Miksi jomman kumman pitäisi olla parempi? Eikö riitä, että molemmat ovat oman genrensä laadukkaita edustajia?
Minuun kolisee B enemmän, mutta ei sekään ihan kybällä enää. Viivi kolisee johonkin taas ihan himona. Miksi pitää aina selvittää kaikesta paremmuus?

-------------------
Axuz:
Voisin muuten sanoa Tapani Maskulalle joskus, että tee parempi leffa... mitenkä voi olla elokuvakriitikolla niin rajoittunut maku, että kaikki elokuvat, joiden tarkoitus on viihdyttää katsojaa ovat yhden tähden kökköä?

Periaatteessa olen kuitenkin sitä mieltä, että ei tarvitse itse osata piirtää, että näkee, etä jokin on kökköä. Välillä on tosin makuasioita, kuten esim. Don Rosa, joka jakaa mielipiteitä, eikä kukaan voi väittää häntä kuitenkaan ehdottomasti surkeaksi, mutta ei välttämättä myöskään maailman lahjakkaimmaksikaan (tosin kehumisessa ylisanat ovat aina suotavampia, kuin haukuissa). Rosa on kuitenkin oman tyylinsä nero, joka saa aikaan mahtavaa jälkeä sinnikkäällä puurtamisella.
Ja palatakseni suomalaisiin taiteilijoihin, niin mielestäni Juba on ihan OK piirtäjä, mutta mielestäni hänen hahmonsa ovat tylsän näköisiä ja ilmeettömiä (väärällä tavalla). Dilbertissä moinen ei (minua) haittaa, kun kyseessä on kuivia insinöörejä käsittelevä sarjakuva. B. Virtasen hahmot ovat lennokkaita ja sulavia.
-------------------
Danny Elfman ruuls! 8)