Eka Turtles on mennyt kaupaksi huutonetissä hintaan 2-10€. Sattumalta tuo on tullut huutonetissä monesti vastaan ja kerran olen nähnyt jopa 10€ maksettavan. Olisikohan toiseksi korkein myynti ollut jotain 7€. Sanoisin että lähtöhinta 12€ on kohtuuton mutta ei aivan niin suurta ylilyöntiä mitä monissa kohteissa näkee. Varsinkin kun moni niistä on vielä uutena myynnissä paljon edulllisemmin nettikaupoissakin, mahdollisesti liikkeissäkin ja lukemattomana divareissa.
Mielestäni huutonetissä on nykyään hurjaa se kuinka alas hinnat ovat tippuneet esimerkiksi Marvel lehdissä Hämis, Ryhmä-X, Hulk yms eikä siltikään kukaan osta.
Divarissa saisi jo vaihdossa luultavasti enemmän. Tämän olen ainakin itse huomannut monissa kohteissani huutonetissä kun on pyytänyt 2-4€ eikä kukaan osta -> divarissa vaihdossa 4-6€. Yksi isompi yllätyskin oli kohteissani Huutonetissä pyysin 8€ ja sain divarissa vaihdossa 30€. Toisaalta toimii kyllä myös toisinpäin: ei kelpaa mihinkään divariin mutta ihmiset ostavat huutonetissä 2-6€/kpl. Muutenkin tuntuu että juuri ne mitkä eivät kelpaa divariin menevät paljon nopeammin kaupaksi huutonetissä.