Kirjoittaja Aihe: Ken Parker ratsastaa jälleen!  (Luettu 403360 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ernotam

• Tex Willer-suurkuluttaja
  • Jäsen
Vs: Ken Parker ratsastaa jälleen!
« Vastaus #180 : 08.10.2007 klo 19:09:08 »
Meleko hintavia ovat nuo tuplapokkari Parkerit. Euro lisää hintaan ja sillä sais jo Texin suuralbumin. Kalliiksi tulee...

Eikä tule. Tuohan tarvii maksaa vain kolmen kuukauden välein :-)  Minä maksan riemuiten mokoman saadakseni lukea taas Ken Parkeria. Sitäpaitsi Parkerissahan on liki tuplamäärä sivuja normi-Willeriin verrattuna. Willeri maksaa 4 euroa, KP vain 8,90. Luultavasti KP on hitusen kalliimpi pienemmän painosmäärän vuoksi tjsp.

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #181 : 08.10.2007 klo 20:01:34 »
Eikä tule. Tuohan tarvii maksaa vain kolmen kuukauden välein :-)  Minä maksan riemuiten mokoman saadakseni lukea taas Ken Parkeria. Sitäpaitsi Parkerissahan on liki tuplamäärä sivuja normi-Willeriin verrattuna. Willeri maksaa 4 euroa, KP vain 8,90. Luultavasti KP on hitusen kalliimpi pienemmän painosmäärän vuoksi tjsp.

Sama täällä, tyypillistä, nyt kun vihdoin saatiin jotain "kivaa" niin ei se kelpaa, aina joku narisee, itse olen valmis maksamaan noista enemmänkin jotta tuon KP:n julkaisu jatkuisi.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Wade

• Jäsen
« Vastaus #182 : 08.10.2007 klo 20:49:00 »
Sama täällä, tyypillistä, nyt kun vihdoin saatiin jotain "kivaa" niin ei se kelpaa, aina joku narisee, itse olen valmis maksamaan noista enemmänkin jotta tuon KP:n julkaisu jatkuisi.
Olen kyllä minäkin valmis maksamaan, mutta aina löytyy kehitettävää monesta asiasta. Tarkoituksena kehittää meille entistäkin parempi KP- sarja.

Piis.
Wade Koivurinne

seppo-setä

• Jäsen
« Vastaus #183 : 09.12.2007 klo 08:54:15 »
Se on sitten joulukuu... Koskahan kakkosParker ilmaantuu? Ehtiikö pukinkonttiin?

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #184 : 09.12.2007 klo 16:09:54 »
Itsenäisyyspäivän kunniaksi luin ekan kaksoisniteen, ja kyllä meinas tippa tulla linssiin - on se vaan niin hienoa, että tätä saadaan taas suomeksi!

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #185 : 09.12.2007 klo 20:59:34 »
Tein seulontaa nettikirjakaupoissa ja Bananassa, missään ei ollut mainintaa tosta kakkososasta, ei edes tulevissa julkaisuissa, eli taitaa siirtyä ens vuden alkuun tai sitten worst case scenario eli koko homma jäi yhteen jaksoon?

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #186 : 09.12.2007 klo 22:41:46 »
Joo, eihän tuota ykköstäkään ole nettikirjakaupoissa. Paitsi Bananassa, mutta se tekeekin yhteistyötä Egmontin kanssa Korkkarishopin myötä yms.

Kyllä se jatko sieltä tulee.

Asko AA

• Jäsen
  • "I Lost My Heart In A Drive-In Movie"
« Vastaus #187 : 10.12.2007 klo 01:33:55 »
Se on painettu jo.
Ennakkokappaleet ovat kourassa.
Viikon mittaan ilmestynee myyntiin.
"Worst case scenario" on tässä tapauksessa, ettei neljä ekaa tuplaseikkailua puraise tarpeeksi hyvin.
Asko A. Alanen
Sarjakuvatoimittaja
Sarjakuvaneuvos
Akolinna, Tampereen Tammela

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #188 : 10.12.2007 klo 12:51:54 »
Viikon mittaan ilmestynee myyntiin.
"Worst case scenario" on tässä tapauksessa, ettei neljä ekaa tuplaseikkailua puraise tarpeeksi hyvin.
Itse ainakin odotan ihan mielenkiinnolla. Eka pokkari oli hyvä ja nyt kun nähdään huomattavasti uudempia jaksoja, pääsee vertailemaan sarjan kehitystä. Jos lukijoissa on enemmänkin samanlaisia kuin minä, niin oletettavasti kakkospokkari ratkaisee aika paljon.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Juppe

• Vieras
« Vastaus #189 : 11.12.2007 klo 09:46:01 »
Kyllähän tuota uutta Ken Parker materiaalia on odotettukin jo sitten 20 vuotta. Yritin metsästää englanninkielisenäkin Ken Parkereita, mutta sitähän ei ole valitettavasti koskaan julkaistu missään englanninkielisessä maassa.

Toivonpa totisesti, että suosiota olisi riittävästi, jotta sarjan kaikki materiaali saataisiin Suomeksi. Olisi varmaan pitänyt kannatusmielessä ostaa tuo ensimmäinenkin kaksoisnumero, vaikka kaikki tähän mennessä ilmestyneet Kenit onkin hyllyssä. Miten paljon sitä myyniä pitää löytyä, että sarja kustannetaan loppuun ja paljonko ensimmäistä painosta meni?

Sarjan loppu Suomessa oli hieman epätasaista materiaalia ja toivottavasti kääntämättömästä materiaalista löytyy vielä helmiä.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #190 : 11.12.2007 klo 09:59:11 »
Olisiko järkevää julkaista (ainakin ensin) vain niitä julkaisemattomia tarinoita? Veikkaisin, että ne myyvät enemmän... tai näin arvailen.

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #191 : 11.12.2007 klo 10:57:17 »
Ajatellaan positiivisesti. Pahimmassakin senaariossa saamme siis ainakin neljä ennen julkaisematonta Parker-tarinaa. Täytyy kyllä tunnustaa, että minäkin olen huomattavasti innokkaampi noiden uusien tarinoiden suhteen.
"Tex-tieteen yli-morisco"

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #192 : 11.12.2007 klo 11:27:32 »
Mulle yksi ja sama, kunhan jatkuu, saas nährä miten tän sarjiksen käy?

Itse aion tukimielessäkin noita haalia (niin kauan kun tulee).

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #193 : 11.12.2007 klo 11:49:18 »
Tuli vaan toi Comanche mieleen...

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #194 : 11.12.2007 klo 11:58:34 »
Niin, tässä vaan voi olla vielä pahempi tilanne, sillä samat pokkarit ovat pienellä vaivannäöllä saatavissa divereistä ym. Comanchessa kolme ekaa tarinaa oli julkaistu osissa Zoom-lehdissä, joita nykylukijan on todella vaikea löytää. Ja mieluiten varmasti suurin osa niistä, joilla alkuperäiset julkaisut on, olisivat halunneet tarinat albumimuodossa.

Egmontin ratkaisu on oikeastaan hyvä, sillä nyt saataneen uudet ja vanhat lukijat parhaalla mahdollisella tavalla innostumaan. Jos olisi julkaistu vain uutta, niin olisi pyllistetty uusille lukijoille ja sama toisinpäin.
"Tex-tieteen yli-morisco"