Tänään taidan jättää väliin. Johan tuossa juhannuksena tuli viinoja maisteltua.
Vastaisuudessa voisi tapaamispaikaksi harkita Krunikassa sijaitsevaa Marian Helmeä. Siellä on a) tilaa (kolme huonetta, joissa pitkiä pöytiä), b) laaja valikoima, c) kohtuulliset hinnat (perustuoppi taisi olla halvempi kuin Sävelessä), d) hyvät kulkuyhteydet (seiskan pysäkki vieressä ja keskustasta pääsee kävellen), e) parempi ilmanvaihto kuin Sävelessä, f) hienohelmaisemmallekin väelle kelpaavaa baariseuraa (kantapeikotkin ovat akateemisia). Kävin viime viikolla tuon testaamassa ja vaikutti erittäin soveliaalta. Ainoa miinus, että ruokapuoli puuttuu, mutta niin puuttuu Sävelestäkin.
Koska OIKEASTI ihmiset alkavat kyrpiintyä Säveleeseeseen. Se on ihan kiva baari, mutta ei siellä tosiaan jaksa koko iltaa istua. Itse olen pyrkinyt tapaamispäivinä viettämään mahdollisimman paljon aikaani muualla, ja olen huomannut muussakin porukassa samansuuntaista taipumusta.
Jos joku haluaa tänään klo 18 tulla mun kanssa Marian Helmen testaamaan, niin ajattelin, että voisin pyörähtää siellä yhden tuopin verran ja lähteä sitten himbeen. Mutta ilmoittakaa ajoissa, muuten lähden himbeen suoraan.