Ei tämä uusin ole lainkaan niin paha kuin edellinen pokkari, joka on poikkeukseksi jäänyt notkahdus.
Makukysymys, mutta itse pidän "Helyjä ja huijauksia" pienenä mestariteoksena. Siinä tarinassa sekä teksti että taide paiskaavat kättä saumattomasti yhteen.
Uusimman Ryöstetäänkö kaupunki? oli mainiosti kuvitettu pikku tarina,
Trevisan teki kelvollisen päivätyön Ryöstetäänkö kaupungissa, mutta hänen taiteensa oli vielä parempaa myöhemmässä tarinassa Uudisraivaajat. Näiden kahden väliin tosin mahtuu pikaisesti laskettuna viisi kokonaista tarinaa, joten hauska nähdä jatkossa, miten hänen tyylinsä kehittyy. Ilman muuta Trevisan pitää silti laskea Parker-piirtäjien eliittiin.
Orjan May kritisoi jokin aika sitten juuri KP:n piirtäjiä. Itse olen samaa mieltä siltä osin, että Parkerin kuvitusten taso vaihtelee liikaa. Loistokkaiden teosten sekaan mahtuu ala-arvoista tuhertelua, Sergio Tarquinio etunenässä ja Alessandrini tiukassa peesissään. Seuraavassa pokkarissa muuten taitaa tulla vuoroon juuri Tarquiniota sekä mestari Milazzoa. Saapa nähdä, miten jyrkkä kontrasti siitä muodostuu.
Ettei kuitenkaan mene liian negatiiviseksi, pitää perjantain kunniaksi todeta suurimman osan parkereista olevan tasokasta ja viihdyttävää luettavaa.