Festivaali koordinnaattori kiittää. (syvä kumarrus)
Kiitos Otolle hienoista festareista. Tätä mun piti sanoa, mutta olin niin liikuttunut että itkuksi se meni. Pikaisen kaljan jälkeen sai mongerrettua jotain, mutta nyt tulee uudestaan. Parasta mitä olen sarjakuvafestivaaleista saanut on Otosta sydänystävän. Pikkusisko kiittää!
Kiitos myös Vesalle. Iso veljiä ei ole koskaan liikaa. Kiitos myös siitä että Hannelen kanssa tulitte mukaan Ylelle. Teidän seurassa oli hyvä olla ja suoran ohjelman kuvaukset eivät jännittäneet juurikaan.
Kiitokset kaikille ihanille, reippaille, mahtaville ja söpöille talkoolaisille. Te olette festareiden jauhot, joita ilman ei ole mahdollista kokata tätä mahtavaa kakkua!
Joni mun oikea käteni. Olet mahtava! Etenkin oli hauskaa kruisata Kampin torilla kuplalla.
Kiitos infotiskin tytöt! Te olette ihania ja suloisia. Kiitos kustantajat, yhteistyökumppanit, festivaalien esiintyjät, vierailevat tähdet, haastattelijat, Jussi Salakka & pienlehtitaivas, Jouko & mangat, näytteileasettajat, Glorian väki ja vieraat. Te olette festivaalikakun sokerit, kermat, täytteet ja koristeet.
Omat festivaalit oli juoksentelua. Ainut asia mikä harmittaa on se että ei kerinnyt jutella kaikkien kanssa. Pikaisia mitä kuuluu keskusteluja jotka nekin jäi kesken. Ensi festivaaleilla olen edustamassa ihan itteeni ja käytän aikani seurusteluun. (Ps. Jos nyt tein johonkuhun vaikutuksen, niin saa tarjota töitä!)
Hienoja hetkiä oli paljon. Sain virolaisen Joonas Sildren ja hänen näyttelynsä festivaaleille. Kiitos siitä Joonakselle.
Hapyy Horsen retkue ja lahti comicsin remmi: Kaikki ei ymmärrä teidän neroutta! En osaa edes kuvailla medän Black Doorin paneeli/haastattelu/mikälie/showta. Tämä show on kyllä tuttua meille ennestään, mutta nyt oli vaan mikit ja kaikki muut baarissa olijat joutuivat väkisinkin kuuntelemaan meitä. Ekalla osiolla saatiin baari tyhjäksi, paria sitkeetä mukaan lukematta. Toinen haistattelu osio veti yllättävän paljon väkeä. Jopa ensimmäisen osion kuuntelija (Toni Jerman) saapui takaisin.
Kiitos Askolle oluesta ja Jiille mukavasta haastattelusta. Ja molemmille kiitos tietysti seurasta Black Doorissa. Kauaan en kerinnyt istua, sillä tuli hälyytys Gloriaan. Siellä alettiin myymään olutta..iik! Tästähän sarjakuva ihmiset varmaan pahastuu..

Rahaa kului sarjakuviin paljon. Vähän otin takkiini reissulla, sillä ratikka matka maksoi su aamu 80 euroa. Lahti Comiksia on vielä jäljellä parikymmentä kappaletta jonka tuotto menee pj:n ratikka matkoihin..heh
Kohta (6.10) otetaan festarointi uusiksi:
http://sarjakuvanlokakuu.wordpress.com/Kaikki ovat tervetulleita mukaan!
Teen jonkun vetoomuksen että saataisiin uusinta Toni-ponia Sarjakuvan Lokakuuhun! Miltä kuulostaisi? Liian monelta jäi tämä hienous näkemättä.