Author Topic: Kvaak tekee sarjakuvaa 3  (Read 7372 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ACrockett

• Jäsen
Kvaak tekee sarjakuvaa 3
« on: 20.07.2007 klo 13:09:18 »
Selvä! Laitetaanpa nyt pystyyn uusi yhteistyö projekti. Eli jos vielä innostaa niin laittakaa minkä homman haluatte. Itse suostun värittäjäksi ja voin kehitellä juonta vähän mutta käsikirjoittaja kirjoittaa sen koko homman. Jos saan muutaman nimen tähän niin sitten voimme alkaa miettimään juonta. Hommia on siis piirtäjälle (luonnos ja tussaus jos haluaa), käsikirjoittajalle, värittäjälle (varattu) ja tekstaajalle.

Hommat tulevat sitten nyt.
Piirtäjä -
Käsikirjoittaja -
Tussaaja -
Värittäjä - Tohtori Doom
Tekstaaja -

Tape

• Jäsen
  • There is no justice... There is only a revenge.
Re: Kvaak tekee sarjakuvaa 2
« Reply #1 on: 20.07.2007 klo 13:21:38 »
Olisikohan minun mahdollista liittyä tähän?
Marvel- ja DC-sarjisten suuri fani.

ACrockett

• Jäsen
« Reply #2 on: 20.07.2007 klo 13:25:47 »
Olisikohan minun mahdollista liittyä tähän?
Liity vain mutta riippuu minkä haluat. Jos haluat piirtäjäksi niin laita näyte niin voin laittaa mutta kun tunnen sut toiselta foorumilta niin mielestäni olet huippu käsikirjoittaja.

Tape

• Jäsen
« Reply #3 on: 20.07.2007 klo 13:30:57 »
Liity vain mutta riippuu minkä haluat. Jos haluat piirtäjäksi niin laita näyte niin voin laittaa mutta kun tunnen sut toiselta foorumilta niin mielestäni olet huippu käsikirjoittaja.

Minusta siis olisi ennemminkin ainesta käsikirjoittajaksi?  Meinaat näytteellä varmaankin, että piirrän jotain ja laitan sen sitten koneelle, ja sitä kautta sitten tänne.

ACrockett

• Jäsen
« Reply #4 on: 20.07.2007 klo 13:44:14 »
Minusta siis olisi ennemminkin ainesta käsikirjoittajaksi?  Meinaat näytteellä varmaankin, että piirrän jotain ja laitan sen sitten koneelle, ja sitä kautta sitten tänne.
Kyllä mutta mitän oikein puhuit, Lewis? Siis laitetaanko tähän useampi tekemään yhtä hommaa? No siinä tapauksessa ilmoittautujia voi tulla mukaan mutta itse käsitin että yksi tekee yhden homman noista Veli Loposen puheista.
Uusi työnjako.
Käsikirjoittaja - Tohtori Doom
Piirtäjä - Lewis
Tussaaja -
Värittäjä - Tohtori Doom
Tekstaaja -

Tuoho voi siis ilmottautua useampi kuin yksi.

ACrockett

• Jäsen
« Reply #5 on: 22.07.2007 klo 15:53:54 »
Siis mitä Loponen oikein sanoi että yksi ruutu on A4 kokoinen? Tuo on mielestäni liian iso sillä miten tuollainen saadaan koneelle ellei sitä kuvaa muokata tietokoneella. Millä ohjelmalla voin värittää kuvaa kun skannaaminenhan ei onnistu multa kovin hyvin sillä se skannaa ainostaan keskimmäisen osan.

ezuli

• Guest
« Reply #6 on: 24.07.2007 klo 11:48:42 »
Siis mitä Loponen oikein sanoi että yksi ruutu on A4 kokoinen?
Ei vaan A4 kokoinen sarjakuvasivu mahtuu melko hyvin tietokoneen ruudulle, eli näytölle. Tietenkin se pitää skaalata oikean kokoiseksi, mutta mittasuhde on A4.

Ja skannerisi kanssa ollaan monessa (asiaankuulumattomassa) ketjussa yritetty sinua autella, muttet ole nähdäkseni vastannut tai osannut vastata tarkennuskysymyksiin. Olettaisin, että skannerisi on yksinkertaisesti rikki. Uuden saa parilla kympillä.

Tape

• Jäsen
« Reply #7 on: 24.07.2007 klo 14:08:20 »
Olisiko minun siis mitenkään mahdollista osallistua tähän? Minua on kehuttu mm. hyväksi käsikirjoittajaksi ja piirtäjäksi, mutta kässärien teko sujuu kuitenkin ehkä hiukan mallikkaammin.

Miettikää asiaa rauhassa.

ACrockett

• Jäsen
« Reply #8 on: 24.07.2007 klo 14:30:31 »
Olisiko minun siis mitenkään mahdollista osallistua tähän? Minua on kehuttu mm. hyväksi käsikirjoittajaksi ja piirtäjäksi, mutta kässärien teko sujuu kuitenkin ehkä hiukan mallikkaammin.

Miettikää asiaa rauhassa.
Olet kysynyt samaa asiaa jo kauan joten imoitanko sut kirjoittajaksi tai piirtäjäksi?

Tape

• Jäsen
« Reply #9 on: 25.07.2007 klo 10:17:08 »
Olet kysynyt samaa asiaa jo kauan joten imoitanko sut kirjoittajaksi tai piirtäjäksi?

Käsikirjoittaja olisi parempi. Jos mitenkään mahdollista, niin ilmoita vain.

ACrockett

• Jäsen
« Reply #10 on: 25.07.2007 klo 17:43:12 »
Okei.
Käsikirjoittaja - Tohtori Doom, Tape
Piirtäjä - Lewis
Tussaaja -
Värittäjä - Tohtori Doom
Tekstaaja -
Vasta 3 ilmoittautujaa.

Hanna

• Jäsen
« Reply #11 on: 25.07.2007 klo 23:22:39 »
Vasta 3 ilmoittautujaa.

Johtuisiko osallistujakato siitä, että tämä projekti vaikuttaa jo syntyessään täydeltä katastrofilta...?
Klik klik --> Sarjisblogini

ACrockett

• Jäsen
« Reply #12 on: 26.07.2007 klo 14:13:41 »
Hehheh, taitaa ollakkin!

Eiku, oikeesti tästä taida tulla mitään. Minä kyllä mielelläni piirtäisinkin, mutta hiukan mietityttää tuo kässärin valmistuminen.

Vai yllättääkö Doom ja Tape, meidät kaikki, ja tekevät loistavan käsiksen, minkä kaikki haluavat piirtää?? Ken ties...?

Joonas
Älä ennakoi mitään. Itse asiassa sanoin että suunnittelen mutta varsinaisen käsikirjoituksen tekevät muut. Ilmottaudu itse tekemään tuota käsikirjoitusta jos epäilyttää.

Tape

• Jäsen
« Reply #13 on: 31.07.2007 klo 11:21:42 »
Onkos tämä projekti nyt sitten jäissä, vai aloitammeko kohtapuoliin?  Muutama osallistuja ehkä vielä tarvittaisiin mukaan, mutta jospa alkuun päästäisiin näinkin.

Leo

• Jäsen
Re: Kvaak tekee sarjakuvaa 3
« Reply #14 on: 31.07.2007 klo 14:14:38 »
Jaoin tämän aiheen vanhasta Kvaak tekee sarjakuvaa 2 -ketjusta. Onnea projektiin.