Kirjoittaja Aihe: TV-vinkkejä sarjakuva- ja animaatioaiheista  (Luettu 252644 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Marvel

• Jäsen
Vs: TV-vinkkejä sarjakuva- ja animaatioaiheista
« Vastaus #570 : 02.08.2012 klo 22:23:28 »
Kuka tervejärkinen sitä haluaisi katsoa? Ja minun tietääkseni Narutoa ei ole muutenkaan nähty tv:ssä niin mitä järkeä?

Se oli pelkkä esimerkki. Ei nyt heti seota  ;)

FreakyMike

• Taideseppä
  • Jäsen
  • weird bastard
« Vastaus #571 : 02.08.2012 klo 22:37:02 »
Tekkonkinkreetissä on myös aika omaperäinen ja yksityiskohtainen piirtotyyli mistä ainakin itse tykkäsin. Kaupunki oli täynnä huikeita karnevaalihenkisiä taloja ja muuta silmäkarkkia etc.
Sarjakuvat: [ www.saunalahti.fi/~wfan/comixfreak ] - Kuvataide/esineet: [ http://astalo.deviantart.com ]

Marvel

• Jäsen
« Vastaus #572 : 03.08.2012 klo 14:37:28 »
Ainoa mikä Tekkonkinkreetissä kiinnostaa on Minotaurus  ::)

Toni

• Jäsen
  • Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan
« Vastaus #573 : 03.08.2012 klo 15:46:57 »
Olen monesti vilkuillut tuota Kirjastossa. Mutta jokin ei ole innostanut minua lainaamaan tuota. Ei taida ainakaan olla tekijät syynä, päätellen heidän ansioistaan. Onko tuo sitten hyvä?

Tekkonkinkreet on yksi kaikkien aikojen parhaista animeista! Kuten sarjakuva, johon se perustuu on yksi parhaista mangoista. Omaperäistä laatukamaa!
https://tahtivaeltajablogi.com – Ilman on paha elää!

Marvel

• Jäsen
« Vastaus #574 : 07.08.2012 klo 22:11:11 »
Tekkonkinkreetissä Minotaur oli suomennettuna "Kärppä"... Ei S**t*na  :'(

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #575 : 12.09.2012 klo 01:26:33 »
Jos topparin ohjelmalistaan on luottamista niin ensi maanantaista lähtien aamuisin muutamaa lasten sarjaa ja muut ovat tuntemattomia mutta Transformerssit on ehkä mielenkiintoinen (foxin sivut ovat mallia ****** joten ei lisäinfoa sieltä) mutta Avatar kiinnostanee vain nuorempia, tiistaina alkaa Prätkähiiret (maikkari näyttänyt kaikki jaksot muutamaan otteeseen ellei ole uutta sarjaa tehty), tosin alkamisajat heittelevät jonkin verran joten parhaiten TFt saa tallennettua viikonloppuisin ja näemmä tulee 2 TF jaksoa per viikko.

Myös Ihmenelkkujen eka leffa tulee foxilta ensi tiistaina alkaen vähän ennen yhtätoista illalla.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #576 : 12.09.2012 klo 19:17:02 »
mutta Avatar kiinnostanee vain nuorempia

Jos tarkoitat Avatar -The Last Airbender sarjaa, niin en näe mitään syytä miksei tämä mahtava animaatio kiinnostaisi myös vanhempia. Tosin Nelonen on näyttänyt jo jaksot moneen kertaan. Joten olen ne ainakin itse nähnyt. Mutta mahtava sarja kuitenkin.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #577 : 12.09.2012 klo 19:56:06 »
Jos tarkoitat Avatar -The Last Airbender sarjaa, niin en näe mitään syytä miksei tämä mahtava animaatio kiinnostaisi myös vanhempia. Tosin Nelonen on näyttänyt jo jaksot moneen kertaan. Joten olen ne ainakin itse nähnyt. Mutta mahtava sarja kuitenkin.

Sitä jos FOX esittää tuon sarjan mutta kuten sanoin FOXin sivut ovat mallia surkeat eli sieltä ei löydy lisäinfoa. Ihan hyvä sarja se oli.

Pässi

• Jäsen
« Vastaus #578 : 22.09.2012 klo 08:37:01 »
Pertti Jarla on Runoraadissa sunnuntaina.

JanneT

• Jäsen
« Vastaus #579 : 07.10.2012 klo 10:58:26 »
Moebius - Fantastinen elämä.
(Moebius Redux - A Life in Pictures) Henkilökuva viime keväänä kuolleesta ranskalaisesta Moebiuksesta eli Jean Giraudista, maailmankuulujen science fiction- ja Blueberry-sarjakuvien tekijästä.

YLE Teema la 13.10.2012 klo 21.00.

Taitaa olla  sama dokumentti, joka esitettiin Teemalta jo vuonna 2008 nimellä "Sarjakuvien sankari". Ainakin molemmissa on tekijäksi merkitty Hasko Baumann.
Kuvitukset       Sarjakuvat         Animaatiot       Käsikirjoitukset                 http://www.jannetoriseva.fi

X-men

• Jäsen
« Vastaus #580 : 15.10.2012 klo 21:01:43 »
Nelonen esittää tämän kuun lopussa (28.10) ekan Rautamies-leffan ja ensi kuun alussa tulee sitten G. I. Joe (1.11) ja Rautamies 2 (4.11) ja Kick-Ass (8.11).

X-men

• Jäsen
« Vastaus #581 : 28.10.2012 klo 20:21:49 »
Kaksi ensinmainittua ovat tulleet ennenkin, mutta kahdella jälkimmäisellä on ensiesitys töllöstä.

Eka Iron Man siis tulee tänään. Kannattaa katsoa jos eivät Kuntavaalit kiinnosta.

Kuntavaalithan ovat hyvä unilääke ja Rautamies taas päinvastaista.

Irene

• Jäsen
« Vastaus #582 : 01.11.2012 klo 13:02:49 »
Olipa kerran (Once Upon a Time) alkaa Neloselta 14.10. Tämä liittyy sarjakuviin siten, että Fablesista piti tulla tv-sarja, mutta tv-pamput hokasivat etta satuhahmothan ovat vapaasti käytettävissä, ei tässä mitään Bill WIllinghamia tarvita.

Juonia ei siis ole otettu Fablesista, mutta samoja hahmojahan tässä on.

Onko kukaan seurannut sarjaa? Minä katsoin yhden jakson juuri noiden väitettyjen Fables-yhtäläisyyksien vuoksi. En jaksanut katsoa lisää. Selvästi suunnattu lähes "koko perheelle", hidas, alleviivaava ja paljon tv-sarjakliseitä...
Lukupäiväkirjani: http://sbrunou.blogspot.com

X-men

• Jäsen
« Vastaus #583 : 01.11.2012 klo 20:33:13 »
Katsottu kaiki jaksot mutta hidastempoinen kun asiat ei tunnu liikkuvan yhtään eteenpäin (pikemminkin taaksepäin).

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #584 : 04.11.2012 klo 18:17:40 »
Ei kyllä kolahtanut minulle tämä sarja. Hyvä jos pystyy keskittymään siihen kun se on niin tylsä.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.