Kirjoittaja Aihe: Lahden Sarjakuvan Lokakuu 2  (Luettu 22512 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kaltsu

• Jäsen
Vs: Lahden Sarjakuvan Lokakuu 2
« Vastaus #60 : 05.10.2007 klo 12:28:06 »
Jee tänään Lahteen! \o/

pertti jarla

• Jäsen
« Vastaus #61 : 05.10.2007 klo 12:35:20 »
Arvatkaa kuka ei ole valmistautunut puheenvuoroonsa millään tavalla! Junassa sitte.
Myötätunto ja huumori pois vakavasta asiasta!
-Huolestunut äiti

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
« Vastaus #62 : 05.10.2007 klo 12:40:12 »
Jee Kaltsu! Sun sarjikset on Tirran miesten vessassa.

Täällä on kuulemma jo Pekko ja Tuukka tulee tänään viikonloppuäidin luo. (jos Otto laskee..)

Mua sitten ei saa juottaa tänään!  :-X Jos oon baarissa, niin saa viedä kotiin. Ettei käy samallalailla kuin viime vuonna..

Ja, sama ongelma kuin Pertillä. Junassa on hyvin aikaa kirjoittaa puhetta, jos ei tule super nopella z-junalla.

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #63 : 05.10.2007 klo 13:04:22 »

Loistoo. Mainostan näyttelyä myös omilla sivuillani. Näyteduunikin siel on! :)
« Viimeksi muokattu: 05.10.2007 klo 13:08:36 kirjoittanut kaltsu »

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
« Vastaus #64 : 05.10.2007 klo 13:36:24 »
Sämpylöitä ja tuoretta pullaa on kahvilan menuu.
Ravintola Teerenpelissä kannattaa käydä syömässä tuhdit kolmioleivät. Samalla voi nauttia Hannelen ja Reiman vessasarjakuvista.

Jukka

• Jäsen
« Vastaus #65 : 05.10.2007 klo 13:38:44 »
Kukas / mikäs tuo Peter muuten on? Borgtronin pikkuserkku??

Eivät tietääkseni ole sukua. Peterin juuret löytyvät täältä:
http://www.dinoriders.com/Six-Gill%20&%20Orion.htm

t.h tuotanto

• kauppatieteenmaisteri, opettaja, DJ.
  • Jäsen
  • -rompsuttelen pimeässä-
« Vastaus #66 : 05.10.2007 klo 14:30:14 »

Missä miee, tänää lahteen, salasana väärä. :police:
mosh core. Hula Hula.

http://th-tuotant.vuodatus.net/

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #67 : 05.10.2007 klo 14:54:43 »
Jos oon baarissa, niin saa viedä kotiin.
Oispa ihana. Löytäjä saa viiä kottiisa.

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #68 : 05.10.2007 klo 15:25:30 »
Huomenna siis nähdään ketä nähdään. Siitä onkin jo vierähtänyt puali vuatta viime Lahden reissusta vaikka Soljaa, Jukkaa, Pekkoa ja kumppaneita onkin tullut näkyiltyä mm. festareilla. Lahti rules ok!

Hitto, kapakka- ja (vessa)taidekierros samalla kertaa, jännää! :laugh:

Ich go hemma nu!

Olohan on kuin jouluna joskus pienenä :P

t.h tuotanto

• kauppatieteenmaisteri, opettaja, DJ.
  • Jäsen
  • -rompsuttelen pimeässä-
« Vastaus #69 : 05.10.2007 klo 16:07:58 »

Olohan on kuin jouluna joskus pienenä :P
Totta! Wanhan ihmisen joulu tämäkin. Kamat jo pakattuna.
mosh core. Hula Hula.

http://th-tuotant.vuodatus.net/

Tuuk42

• Jäsen
  • "En pidä minään"
« Vastaus #70 : 05.10.2007 klo 16:16:04 »

Täällä on kuulemma jo Pekko ja Tuukka tulee tänään viikonloppuäidin luo. (jos Otto laskee..)

Mua sitten ei saa juottaa tänään!  :-X Jos oon baarissa, niin saa viedä kotiin. Ettei käy samallalailla kuin viime vuonna..

Ja, sama ongelma kuin Pertillä. Junassa on hyvin aikaa kirjoittaa puhetta, jos ei tule super nopella z-junalla.

Ei yksi Otto minua pidättele jos Lahti kutsuu :)
Ällös Solja huoli, olen ihan kohta siellä pelastamassa sinut baarista!
Harmi että tajusit lisätä tuon "ei saa juottaa"-kohdan, koska alkuperäinen muoto oli vaan että "ei saa päästää baariin".. Nyt ei ole porsaanreikää  ::)

"Art Kills Creativity." - Douglas Adams Paint it Black!

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
« Vastaus #71 : 05.10.2007 klo 17:54:56 »
Oispa ihana. Löytäjä saa viiä kottiisa.

Heh.. ;D Nyt vasta tajusin. Löytäjä saa pitää.

Kasisalilla on muute lava vapaa. Pekon kanssa alustavasti puhuttiin että pojat voisi pitää sarjakuvaraadin. Kaikki jotka uskaltaa, voi antaa sarjakuvansa arvosteluun. Ainakin ne jotka tykkkäävät julkisesta häpeästä ja pilkasta. (ainakin  minä..)

Kahtoo mitä jännää siellä porukalla keksitään!

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
« Vastaus #72 : 06.10.2007 klo 19:50:34 »
Löytäjä saa pitää.

Herrajjumala! Mää ihmettelinki mitä unohtu!

Lainaus
Kasisalilla on muute lava vapaa. Pekon kanssa alustavasti puhuttiin että pojat voisi pitää sarjakuvaraadin. Kaikki jotka uskaltaa, voi antaa sarjakuvansa arvosteluun. Ainakin ne jotka tykkkäävät julkisesta häpeästä ja pilkasta. (ainakin  minä..)
No nii Kundipimun poijjat, kuinka puri? Myytiinkö loput lehdet murhakritiikin jälkeen?

Mikko A

• Jäsen
  • ostan omakustanteita - uudet & vanhat - tarjoa!
« Vastaus #73 : 07.10.2007 klo 11:47:37 »
Itsekin päädyin lavalle yllättävän pitkäksi menneen arvioraadin "tuomariksi".  Ihan leppoisaa loppujen lopuksi, vaikka harvinaisen hyvin päässä toimiva ajatuksenhukkaus ei ole paras ominaisuus lavalla puhujalle.

Mielestäni asiallinen lava/näkyvyys sekä äänentoisto. Kunhan animaatiot sai edes sillä melko kuppaisella mustavalko/sini sävyisellä heijastuksella (& ilman ääntä!) näkyviin ja myöhemmin myös jotain taustamusaa soimaan (pääasiallinen kiitos Nissisen punkrock kassu valikoimille!), tunnelma alkoi olla mukavampi.

En tiedä miten muilla meni matskua kaupaksi, mutta Loka Kustannuksen puolesta voi sanoa että ei ainakaan ollut turha reissu, vaikka Hesan festareiden myynnistä luonnollisesti jäi merkittävästi jälkeen. mm Rivo #1 3.painos myytiin loppuun festareilla. Kenties jos festarin saa vakiintumaan & promootiota vielä lisättyä, 2008 kehitystä nähtäisiin yhä edelleen?

Illan nyrjähdysklubi oli ihan mainio. Omaa mekastusta lukuunottamatta ei lavalle juuri nähnyt, kun suosio oli niin suuri ettei oviaukkoa lähemmäs mahtunut. Parin vessanäyttelyn kautta (Hiidenkivi & kulttuurikahvila Rooster) Tirraan, jossa karaoke oli jo siinä vaiheessa buukattu ihan sulkemisaikaan asti. Pilkun jälkeen kotiinpäin ja emäntä saikin kenkiä ylös kun olin sammahtanut sohvalle eväsleivät rinnuksilla.  Ts. kuulostaa ihan onnistuneelta festarilta.

Mitää tulee luentoihin, niistä ei ole mitään tietoa. Jos tilaisuudet olisi lähempänä toisiaan TAI jopa samassa tilassa, siitä voisi olla hyötyä puhujille, että niillä on välittömästi isompi potentiaalinen kuuntelijamäärä, jos ei muuta niin ne pöydissä istuvat kauppiaat. Toisaalta häiritsisikö se muuta sosiaalista puolta? Saa nähdä jos 2008 jotain viilausta järjestelyssä jos se nähdään tarpeelliseksi.

Jari Lehtinen

• Jäsen
  • Itsevalaiseva myyrä joka selvittelee kurkkuaan
« Vastaus #74 : 07.10.2007 klo 13:58:26 »
Seminaarihan oli raivokas yleisömenetys. 7.4 kuulijaa, jotka kaikki tunsivat toisensa nimeltä. Sitäkin voisi harkita, ettei tapahtumaa järjestettäisi päällekkäin sarjakuvaohjelmaa täynnänsä olevien kirjamessujen kanssa.
”Yhdysvalloissa vuosittain julkaistaan 720 miljoonaa kappaletta »C o m i c s» sarjakuvia … joista ei vain puutu kaikki kasvatuksellinen arvo, vaan jotka ovat suorastaan vahingollisia.” Lastemme puolesta, Kansainvälisen lastensuojelukonferenssin Suomen päätoimikunta 1952.