No miksi et sitten mennyt Kinopalatsiin?
Tai sitten väki ei ole kiinnostunut johonkin vanhaan sarjakuvaan perustuvasta muoviukkojen näköisestä animaatioelokuvasta!!!
Teinit menevät katsomaan uutta Twilightia, aikuiset oopperaa ja lapset Kätkijöitä. Ja Darth Mika yksikseen Tinttiä.
Jokin siinä Kinopalatsissa on, joka ei vaan toimi. En tiedä onko se penkit, viihtyvyys, tunnelma vai mikä se on. En vaan tunne oloani hyväksi siellä.
Helsingissä on vaan niin vähän leffateattereita jäljellä ja haluan katsoa Tintin omasta mielestäni parhaasta paikasta. Mulle se on Tennispalatsin 1. sali.
Tennispalatsi ei ole täydellinen, mutta näistä nykyisistä se menettelee. Parhaat penkithän on Orionissa ja kaunein sali oli Bristolissa, myös tunnelmataan se oli mahtava sali. Ikävä kyllä siellä tehtiin joskus 90-luvulla penkkeihin jokin muutos ja sen jälkeen mulla oli tuskaa istua siellä. Selkä meinas hajota silloin joka kerta kun siellä kävi...nythän sitäkään elokuvateatteria ei enää ole.
No oli tonne Tennariin joku muukin katsoja eksynyt kuin vain minä ja mun kaverit. K-raja sais olla kyllä K-16, niin ei tarttis ihan nuorempien kakroiden meluamista ja kikattelua kuunnella. Mielestäni vois olla joku näytös, joka olis tarkoitettu ainoastaan aikuisille. Näin ei tarttis kärsiä kakaroista teatterisalissa.
Hyi hel...tti! Twilight on samaa sontaa kaiken maailman Pottereiden kanssa. Tommosta kakkaa en katsois, vaikka kidutettais.