Kirjoittaja Aihe: Huuto.netin hurjat!  (Luettu 334156 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
Vs: Huuto.netin hurjat!
« Vastaus #675 : 17.11.2014 klo 18:19:48 »
Semicin pohjoismaisia sarjoja painettiin myös Tampereella.
Ryhmä-X siirtyi Unkariin ja samalla lehden koko muuttui yhteispainatuksen vuoksi. 1989 yhteistyömaaksi tuli sitten muita, niin palattiin normikokoon (vaikka 1989 ja 1990 olivatkin siirtymävaihetta Suomessa, kun muualla kirittiin meitä kiinni).
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #676 : 17.11.2014 klo 19:17:02 »
Noita kovakantisia oli kyllä hetken Kirjatorilla kaupan hyvinkin edullisesti. Tuota Sinistä Hämäriä en tosin siellä muista nähneeni.

Painosten loppueriä päätyi erinäisiä reittejä myyntiin toreille ja turuille. Meilläkin on sarjiskaupassa yhä muutamaa tuon ajan Teräsmies- ja Batman-kirjaa uutena.

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #677 : 12.01.2015 klo 08:07:33 »
Carl Barksin kootut ja muutama "lisäkirja" myynnissä.  Osta heti hinta 3300 euroa! Lähtö 3100 euroa!

http://www.huuto.net/kohteet/carl-barksin-kootutlisakirjoja/346156856

Hinta tuntuu ensivaikutelman perusteella hurjalta mutta, kun sitten muistaa mitä nuo maksoivat, niin ei sittenkään ole "niin" kova pyyntö.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #678 : 12.01.2015 klo 08:38:12 »
On se hurja kun noita on myyty ilman karhu- ja taidekirjaa hintaan 1300-1400€.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

marko70

• Vieras
« Vastaus #679 : 12.01.2015 klo 11:55:34 »
Outoa et ei saa omiaan pois eli alella jotkut myy?Kuolinpesästä sain 8 lootaa pikkuvikaisina ja 150 loota meni muistelen,tietty otin provikan kun hoidin kaupan ja muut lehdet ostin ennensitä vex 700€.2k pitäs musta saadaainakin rahapulassako noi noita myy en  sit tiedä?

Q=<>

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #680 : 12.01.2015 klo 11:58:10 »
^Samaa ihmettelen minäkin, toisaalta luulen että hinta tulee putoamaan lähelle 2500 egeä. Ei näitä kandeis myydä noin isolla tappiolla.

Pitää muistaa että nuo 30 taisivat kustantaa yhteensä tilaajille about 2000€  vai oliko jopa enemmän? En muista tarkalleen.

Eräs antikvariaatti myi suomenkielisen sarjan  2190 eurolla, ja tässä  minun mielestäni liikutaan sillä tasolla millä näitä pitää myydä eli lievä voitto.

http://www.ensipainos.fi/fi/aku-ankka-albumit/t_7015
« Viimeksi muokattu: 12.01.2015 klo 12:00:15 kirjoittanut Dennis »

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #681 : 12.01.2015 klo 12:02:08 »
Joten nuo jotka ovat myyneet noita alihintaan ovat tehneet tappiota.

Eihän siinä mitään kummallista ole. Uutena ostettujen kirjojen arvo laskee aina - vain halutut keräilykohteet ovat poikkeus. Aika näyttää, tuleeko Barksin kootuista sellainen.

marko70

• Vieras
« Vastaus #682 : 12.01.2015 klo 12:13:14 »
Eihän siinä mitään kummallista ole. Uutena ostettujen kirjojen arvo laskee aina - vain halutut keräilykohteet ovat poikkeus. Aika näyttää, tuleeko Barksin kootuista sellainen.
Rosan kootuistahan muistaakseni sai jo omansa pois vai miten ne huudossa on menneet en muista?

30 lootaa on varastossa tärinäsivut vain tarkastettuna et nekö nyt olis arvokkaampia kun ei hyllyyn ole pässeet? >:D

Q=<>

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #683 : 12.01.2015 klo 12:46:06 »
Jos kelvottomat pikselikirjat on arvokkaampia, kuin kunnolla painetut, niin oi voi tempora oi voi mores.

Timo

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #684 : 12.01.2015 klo 12:50:07 »

Niin saa nähdä, meinasin itse(kin) ostaa aikoinaan 2 kpl tätä sarjaa, mutta ei ollut rahaa kuin yhteen, sen toisen piti olla ns korkoa kasvava sijoitus.

Luulisi että arvo nousee hieman, ehkei niin paljoa kuin minä ja muutama muu odotti silloin kuin tämä julkaistiin.

Kyseessä on rajoitettu laadukas painotuote, eikä mikään joka viikko tai kuukausi ilmestyvä läpyskä jonka arvo on plusmiinusnolla heti seuraavan päivänä.

Itse odotan vielä vuosia ennen kuin harkitsen myymistä, hätäiset ovat siinä vaiheessa myyneet omansa...ja halvalla!

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #685 : 12.01.2015 klo 14:07:48 »
Niin saa nähdä, meinasin itse(kin) ostaa aikoinaan 2 kpl tätä sarjaa, mutta ei ollut rahaa kuin yhteen, sen toisen piti olla ns korkoa kasvava sijoitus.

Luulisi että arvo nousee hieman, ehkei niin paljoa kuin minä ja muutama muu odotti silloin kuin tämä julkaistiin.

Kyseessä on rajoitettu laadukas painotuote, eikä mikään joka viikko tai kuukausi ilmestyvä läpyskä jonka arvo on plusmiinusnolla heti seuraavan päivänä.

Itse odotan vielä vuosia ennen kuin harkitsen myymistä, hätäiset ovat siinä vaiheessa myyneet omansa...ja halvalla!

Mä ostin pari-kolme vuotta sitten, sain silloin koko setin hintaan 1400EUR. Sisälsi myös nuo pikselikirjat, onnenlantin, markkinointikirjeet jne. Olen täydentänyt kokoelmaa norjan/ruotsinkielisillä lisäosilla sekä taidekirjalla. Ainoa mitä en hankkinut, oli norjankielinen index-kirja.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

marko70

• Vieras
« Vastaus #686 : 12.01.2015 klo 17:05:59 »
Ainiin noita kolikkojutskia kalentereineen olis mulla 3/4 ylimäärästä kaapissa,pitäskö  laittaa hurjaan hintaan huutoon. ;)

Q=<>

Torstai

• Jäsen
  • Unessa omistin härän, joka karkasi posliinkauppaan
« Vastaus #687 : 12.01.2015 klo 17:59:02 »

Niin eikös sitä sanota, että tuotteista jotka on jo uutena tehty keräilykappaleiksi ei koskaan tule mitään arvokkaita keräilykappaleita. Varsinkin kun tuote oli sellainen, jonka sai kaikki halukkaat ostaa itselleen. Enkä jaksa uskoa, että yhtäkkiä olisi syntymässä uusi suuri Barks sukupolvi, jotka haluavat ostaa CBK hinnalla millä hyvänsä niiltä joilla se jo on.

Niin ja onhan tuolla ollut jo jonkin aikaa 1900€ hintapyynnillä CBK, eikä ole ainakaan vielä mennyt kaupaksi.

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #688 : 12.01.2015 klo 18:34:28 »
Niin eikös sitä sanota, että tuotteista jotka on jo uutena tehty keräilykappaleiksi ei koskaan tule mitään arvokkaita keräilykappaleita. Varsinkin kun tuote oli sellainen, jonka sai kaikki halukkaat ostaa itselleen. Enkä jaksa uskoa, että yhtäkkiä olisi syntymässä uusi suuri Barks sukupolvi, jotka haluavat ostaa CBK hinnalla millä hyvänsä niiltä joilla se jo on.

Niin, ja kun nyt on ensimmäiset digisukupolvet jo kouluiässä niin ei näiden arvo taida kovin paljoa nousta edes 10-20 vuodessa, ja nykykakarat kyselevät varmasti aikuisikään tulessa kuullessaan Carl Barksin nimen että: "Ketä se on?"

20 vuoden kuluttua suurin osa sarjakuvista taitaa olla digijulkaisuja tai mikä ikinä onkaan se julkaisumuoto tulevaisuudessa!

Eihän IS:n mukaan yksikään all2 25-vee tunnistanut Lasse Vireniä kuvsta >:D

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #689 : 12.01.2015 klo 21:10:19 »
Eräs myyjä yrittää saada Ryhmä-X 1/1984stä 100 euroa ja toinen yrittää myydä liutaa (ilmeisesti kaikki tällä vuostuhannella tulleet kirjat) Egmontin Marvel-kirjoja reilulla 500 eurolla mutta ilman tulosta.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.