Tällä kertaa jutut punaisista ja vihreistä meni kyllä ihan täysin ohi, vaikka kolmeen kertaan viestiä tavasin.
Päänsärky ja ohimeneminen on sinänsä sääli, sillä yleensä viestisi ovat hyvinkin mielenkiintoisia ja oivaltavia sisällöltään...
Punainen 500€ seteleitä.Violetti jos TAAS viilataan?
vihreä on se satku.Agentisti ilmaistuna.
EN tota mielellää levitä mut olkoon,tieto kun kiirees kirjottelee ja ny o kaamee väsy snorklasin uimahallis sukellin 50m räpylöillä menee ilmankin.Palatkaa aiheeseen menen nukkuilee.ANTEEX!!
![Cool 8]](https://www.kvaak.fi/keskustelu/Smileys/classic/cool.gif)
Muutama näki LAPSELLISTA myönnän,jaa se kyseli tääl apuja lehteensäkkin,huomasin tossa mut olkoon EI enää.

Mut jos nää on saissii nää mun jutut nehänvoi skipata yli ei näitä ole pakko lukee?Eix tää oo vapaa lafka minne kirjotellaan???Säästyy päänsäryiltä?? x)
Mua jos ei joku kiinnosta merkkaan sen vaa et olen sen lukenu en serifföi kieliasuu?? :=)
Siksi kirjoittelen/väkerrän kun privana olen saanut palautetta et näitä on kiva lukee ja tietooki mulla jonkuverra on KUULEMMA,mut niiku sanoin EI pakko lukee.Jos joku tykkää saa apui six väkerrän muuten olis loppunu jo aikaa sitten(jos nää laittas et lopeta niin sit vaikenisin.mielestäni en edes spämmää koitan vaan tohottaa asiaa,joku tykkäs noist oudoist sanoistaki ei niin kieliopillista luttavaa,se o etelämmieste juttuu se x)).KIITOS ja ANTEEKS et oon olemassa mut kuolo korja jokaisen vuorollaa siit ei pääse mihinkää sit ei väsätä mitää. :=) Ton hymiön osastolle joudun kai siel kuuma on sen näkee sit. x)
Jätin ylimäääset vex ei enää LAPSELLINEN.
Toi näyttää et on 4.5k mut siinä on 7.5k€ joka on mielestäni ko lättänästä OK hinta!!!KUN kuulin ne lisäviat sun muut.
Q=<>