Anteeksi, että kommentit tulevat näin myöhässä, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
wannabebee: Hyvä idea ja raikas piirrosjälki. Värit ovat kuitenkin ehkä vähän liikaa riitasoinnussa ja valöörierot liian pieniä. Tarinan olisi myös ehkä voinut kertoa vähemmilläkin ruuduilla ja se olisi ollut tiiviimpi ja täydellisempi. * * * *
maziwapp: Ihan ok, mutta ei oikein iskenyt. Fontti ei mielestäni oikein sopinut piirrosjälkeen. Ruutujako oli hauska ja toimiva, ja haastattelussa puhekuplat hamojen välissä toivat sopivan etäisen tunteen tilanteesta. Tarina ei oikein liittynyt aiheeseen, tai ainakaan minä en nähnyt yhteyttä. * * *
Amina: Työ oli ehtinyt kadota, ennen kuin ehdin kommentoida. Muistan, että tarina aiheutti minussa ahdistavan "Taas näitä"-tunteen ilahtuneen oivalluksen sijaan, mutta enempää en osaa sanoa. Idea siis varmaan ei oikein välittynyt, ainakaan itse taiteilijan kommenteista täällä päätellen.
Holle: Piirrosjälki, rytmitys ja värit ovat moitteettomia. Henkilökohtaisessti en ole kuitenkaan koskaan pitänyt sanaleikeistä, etenkään tyhjistä sellaisista, joissa ei ole muuta merkitystä kuin itse sanaleikki. Siksipä juttu aiheutti enemmän puujalkavitsi-tuskaa kuin iloa. Jos anagrammeissa olisi ollut jokin hauska merkitys tai idea, niin tämä olisi ollut tosi hyvä. * * *
Janne T: Hyvin piirretty ja kaikin puolin hauska ja onnistunut. Mutta en kyllä taaskaan oikein tajua, miten tämä liittyi aiheeseen. * * *
Bern: Todella kauniisti piirretty ja hyvä ruutujako. Loppukaneetti kuitenkin oli mielestäni todella masentavan huono. Aiheutti ahdistusta siitä, että jotain näin hölmöä on tehty näin kauniisti. * * *
Rufus: Hauska ja oivaltava ruutujako ja idea. Etenkin se, että hahmo viimeisessä ruudussa katsoo matkaansa koko sarjakuvan läpi. Piirrosjäljessä kuitenkin on parantamisen varaa. hiotummalla jäljellä ja hauskemmalla hahmolla tämä olisi ollut loistava. * * *