Kyllä.Ja koko ajan piirtäessäni. Työhuoneeni naapurini vain ei ymmärrä Motörhead-orkesterin hienouksia ja herkkyyttä.Radiosta voi kuunnella Radio Helsinkiä tai Rockia tai joskus Yle X:ää, mut ne juontajat on NIIN lapsellisia ja se niiden imitointi ja lauleskelu falsetissa on niin ärsyttävää ja ajoittainen kura-musa jota myös räpiks sanotaan, niin hohhoijaa...
Vanhat suosikit iskee vuosien takaa kovimmin eli Muddy Waters, Neil Young,Thin Lizzy ja Phil Lynottin soolot, Johnny Winter,Tom Waits,AC/DC,Eve(?),Orguesta Mondragon(=Espanjan Sliipparit),Dr.John,Patti Smith,David Lee Roth (in aikainen Van Halen),Jonathan Richman,Peer Gunt(in kaks ekaa levyy...),Backsliders,ZZ Top,mut eritoten Motörhead, jota olin kattomassa ekan kerran 1981 Helsingin jäähallissa ja ainut bändi jota oon käyny kattomassa yli 5 kertaa ja joka on vieläkin hyvä ja tekee uusia hyviä levyjä, vaikka urpot muistaa vain Ace of Spadesin. LOistavaa piirustusmusaa ja kiireellisissä töissä käytän Megadethia ja Mustainen naukuminen on niin asiallista.Vinyylejä tässä vieläkin kuuntelen ja muistelen että joskus olin kattomassa Bob Marleytä Brightonissa kesällä 1980, enkä sen jälkeen oo jaksanu reggaesta innostuu, mut se konsertti on yhä paras missä oon ollu (tosin olin silloin jo kypsä 16 vuotias,

), juu mutta kaikki HYVÄ musiikki käy paitsi klassinen, räp, instrumentaalijazz,iskelmät,Ultra Bra, Von Hertzen Bros,SMG,Don Huonot,Apulanta,Zen Cafe,Mokoma & muut säälittävät Suomihevit,Foo Fighters, Nirvana,Coldplay,Oasis, siis tätä yrjötyslistaa vois jatkaa näköjään hyvinkin pitkään, mutta inhotaan ny näitä eniten.
Lainaus Lemmyltä, joka sopii myös hyvin sajakuviin tahi melkeen mihin vaan tykkäämiseen; on vain kahdenlaista musiikkia, sellaista josta pitää ja sellaista josta ei!