Mielenkiintoista on, että Egmont on käyttänyt osassa suomalaisia kirjoja eri kansikuvaa. Vaihtaneet ehkäpä myyvämpään kuvaan.
No en minä siinä sitä myyvyyttä valitessani ajattele. Ainakaan noin simppelisti.
Ken Parkerissa voi luottaa siihen, että nimi myy oli kumpi kansi tahansa paraatisivuna. Valitsen itseäni paremmin miellyttävän, joka yleensä on sama kuin alkuperäinen kansivalinta. Toinen kansihan tulee takakannelle myös niissä numeroissa, joissa alkuperäisessä oleva mainos sysää toisen kuvan vain kansiliepeille.
Kirjat tulevat eri järjestyksessä ja ainoa haettu muodollinen mutu-tuntuma on vertailu edelliseen kanteen, ettei liian samanlaisia ainakaan tule peräkkäin - asetelmaltaan tai väritykseltään.
Ainoa kaupallinen tarkistus on se, että nimi Ken Parker erottuu tarpeeksi. Pari kertaa väriä on tummennettu, jotta logo olisi selvempi.
Kiinnostaa kyllä tietää ihan makuasiana, löytyykö joukosta kansiparia, joissa valinta on mielestänne mennyt vikaan.