Lisäisin, ettei myöskään ole kohteliasta kopioida kuva toisen serveriltä omalleen ja laittaa se foorumille näkyviin mainitsematta lähdettä.
Silloin kuin pistin nuo kuvat esille niin artikkeli taisi olla kokonaisuudessaan "Marvel luo uuden Ryhmä-X-mangan, tässä, katso kuvia." Löytyi muistaakseni mm. Newsaramasta ja CBR:stä. Jos jostain syystä pistäisin foorumeille Vitruviaan miehen, tuskin senkään alkuperäisserveriä mainitsisin.
...
Jos oikein muistan niin pointti tuossa aiemmassa viestissä oli "tämä ei ole pöllitty deviantartista vaan on Marvelin maksama". Olisin varmaan voinut mainita tekijän nimen. Se
taisi olla tekstissä. Kai. Tosin kirjoitusaikana olin niin "innoissani" etten ajatellut selvästi, ja jonkun tuntemattoman ääntämiskelvottoman nimen kirjoittaminen ei ollut ensimmäisenä mielessä.
Mutta olet oikeassa, pitäisi tarkistaa oma selusta ennenkuin lähtee moralisoimaan. Tuo img:n väärinkäyttö vain häritsee, ja se että viimeisen 2000 viestin aikana on varmaan useampikin etikettivirhe joista valitan muille (ja johon jopa ystävällisesti linkitän piikittelyn helpottamiseksi). Ongelmista pitää kuitenkin valittaa kun niitä huomaa, samoin kun minulle pitää valittaa kun teen niitä itse.
Ja tämän seliselin jälkeen; terve pannu, tässä kattila.