiden genrellä ei sinänsä niin väliä, kunhan tarina on kiinnostava. Joitain sarjakuvia mistä pidän, mitkä saattavat ehkä antaa jotain osviittaa siitä millaista tarinaa olisi aikeissa toteuttaa voisin mainita mm. Skydoll, Luupäät, Blade of the Immortal, Battle Angel Alita, Steampunk, Witching Hour, Loiselin Peter Pan ja Druuna. Eli erotiikan sipaustakaan tarinassa ei tarvitse vältellä :)

Valitettavan vähän löytyy omia piirrosnäytteitä vielä täältä, mutta pistän lähipäivinä vielä lisää. Ja tässäpä linkki galleriaani täällä:

http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php?action=gallery;su=user;cat=128;u=2207

Hullu ruusu

• Jäsen
  • MIAUU!!!! :D
Vs: Piirtäjä etsii sarjakuva käsikirjoittajaa.
« Vastaus #1 : 16.02.2008 klo 17:04:46 »
Moi, Fujisan!

Tosi hieno kuva! Olis kiva nähä omia sarjiksia noin hyvin piirrettynä, ku ite en osaa.  :-\

Mut olis siistii, jos piirtäsit jotain mun juttui. Mulla on nettinartuis semmonen oma osio, josta löytyy enemmänkin sarjiksia. Täältä löytyy:
http://www.narttu.net/index.php?option=com_zoom&Itemid=88888891&catid=26&PageNo=1

Voit piirtää jonku noista, tai sitte voin lähettää sulle ihan jonku käsiksenki   8]

vauvakolibri

• Limingan Virallinen Ei-tyttö
  • Jäsen
  • Super-kolibri extraordinaire
« Vastaus #2 : 27.02.2008 klo 00:06:41 »
Itsekin kyllä olisi kiva koittaa kirjoittaa jotain pienempää noilla suunnilla tai fantasiahkossa...
Voisi olla mielenkiintoinen/opettava kokemus.
"Ei on uusi Ehkä."
www.putput.info

kose

• Uusi jäsen
« Vastaus #3 : 11.03.2008 klo 18:47:34 »
hmm..  :) Mä voisin jonkun käsikirjotuksen väsätä... Kuhan tietäsin minkä nimisii hahmoi, millasta juonta, minkälaisii hahmoi yms.

Fauntleroy

• Jäsen
« Vastaus #4 : 15.03.2008 klo 23:44:30 »
hmm..  :) Mä voisin jonkun käsikirjotuksen väsätä... Kuhan tietäsin minkä nimisii hahmoi, millasta juonta, minkälaisii hahmoi yms.

Sama.