Author Topic: Lapsukaisena piirrettyjä kuvia (näytteitä)  (Read 35419 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Piber

• Sopuli
  • Jäsen
  • yuubervärkki
Re: Lapsukaisena piirrettyjä kuvia (näytteitä)
« Reply #45 on: 14.05.2007 klo 19:00:28 »
Tällainen tuli löydettyä, piirsin ehkä kymmenisen vuotta sitten ollessani 13 vuotias :)

Ylläpito: Selkeästi ei ollut itsensä tekemä, poistin. -Puro.

No voi ******* perkele.
Pitäisköhän viiltää ranteet auki. En 14 vuotiaanakaan piirrä noin hyvin, enkä muuten varmaan 15 vuotiaanakaan.
Voitte vain arvella minkä sanan olen sensuroinut jos se on perkelettäkin siveettömenpi.
Mutta eikös toi ole Wowista?
« Last Edit: 21.05.2007 klo 19:13:13 by puro »

Liisus

• Jäsen
« Reply #46 on: 14.05.2007 klo 19:08:56 »
No voi ******* perkele.
Pitäisköhän viiltää ranteet auki. En 14 vuotiaanakaan piirrä noin hyvin.
Voitte vain arvella minkä sanan olen sensuroinut jos se on perkelettäkin siveettömenpi.

noh, älä niitä ranteita vielä ainakaan auki vedä. ja pidä mielessä ettei kaikki aina ole siltä miltä vaikuttaa. ehkä pirjo on piirtänyt ton 13vuotiaana (ja jos on niin propsit), ehkä 23 vuotiaana, ehkä ei ollenkaan itse. Ongelma on ettei voi tietää varmasti kun netissä liikkuu kaikenlaista.
10v sitten ei kyllä ollu vielä  ton laatusia kuvankäsittelyohjelmia. äh, whatever

ACrockett

• Jäsen
« Reply #47 on: 14.05.2007 klo 20:15:49 »
Nyt ei tule mieleen kuin se että piirsin yhdestä Salattujen sotien luvusta sarjakuvan.Siinä sankarit hyökää Doomin päämajaan.Laitan tänne joskus.

raju

• opiskelija
  • Jäsen
  • pienellä oleva teksti: "Kulta!!" "mwahh" "<3"
« Reply #48 on: 21.05.2007 klo 15:10:24 »
Tällainen tuli löydettyä, piirsin ehkä kymmenisen vuotta sitten ollessani 13 vuotias :)

vau  :) väritkin ovat siltä ajalta?? upea työ 13-vuotiaalta!!
"Be like a bee; anything he heats is clean, anything he drops is sweet and any branch he sits upon does not break."
-Imam Hazrat Ali

Tive

• Jäsen
« Reply #49 on: 21.05.2007 klo 15:33:05 »
Tässä kuva Aku Ankasta ja jostain muusta tyypistä  :D Kuvan piirsin 10-vuotiaana. Silloin tuli aika paljon piirreltyä ankkoja.

Piber

• Sopuli
  • Jäsen
  • yuubervärkki
« Reply #50 on: 21.05.2007 klo 16:59:25 »
Tässä kuva Aku Ankasta ja jostain muusta tyypistä  :D Kuvan piirsin 10-vuotiaana. Silloin tuli aika paljon piirreltyä ankkoja.
Oiskos Freddy Milton Aku ankka spessussa julkaissusta tarinasta eräs kuva.
Saman näköinen ainakin.

Laura edit: Kuvaa ei tarvitse lainata viestiin, jos se näkyy samalla sivulla - syö muutoin modeemilla surffaavien sivun latausnopeutta.
« Last Edit: 21.05.2007 klo 19:05:21 by Laura Sivonen »

ACrockett

• Jäsen
« Reply #51 on: 21.05.2007 klo 21:11:39 »

Eikö tuo ole se kun Aku hakee töitä Lanttilalta?Se oli kyllä hyvä tarina.

Wadeedit: Kuvaa ei tarvitse edellisen editoinnin mukaan lainata. Ota pois vaan se img with *lukuja* pois. Kiitos.
« Last Edit: 21.05.2007 klo 21:19:46 by Wade »

Lättä

• Innostunut sonni
  • Jäsen
  • Ei ole yhtään hyvä tämä.
« Reply #52 on: 21.05.2007 klo 21:56:38 »
Ylläpito: Selkeästi ei ollut itsensä tekemä, poistin. -Puro.

Siis mitä? Onko täällä huijareita? Voihan pahus... Voiko mihinkään luottaa? No... tästä ainakin näkee, että on minun tekemäni - lapsempana.

Kuva sarjasta Crisp ja Dony, jota tein yht. 59 sivua. Tämä on uusimmasta päästä, olin kaiketi 5. luokalla. Täällä: http://latta.vuodatus.net/blog/622619#commentform

Tarina on 10-sivuinen, kuten useimmat C & D:t. On minulla muitakin.
« Last Edit: 25.06.2007 klo 14:57:40 by Lättä »

Tive

• Jäsen
« Reply #53 on: 21.05.2007 klo 22:02:24 »
Oiskos Freddy Milton Aku ankka spessussa julkaissusta tarinasta eräs kuva.
Saman näköinen ainakin.
Joo tosiaan kuvassa on otettu mallia Aku Ankka Myymälävarkaiden kauhu -tarinan ensimmäisestä ruudusta. Tarina oli N:o 4/2005 lehdessä.

Avalkis

• Valveunessa
  • Jäsen
« Reply #54 on: 21.05.2007 klo 22:38:33 »
Lapsena minulla oli Disney-fanitaidekausi jonkin aikaa ja kyseisiä piirroksia on kasoittain. Tässä n. 5-vuotiaana Hiidenpata-julisteista inspiroituja:

« Last Edit: 05.02.2017 klo 19:12:09 by Avalkis »
http://www.jukkaeronen.com - Suomen luonnosta inspiroituneita fantasiasarjakuvia ja scifi-elokuvia & ambient-musiikkia

Piber

• Sopuli
  • Jäsen
  • yuubervärkki
« Reply #55 on: 23.05.2007 klo 14:31:12 »
Siis mitä? Onko täällä huijareita? Voihan pahus... Voiko mihinkään luottaa? No... tästä ainakin näkee, että on minun tekemäni - lapsempana.

Paras huijari huijaa itseäänkin.
Olet muuten jo lapsena hallinnut kerronnan.

Qwerty

• Jäsen
  • This is Living
« Reply #56 on: 31.05.2007 klo 14:38:40 »
Kuva sarjasta Crisp ja Dony, jota tein yht. 59 sivua. Tämä on uusimmasta päästä, olin kaiketi 5. luokalla. Täällä: http://latta.vuodatus.net/
Heh. Tulee ihan omat mieleen.
Hienosti joo olet hallinnut kerronnan jo lapsena. Ja kyllä joihinkin voi luottaa...

...ehkä.
´This is The End´

Piber

• Sopuli
  • Jäsen
  • yuubervärkki
« Reply #57 on: 25.06.2007 klo 12:43:21 »
Lapsuus oi autuas lapsuus.
Tämän tein muistaakseni viidennellä.
Yhdellä A4:lla yli sata ruutua.  ;D
http://s166.photobucket.com/albums/u85/Psyykedeelia/?action=view&current=wanha001.jpg

Tämä on saman sarjan toinen sivu. Tässäkin on jotain 50 sivua.
http://s166.photobucket.com/albums/u85/Psyykedeelia/?action=view&current=wanha2.jpg

Ja tämän tein vuosi sitten. Toivottavasti olen vuodessa oppinut jotain.
http://s166.photobucket.com/albums/u85/Psyykedeelia/?action=view&current=wanha3.jpg

Tällästä.

Ei mutta oonhan mä vielä lapsi. Ulos alasti juoksemaan ja juomaan kuralammikoista. Wuhhuuu!
« Last Edit: 25.06.2007 klo 12:52:50 by SinintheCity »

Aku-fani13

• Ankkislainen
  • Uusi jäsen
  • Ankkis is the best.
Vs: Re: Lapsukaisena piirrettyjä kuvia (näytteitä)
« Reply #58 on: 13.02.2009 klo 16:01:59 »
Tässäkin on jotain 50 sivua.
http://s166.photobucket.com/albums/u85/Psyykedeelia/?action=view&current=wanha2.jpg
Tarkoitat varmaan 50 ruutua...

Itsellänikin on jotain viisi-vuotiaana tehtyjä piirroksia, mutta, kun en omista skanneria niin en niitä viitsi pistää digikameralla kuvattuna.
Oikeastaan voisin nyt piirtää jonkun kuvan ja pistää tänne ja sanoa että tehty lapsena(heko heko), koska olen 11v... ;)
Älä lue historiaa, vaan tee sitä. Kopiointi ilman tekijän lupaa ehdottomasti kielletty!

Emppu

• Guest
Vs: Lapsukaisena piirrettyjä kuvia (näytteitä)
« Reply #59 on: 13.02.2009 klo 16:45:38 »
Hitto, että nakertaa, kun ei tiedä, miten saisi Amigan disketeiltä infon nyky-PC:hin. Mulla on hirveet läjät kaikkia piirrustuksia, joita tein 7-10-vuotiaana koneelle ja olis ihan sairaan siistiä nähdä, millaisia ne oikeesti ovat (aika kultaa muistot, valitettavasti). Eipä ole noita papereita sen pahemmin jäänyt, kun oon niin napakka heittämään niitä poies. :C