Nyt Jiksi vääristelet oudosti sanomaani. Olenko väittänyt, ettei muut saa sanoa mielipiteitään. Siitähän minä juuri sanoinkin kommenteissani tässä osiossa että tuokaa ajatuksia ja perustelija. Ole hyvä ja lueppa tarkempaa ennenkuin puhut ihan ihmeellisiä.

Ja kyllähän täällä on suoraankin sanottu mielipiteitä joistakin piirtäjistä, joiden työ jälki ei miellytä. Usein olen niitä nähnyt esimerkiksi Tex osuudessa ja muissakin. Joku kvaakkilainen vaan toteaa, että se ja se piirtäjä on sellainen ja sellainen. En usko että väität, ettei asia olisi näin? Joten se ei ole kvaakin yleisen ilmapiirin vastaista kuten annoit ymmärtää.
Ja mitä tulee siihen, että mainitsisin niistä piirtäjistä, joita ei voi sanoa Suomen parhaiksi, se oli nyt pieni heitto vaan ihan leikkimielisellä kiusalla....se on mu tyyli vaan. Ei muuta.Pitäähän tässä elämässä jotain hauskaakin olla. Seuraa välillä kun käytän hymiöitä. Ne kertovat, milloin on vitsailua jne.
Ja toiseksi. Miksi sanoit, että "säästäthän meidät erittelyiltäsi niistä piirtäjistä, jotka eivät osaa piirtää"! Mitä ihmettä puhut? En ole mitään eritellyt. Missä näet minun sanovan piirtäjistä jotain nimiä tai muuta? Jos jotain asiaa tästä vielä, mailaa yksityisesti eikä tässä osiossa, jossa pitäisi keskustella noista piirtäjä asioista noin yleisesti. Täällä pitäisi vaihtaa arvokkaita ajatuksia ko.aiheesta.
Otat liian vakavasti tämän koko touhun vaikka oletkin toimittaja. Aloitinkin ajatuksieni antamisen ensimmäisessä kommentissani varovasti tietäen, että voi tulla eriäviä mielipiteitä ja niin taas kävi. Kumma kun aina menee joidenkin kanssa kinasteluksi kuin pik´ku lasten kanssa olisi tekemisissä. Mutta ei mennä henkilökohtaiselle tasolle. Ja toivon, että luet tarkemmin viestini sisällön. En ole kieltänyt eriäviä mielipiteitä. Se oli sinun näkemyksesi asioista.
Ei nyt pilata tätä osiota turhalla jorinalla. Jokainen voi perustella kantansa. Aina emme voi olla samaa mieltä joka asiasta tässä sarjakuvan kiehtovassa maailmassa.