Meikä kävi ensin Gloriassa jo lauantaina kohtuuaikaisin (joskus 12-13 maissa) mutta ahdistuin, kerkesin nähdä kiireiset Sinisalot ym. järjestelytoimikunnan kumppanit sen verran että sanoin ujohkosti moi ja ostaa pamautin sentään Fantsupeleistä Brubakerin & Phillipsin hienon Cowardin ja Baggen & Rasin hupaisan Kovasen - sitten sain pänikätäkin ja rynnin pää kolmantena hevosena äkkiä kaljalle Black Dooriin! Mutta voih, ahdistus pukkasi yhä päälle ja mulkoilin kulmieni alta että tos on Jermanni ja tossa joku muu hermanni...
Argh! Äkkiä pois. Sitten kävin tuulettumassa viereisessä Fidassa (kalliita ja huonoja kirjoja) ja Stupido Shopissa (ostin Siouxsien uuden "comeback"-levyn, aivan loistava!). Eksähdin kännymölytoosaan puhuessani vahingossa johonkin hevimestaan (Stage?) ja jäin ryystämään olvia sinne (auts, asiakas keskeytti, mihinkäs minä jäinkään?) - ja unohdin ajankulun! Poks kliks kloks! Kello vierähti jo kolmeen ja Blainin nimmari jäi saamati ja sen ranskisparin jorinat Doorissa kuuntelemati. Damn. Eikun siis lisää olutta Doorissa.
Sitten olinkin jo taas saanut hermoni takaisin ja tapasin ööh...ihmisiä? Vesapai? Kalju rillipää? Maybe. Hiekkis, väsynyt punapää? Definitely. Millan nopiasti tiskillä (sori, puhuin puhelimeen

), Vesa K.Ataiston joka oli hilpeä itsensä, yyyyhhh, sen yhen hemmon jonka kanssa olin Stadarissa joskus (sori, en muista nimeä!) ja joka tuolla Doorissa keskusteli jonkun ööh...sveitsiläisen latvialaisen pienlehden kustantajan kanssa,(hämärää...), sitten siinä pöydässä oli myös tämä tämä tämä...argh...no se nainen jolla on ne lasit! Rojola? Hitto. Ei. Muista. Nimiä.
Sitten Hannu Esko jäi mieleen (vessapiirros Doorissa "Naisten vetovoimasta" oli festarien paras sarjakuva

) kaiffarinsa kanssa ja Pekko uudistuneine ulkonäköineen ja Rami R. siinä jotain hölötti mun kanssa myös (en vain kuollaksenikaan muista mitä puhuimme) jne. jne. Soljakin vilahti. (Piru, TAAS asiakas! Mitä ne oikein kuvittelevat, että olen TÖISSÄ täällä vai!?

). Ja sen yhden Shokinostajan kanssa oli myös mukava jutustella. Ja sen yhden ison kaverin jonka kanssa puhuin Love & Rocketsista.
Kun painuin sitten joskus 19.00 kieppeillä kaverin tupareihin niin olin jo aika laitamyötäisessä...ja seuraavana päivänä ollut toivoakaan raahautua enää Gloriaan!

Solja: Ostan sen teidän varmasti upean tekeleen tässä joskus, ehkäpä tulen Lahteen sitten ensi kuussa...
Pahus. Kai se on pakko alkaa duunihommiin. Adios ja muchas gracias companeros!
Kahden minuutin vuoksi ei kannata kirjoittaa uutta viestiä, käytä MUOKKAA-nappia

-iJ
EDIT:Hitto. Ai niin : Kiitti Kaltsu Mintusta, aika haaska - ja nyt jopa MUISTAN saaneeni sulta sarjiksen laugh Kaltsun kaksoisolennolle myös terveisiä!