Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvakilpailu  (Luettu 5354 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Doc Lomapäivä

• Jäsen
Re: Sarjakuvakilpailu
« Vastaus #15 : 06.08.2007 klo 10:57:16 »
http://www.summeri.net/index.php?option=com_dpmediagallery&task=show&Itemid=85&mgid=27
mun sarjakuva on nyt siellä, antakaa mielipiteitä!
Kuus oli ladattu kun kävin kattoon, ja sun sarjis oli noista paras (sori vaan Karri). Sopivan absurdi juttu. Lopetus olis voinu olla vielä absurdimpi.

Se vaarin hautakivikuolema oli kans hyvä mutta vanha vitsi.

killdozer

• Jäsen
  • plaa plaa
« Vastaus #16 : 06.08.2007 klo 18:25:36 »
Kuus oli ladattu kun kävin kattoon, ja sun sarjis oli noista paras (sori vaan Karri). Sopivan absurdi juttu. Lopetus olis voinu olla vielä absurdimpi.

Se vaarin hautakivikuolema oli kans hyvä mutta vanha vitsi.

vau kiitos! en ole pahemmin julkaissut missään, edes netissä sarjakuviani ennen.

ehkä mielestäni sarjakuvani oli jotenkin teennäinen ja pakotettu.. itse tykkäsin kyllä enemmän tuosta "djKuivan" sarjakuvasta.

mutta täytyy näin sanoa, että tuo palvelu on vähän kehno kun pienentää joitain sarjakuvia niin rankasti ettei niitä näe edes lukea. lähetin tästä palautetta summeriin ja sieltä tuli vastaus, jossa he sanoivat yrittävänsä korjata asian.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #17 : 07.08.2007 klo 00:24:53 »
Killerdozeri. Ihan hyvän sarjiksen väsäsit.

8]

Lättä

• Innostunut sonni
  • Jäsen
  • Ei ole yhtään hyvä tämä.
« Vastaus #18 : 07.08.2007 klo 13:16:39 »
Mää laitoin kanssa sarjakuvakilpailuun oman tekeleeni. Minulla olisi kyllä oikeasti tilaustöitäkin, mutta näihin se aika sitten hukkuu, kun tulee päähänpinttymä ( = idéefixe tai jtn. :D)

killdozer

• Jäsen
  • plaa plaa
« Vastaus #19 : 07.08.2007 klo 20:13:51 »
Mää laitoin kanssa sarjakuvakilpailuun oman tekeleeni. Minulla olisi kyllä oikeasti tilaustöitäkin, mutta näihin se aika sitten hukkuu, kun tulee päähänpinttymä ( = idéefixe tai jtn. :D)
just hieno toi sun sarjakuva! :DD
todella hauska ja hyvä idea!

Lättä

• Innostunut sonni
  • Jäsen
  • Ei ole yhtään hyvä tämä.
« Vastaus #20 : 08.08.2007 klo 01:40:21 »
Kiitos. Mutta kyllä tuo sinun vie voiton. Värit sopivat hienosti ja koko sarjis ei näytä olevan jalalla piirretty, toisin kuin minun. Huono sanavalinta, tarkoitin: näyttää, kuin olisit nähnyt vaivaa sarjakuvaasi.

killdozer

• Jäsen
  • plaa plaa
« Vastaus #21 : 09.08.2007 klo 22:09:09 »
Kiitos. Mutta kyllä tuo sinun vie voiton. Värit sopivat hienosti ja koko sarjis ei näytä olevan jalalla piirretty, toisin kuin minun. Huono sanavalinta, tarkoitin: näyttää, kuin olisit nähnyt vaivaa sarjakuvaasi.
kyl toi sun on mun ehdoton suosikki noista tällä hetkellä, se on nokkela ja tykkään tosta piirrostyylistä tosi paljon.

killdozer

• Jäsen
  • plaa plaa
« Vastaus #22 : 14.08.2007 klo 22:26:34 »
sain mailia summerin ylläpitäjältä että ne on päivittänyt sitä sarjakuvapalvelua, nyt hyväksyy paremmin isoja kuvia, näin lukee etusivulla: "Sartsan ennustuskoulu -sarjakuvakilpailu on uudistunut, jos olet jo osallistunut sarjakuvalla, mutta kuva jäi pieneksi, lähetä se nyt udelleen niin se tulee kilpailuun isompana!"
ihan kiva, onneks mun sarjiksesta saa teksteistä vielä selvää, joistain ei kyl pahemmin saa..

keijoahlqvist

• Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • -
Vs: Sarjakuvakilpailu
« Vastaus #23 : 16.06.2009 klo 17:54:48 »
Onko tätä Wallun postittamaa kilpailukutsua esitelty täällä:
Lainaus
Dear Comic Friends

My name is Tomasz Kolodziejczak, I’m a comic publisher in Egmont Poland.

Polish Museum of Warsaw Rising ’44 organizes every year a competition for young comic artists for the comic about Warsaw Rising ’44.

WR ’44 was the biggest city battle during II World Wart in which 200 000 civilians were killed and whole city was destroyed.

Last year we received more than 50 comic short stories. Post-competition anthology has been published by Egmont Poland. We have the idea of inviting to this competition artists from other countries.

http://konkurskomiksowy.1944.pl/

Aapo vois hakee tuolta meriittiä?

AapoK

• Jäsen
Vs: Sarjakuvakilpailu
« Vastaus #24 : 17.06.2009 klo 13:11:26 »
Kiitoksia Keijolle vinkistä. Ensimmäisen sivun jo sain valmiiksi tuohon hommaan. 4-10 sivua ei ole kovinkaan paha mitta ja käsikirjoituksen perusteella tulee 7 sivua yhteensä.