Kirjoittaja Aihe: Ankkalinnan Pamaus  (Luettu 163062 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
Vs: Ankkalinnan Pamaus
« Vastaus #150 : 11.05.2013 klo 11:21:01 »
Lehti on nyt taittovaiheessa, vaikka jokunen juttukin vielä puuttuu. Toivotaan vähän ennen kesäkuuta valmista. Kansi ohessa.

Timo

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #151 : 11.05.2013 klo 13:15:12 »
Lehti on nyt taittovaiheessa, vaikka jokunen juttukin vielä puuttuu. Toivotaan vähän ennen kesäkuuta valmista. Kansi ohessa.

Timo

Hieno kansi!
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Timo Ronkainen

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #152 : 12.05.2013 klo 17:40:34 »
Ehkäpä sen koodin voiskin napsasta takakanteen. Mietinkin tota tehdessä että tommonen härpäke tossa on jotenkin häiritsevä.  ;)

Timo

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #153 : 12.05.2013 klo 18:35:40 »
Ehkäpä sen koodin voiskin napsasta takakanteen. Mietinkin tota tehdessä että tommonen härpäke tossa on jotenkin häiritsevä.  ;)

Timo

Miksi se ylipäänsä pitää olla? En oo koskaan noita käyttänyt kun oon kokenut ne aika turhiksi. Ankkalinnan pamaus löytyy bookmarkeistakin.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Hannibal

• Disney keräilijä
  • Jäsen
  • Tempora aspera vīvimus, amīce bone
« Vastaus #154 : 12.05.2013 klo 18:51:10 »
Kannattaa sen antaa olla mukana, vaikkakin takakannessa. Ei kaikilla ole välttämättä kännykän bookmarkissa osoitetta jemmassa. Tää on sitä nykyaikoo...
Hannibal

Timo Ronkainen

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #155 : 12.05.2013 klo 19:22:36 »
Lähinnä oon ajatellu semmosia ostajia, jotka näkee ton kirjakaupassa tai jossain ihan eka kertaa, niin haluavat ehkä lisätietoja.

Timo

Timo Ronkainen

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #156 : 31.05.2013 klo 12:51:19 »
Numero 28 menee tänään painoon. Saapa nähdä ehtiikö tilaajille ennen kesäkuun puoliväliä. Tilaajia on edelleen ihan liian vähän (=vähemmän kuin ennen). Tämä voi hyvinkin olla Pamauksen viimeinen vuosikerta! Estä se toiminnallasi ja tee tilaus tänään! ks: www.perunamaa.net/ankistit

Timo

EDIT: Maailmalle lähti tänään 56 kpl Pamauksen uusinta numeroa. Parhaimmillaan lehteä tilasi 115 ihmistä. Myöhemmin tänään tai huomenna lähtee jälleenmyyjille yht. 35 kpl. Siinä sitä on lukijapeittoa.  :(
« Viimeksi muokattu: 06.06.2013 klo 12:47:31 kirjoittanut Timo Ronkainen »

Hannibal

• Disney keräilijä
  • Jäsen
  • Tempora aspera vīvimus, amīce bone
« Vastaus #157 : 11.06.2013 klo 14:53:06 »
Eilen kolahti tosikomea Pamaus postilaatikosta. Eihän me maailman Akuhulluimpana maana voida suoda sitä että tämä mainion lehden ilmestyminen loppuisi. Mielestäni vitonen on jopa liian edullinen hinta ko. lehdestä, koska noin pienellä määrällä tietyt kiinteät kulut ovat suhteettoman suuret. Ihmettelen kyllä kovasti, onko meitä tosiharrastajioa todellakin noin vähän?
Hannibal

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #158 : 11.06.2013 klo 15:25:28 »
Pamaus on kyllä loistava fanijulkaisu: huolellisesti tehty lehti, joka on täynnä kiinnostavaa pikkutietoa. Omassa elämässäni se vain kuuluu niihin lukuisiin asioihin, joita haluaisi tukea, mutta jokin kynnys vain estää sen kun on niin paljon muutakin tuettavaa ja harrastettavaa. Luulen, että monella muulla on sama tilanne. Lehteä kyllä arvostetaan ja luetaan kirjastoissa. Mainostus varmasti toisi lisää ostajia tai tilaajia.

Hajanumerot eivät kiinnosta. Jos fanzinen kaikki ilmestyneet numerot voisi ostaa kerralla, tekisin sen.

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #159 : 11.06.2013 klo 23:25:20 »
Laitan tilauksen vetämään kunhan kerkeän, vaikka kaipasin ihan fyysisiä vanhoja lehtiä. Muistan nyt, että olen nähnyt tuon levylinkin aiemmin. Yksi lehti harmittavasti näemä puuttuu noista pdf:istä ilmeisesti tekijänoikeussyistä.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #160 : 15.06.2013 klo 17:22:32 »
Itsekin toipeennuin tänään maksamaan uudesta volumesta. Suomen paras sarjakuva-fanzine on tämä Pamaus.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #161 : 15.06.2013 klo 17:29:26 »
Itsekin toipeennuin tänään maksamaan uudesta volumesta. Suomen paras sarjakuva-fanzine on tämä Pamaus.
Toivottavasti sitä uutta pamausta saa vielä akateemisesta heinäkuun alussa, kun tuun täältä böndeltä takaisin sivistyksen pariin.
Se on aina niin kivaa, kun pistän akateemisen myyjät repimään nätisti sen hintalapun siitä pamauksesta pois. Ne ei oikein tykkää tehdä sitä, kun ovat liimanneet sen niin hyvin kiinni siihen lehtiseen. Köyhällä on halvat huvit.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #162 : 15.06.2013 klo 17:33:38 »

ei että olisin eri mieltä kanssasi, mutta tuleekos mieleen toista ilmestyvää suomalaista sarjakuvafanzinea?

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #163 : 15.06.2013 klo 19:05:15 »
Ei se ole väite Ankkalinnan pamausta kohtaan, varmasti pärjäisi erinomaisesti jos kisassa olisi kaksi tai vaikkapa kymmenen osallistujaa eikä ainoastaan yhtä.
Ronkaisen luotsaama lehti on vallan mainio, itseä vaan ei ole disneysarjakuvien anti kiinnostanut viimeiseen 30 vuoteen lainkaan.

Suomessa vaan ei ole sarjakuvafanzinea Pamauksen lisäksi.

Timo Ronkainen

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #164 : 17.06.2013 klo 00:31:19 »
Yksi lehti harmittavasti näemä puuttuu noista pdf:istä ilmeisesti tekijänoikeussyistä.

Juu, se on se Sarjainfon kanssa yhdessä tehty numero, mutta sitä saaakin helposti Sarjakuvaseuralta.

Timo