Ja takaisin mutu ja vatu-perusteluihin eli mielestäni Suomen teknisesti paras piirtäjä on Ville Tietäväinen ja sitten hyvänä kakkosena tulee Tarmo Koivisto ja joukko semmosia "nukkuvia" eli jotka ei halua/jaksa/ehdi piirtää niin "hyvin" kuin osaisivat eli ainakin Tommi Hänninen, Matti Hagelberg ja Joonas Savolainen ja ovat valinneet itselleen nopeamman/haastavamman/omituisemman/aikatauluissapysyvämmän tyylin.
Itse pidättäydyn kyllä äänestämästä ketään, kun tavallaan en usko parhautta voitavan jakaa äänestämällä, sitenhän valitaan vain suosituin/äänestetyin/tunnetuin hahmo tahi piirtäjä.
Aktiiviseen kinasteluun ja omien mielipiteidenvaihtoon kyllä kehoittaisin ja etenkin mielipiteenVAIHTOON, jos mielipiteenä on että Ilkka Heilä tahi Kaisa Leka olisi Suomen PARAS piirtäjä. Haloo!tarttis kyllä osaa vähän sitten perustella ja tässä tapauksessa totuus EI AINA tule lasten ja imeväisten eikä edes juoppojen suusta.
Niin, siis Ville Tietäväinen on taidokkain ja moniin eri tyylilajeihin suvereenisti taipuvainen piirtäjä, mä oon ihan fani ja kateellinen.