Kirjoittaja Aihe: Marvelin uudemmat kauhusarjat  (Luettu 11355 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Curtvile

• Ylläpitäjä
Vs: Marvelin uudemmat kauhusarjat
« Vastaus #45 : 23.01.2009 klo 21:28:39 »
Captain Britain and MI-13 on tutustumisen arvoinen genressään ja muutenkin.
Dracula osuus jatkaa paitsi skrullikuviota myös lehdessä ollutta "salainen sota yliluonnollista vastaan" linjaa.

Uusi Dark reigniin liittyvä tarinakokonaisuushan on Vampire state jossa Dracula päättää että Iso-Britannia olisi sopiva uusi valtakunta hallittavaksi.
Kyllä, kuun sininen alue. Kirjoittaja Paul Cornell on aiemmin kirjoitellut mm. Doctor Whota
ja vastauksena kysymykseenne:

Ja onhan kauhuelementtejä tulossa muutoinkin spandexosastoon: Wolverine First class #11

Osa kaksi tarinasta Lauma
Ja vaikka monille tämä:

piisaa itse odotan lupailtua Jack Russellin mukaantuloa.
Karva pöllyää...

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #46 : 25.06.2011 klo 03:57:48 »
Minua jäi hämäämään uudessa Ghost Riderissa, että mihin se Daniel Ketch taas katos? Viimeksi kun tämä nähtiin, oli hänellä vielä Ghost Riderin voimatkin, ja tuntui voivan hyvin...

Onko Marvelin kauhurintamalla mitään uutta joka minulla olisi jäänyt väliin?
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

gerber

• Jäsen
  • What did ya expect - A drunken Galactus?!!
« Vastaus #47 : 25.06.2011 klo 11:12:43 »
Minua jäi hämäämään uudessa Ghost Riderissa, että mihin se Daniel Ketch taas katos? Viimeksi kun tämä nähtiin, oli hänellä vielä Ghost Riderin voimatkin, ja tuntui voivan hyvin...

Juuri vähän aikaa sitten nähtiin Wolverinen tarinoissa "Wolverine goes to Hell" ja "Wolverine vs X-Men", Wolverinen lehden numeroissa # 2 - 7.

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #48 : 08.07.2011 klo 19:40:14 »
Kysymykseni saataa olla väärässä ketjussa mutta luulempa että (ehkä) kysymykseeni vastaukseen löytyy vastaus uudemmasta kauhusarjasta.Lukki-mies 6/11 Morlun kertoo Spiderille Susimiehen vierailusta,eli epäkuolleidenrutosta.
Mistä on kyse? Onko tuo kohtaaminen/jonkin sortin rutto epidemia nähty uudemmassa kauhusarjassa?
Kello- viiden- tee.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #49 : 08.07.2011 klo 22:15:05 »
Minä esitin aikoinaan saman kysymyksen Kysymyksiä Marveleista ketjussa. Kysyin samalla mitä ylipäätään Jack Russelille kuuluu. Tässä.. Käyttäkää sitä hakua, ei näihin jaksa 2:teen kertaan vastata kukaan.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #50 : 09.07.2011 klo 08:41:01 »
Kiitos vastauksista,vaikka väärässä ketjussa ovatkin.Syy sekavaan viestiini on seuraava;väsymys.En saannut (kuten huomasitte) kovinkaan fiksusti itseäni ilmiastua.
Sanat ovat niin vaikeita.
Kello- viiden- tee.