mä lähen matkalle, ni kommentoin nyt ku en oo varma ehinkö enää illalla, jos tulee lisää töitä..
Holle: Mustakin ton rotan ilme vikassa ruudussa alleviivaa vähän turhaan sitä, mikä on muutenkin jo selvää. Muuten hauska juttu, piirrosjälki taattua laatua, ja possu on hieno!
AapoK: Oonkohan mä tyhmä, kun en tajua mitä tässä tapahtuu.. Tykkään miten käytät mustetta noin rennosti mutta kuitenkin siististi. Mut tosiaan tota loppuvitsiä en tajua.
Lättä: Musta tää menee vähän aiheen ohi, tai sit oon tällä hetkellä jotenkin aivokuolleen tasolla. Rasteri on kiva lisä, ja piirrostyyli mukavan selkeetä. Juttu sinänsä ei mua tuolilta tiputa mut on ihan hauska.Toi hahmo muistuttaa aika paljon Toomion Alexis ja Tarvo sarjiksen tyyppejä:
http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php/topic,8591.0.html.
KimmoK: Piirrosjälki on taas mukavan selkeetä. Musta juttu ois ehkä parempi, jos tyyppi ei hymyilis tossa keskimmäisessä ruudussa, vaan kattois vaikka jotenkin välinpitämättömästi. Kuvat ois voinu olla vähän jännittävämpiä, niin ettei tyyppiä kuvattais joka kuvassa samasta kuvakulmasta ja samankokoisena.
Juttu on hyvä, sun tekstit on ihanan lakonisia, ei sanota mitään turhaa.
Ezuli: Harmi et kynä petti, silti ihan kivan näköstä piirtämistä. Toi hyppivä pupu on tosi hyvä, tuo just sen kaivatun pessimismi/optimismi dikotomian esiin. Ja söpökin se on. Vika kommentti on musta turha ja kuiva, kuva toimis hyvin ilman mitään tekstiä. Silti hyvä juttu.
Juup, tässä tällasia ajatuksia, yritin antaa vähän kritiikkiäkin, toivottavasti siitä kukaan ei vedä hernettä nenään.