Kirjoittaja Aihe: Ärsyttävin Ankkalinnalainen  (Luettu 26060 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Wierdo

• Närkästynyt kuluttaja
  • Jäsen
  • Hard Duck Halitulihei!
Re: Ärsyttävin Ankkalinnalainen
« Vastaus #15 : 19.08.2007 klo 20:16:55 »
Nämä ottavat minua päähän:

1. Mikki Hiiri (nykyinen); se vaan on niin raivostuttava jätkä!  >:(
2. Riitta Hanhi; tosi kana ja Roopen ihailu ei näytä todellakaan terveeltä.
3. Polle Koninkaulus; itsekeskeinen ja muka jokapaikan -mies.
4. Mustakaapu; pakkomielteinen psykopaatti. Mielisairaalaan se kuuluu, ei vankilaan!
5. Kaikki ne Kreikan mytologiaan kuuluvat sivuhahmot; yksikin Zeus tai Muusa vielä Mikki Hiiri tarinassa, niin mä hyppään katolta!

Quack

• Jäsen
« Vastaus #16 : 20.08.2007 klo 15:33:12 »
- Polle Koninkaulus
- Unkka T. Kumiankka
- Mikki Hiiri välillä
- Touho Ankka
- Una
- Veli Ponteva ja muut porsaat

Sarjoista bittiankka on todella pohjanoteraus. En myöskään tykkää suurimmasta osasta aikamatkustus tarinoista.

Lauri Lokista, Riitta Hanhesta ja pikku - Akusta tykkään. Mustakaapu on mun suosikki pahis Mikki sarjoissa.

Jos noista ärsyttävistä hahmoista pitäis valita ykkönen, se ois Unkka T. Kumiankka.  :-X

Justus

• Jäsen
  • Ralf on Kuningas
« Vastaus #17 : 20.08.2007 klo 18:21:22 »
- Polle Koninkaulus

Mikset pidä Pollesta? Kumman kanssa muuten Heluna on? Pollen vai Hessun vaiko onko heillä kolmella krhm. -suhde? Taitaa riippua käsikirjoittajasta.

Samone

• Jäsen
  • Muumipappa
« Vastaus #18 : 20.08.2007 klo 23:12:49 »
Minä muistan Hessulla olleen toisenkin ihastuksen. Huomattavasti tuota edustavamman näköisen.

Samone

• Jäsen
  • Muumipappa
« Vastaus #19 : 20.08.2007 klo 23:37:17 »
Helinä (Glory-Bee) oli Floyd Gottfredsonin luomus 60-luvulta.

Onhan Hessulla ollut muitakin kertakäyttöisiä ihastuksia. Naapurin kärtty vanhapiika neiti Hempukka ja Minnin Marissa-täti, joka piti vain rumista miehistä. Löysi lopuksi Hessua rumemman jonka kanssa meni naimisiin.
Mikäli Hessu näytti Mikille Helinän valokuvaa, niin häntä juuri tarkoitin. Muistan kyllä nuo molemmat muutkin mainintasi. Tuli jopa elävästi mieleen Marissan miehen kuvakin. Mokomat menivät naimisiin juuri kun Hessu olisi antanut periksi ja ajatteli olevansa ykkönen  ;D

Kapteeni Kenguru

• Groupie
  • Jäsen
  • ¿Cuándo se come, aquí?
Vs: Re: Ärsyttävin Ankkalinnalainen
« Vastaus #20 : 25.08.2007 klo 15:02:30 »
Hannu Hanhi on tarkoituksella ärsyttävä.

Ovat sitten onnistuneet tavoitteessaan. Lauri Lokki, Una, pikku-Aku ja muut uudemmat hahmot eivät minua ärsytä, jos eivät myöskään tee kummoista vaikutusta.

Mutta Hannu..  jo joskus pikkupoikana luin Akua ja ihmettelin että muuten hyvä, mutta miksi ihmeessä on soppaa pilaamaan täytynyt laittaa tuollainen hahmo. Lupaan että jos jonakin päivänä pääsen Disneylle hommiin (vaikka sitten Disneylandin vessojen siivoojaksi) niin kirjoitan tarinan jossa Hannu kohtaa karmean loppunsa eikä enää ikinä palaa Ankkalinnaan.
POLKU PYÖRÄ VARKAAT KURIIN!!1

http://www.youtube.com/user/Satelliittifillari

Quack

• Jäsen
« Vastaus #21 : 25.08.2007 klo 21:28:33 »
Mikset pidä Pollesta?
Polle on itsekäs ja omahyväinen.

Lasarus

• Vieras
Vs: Ärsyttävin Ankkalinnalainen
« Vastaus #22 : 26.08.2007 klo 18:38:03 »
- Mikki Hiiri

Perustelu kaikessa lyhykäisyydessään. Mikki on liian "kaikki tietävä"

nWo

• Uusi jäsen
« Vastaus #23 : 26.08.2007 klo 20:53:51 »
No ei varsinaisesti ole yhtään ärsyttävää hahmoa, mutta yksi vaihto ehto olisi Tupu, Hupu ja Lupu. Nehän ne vasta tietävät kaiken, haukkuvat ja pilkkaavat Aku-setää. Sehän on tottakai niitten tarkoituskin, mutta silti ärsyttää.

Hanna

• Jäsen
« Vastaus #24 : 27.08.2007 klo 11:22:12 »
En ole lukenut uusia Akuja sitten 90-luvun, joten olen täysin pihalla: kuka tämä vihattu Unkka T. Kumiankka on?

Jos karsii noi sivuhahmot, niin ehdottomasti ärsyttävin on Mikki Hiiri, joka on omahyväinen besserwisser jne...

...Akussa on särmää ja rosoisuutta

Toden totta. Mikki olisi minunkin listallani ykkösinhokki Hannun ohella. Rasittava moraalinvartija ja kaikin puolin ärsyttävä besserwisser. Aku taas on kuin kuka tahansa kaduntallaaja - usein epäonninen, ärhäkkä, kärttyinen, itsekäs mutta samalla hyväsydäminen. Akuun voi samastua, Mikkiin ei (minä ainakaan ;) ).

Luin tänään Al Taliaferron Akuja. Niissä ankanpojat eivät vielä ole mitään kaikkitietäviä sudenpentuja, vaan saavat Akun kurittomuudellaan hermoromahduksen partaalle.

Mä olen myös tykännyt näistä vanhoista stripeistä ja olen ostanut jokusen Aku Ankka päivästä päivään -albumin. Veljenpojat ovat tuohon aikaan tosiaankin aivan erilaisia termiittejä kuin nykyisin, kurittomia koulupinnaajia ja kaiken tuhoajia. Myös sittemmin niin lutuisen Mummon Ankan hahmo on näissä varhaisissa jutuissa aika erilainen, ainakin Aku on aina hermoromahduksen partaalla Mummon vieraillessa Ankkalinnassa. Iines sentään on oma itsekäs itsensä.
Klik klik --> Sarjisblogini

Quack

• Jäsen
« Vastaus #25 : 27.08.2007 klo 16:14:16 »
Eniten esiintynyt Suomessa.  >:(

Jos joku Aku Ankasta lukee näitä, ei enää Unkkaa kiitos.

No ei sen väliä, skippaan tarinan kumminkin jos tulee.

Justus

• Jäsen
  • Ralf on Kuningas
« Vastaus #26 : 30.08.2007 klo 16:54:44 »
Nämä ottavat minua päähän:
4. Mustakaapu; pakkomielteinen psykopaatti. Mielisairaalaan se kuuluu, ei vankilaan!

Minusta Mustakaapu on cool, mutta olenkin aina pahisten puolella. Highlanderissa
(siinä ekassa parhaassa leffassa jossa oli Queenin musiikki) Kurgan saa syvän kumarrukseni. Kurganilla on paljon fanisaitteja, joten en ole ainoa outo.

VNaomi

• Jäsen
  • Aarresaari
« Vastaus #27 : 03.09.2007 klo 15:19:16 »
Minusta Mustakaapu on cool, mutta olenkin aina pahisten puolella.

Täysin samaa mieltä. Parin kuukauden välein suoritan aina lehtipisteessä kaikkien taskareiden ja Roope-setien pikaselauksen, jonka päätteeksi ostan ne numerot, joissa Mustakaapu tai Kaivanto esiintyvät. Muuten en Ankkoihin enää kauheasti koske.

Jossain viime vuoden Roope-sedässä ollut tarina, jossa Mustakaapu muuttaa maalle suunnittelemaan ja valmistelemaan uutta ryöstöä, mutta saakin ärsyttävät paikalliset (esim. Mikin tädin) niskaansa on loistava. Jaksaisin lukea sen vaikka kuinka monta kertaa.

Ärsyttävistä hahmoista sen verran, että Touho on kerta kaikkiaan sietämätön. Erityisesti inhoan kaikkia hänen ja Akun agenttiseikkailuja sekä tarinoita, joissa Touholla on jokin muka hyvä idea, jonka toteuttamiseen hän tarvitsee Akun apua. Tylsää melskaamista.
« Viimeksi muokattu: 03.09.2007 klo 15:23:28 kirjoittanut VNaomi »

Duck-King

• Jäsen
« Vastaus #28 : 16.09.2007 klo 12:22:36 »
Una on aikas ärsyttävä, koko ajan Akua ''viihdyttämässä'', ja Hannusta on tehty varmaa vasiten ärsyttävä mutta kummiskin hyvin raivostuttava >:(
Ira furor brevis est.
(Uka Ankka Ankkis.netissä)

Tuukka Saturi

• Sosiaalilehmä
  • Jäsen
  • "That's a fact Jack!"
« Vastaus #29 : 16.09.2007 klo 12:39:05 »
Sanoisin että Touho Ankka.

Rasittava idiootti joka ei tajua painua helvettiin kun häntä ei kaivata. Pahanilmanlintu joka upottaa perseilynsä takia uhrinsa aina kuseen päästen itse kuin koira veräjästä. Varsinkin nykyinen Touho Ankka vetää oikein överit asiassa.

Myös Palle Ankka on tosi raivostuttava hahmo. Sietämätön läskiperse idiootti. Koko hahmon keksinyt piirtäjäkin pitäisi ruoskia. Jos haluaa kehittää uuden hahmon, niin tekisi edes jonkun oikeasti miellyttävän hahmon, eikä vain aivotonta urpoa joka ei tajua mistään mitään. Hömelöt hahmot ovat hauskoja (esim, Hessu, oikean käsikirjoittajan/piirtäjän käsissä) mutta aivottomat idiootit ovat vain rasittavia ruututilan hukkaajia.

Mikki Hiiri on ehkä pitkäkestoisin inhokkini. Minusta on rikos, että tuollainen inisevä paskantärkeä mulkero on disneyn keulahahmo. Rasittava muka-niin-hiton-fiksu-über-dekkari-nilkki. Disneyn logossa pitäisi olla Aku eikä kukaan muu.

Pahoitteluni jos kuulostaa vähän turhan vihamieliseltä, mutta sen säilyminen rehellisenä mielipiteenäni vaati tiettyjä voimakkaita termejä.  >:D
« Viimeksi muokattu: 16.09.2007 klo 12:50:09 kirjoittanut Tuukka Saturi »