Kirjoittaja Aihe: Carl Barksin kootut  (Luettu 641367 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

comic.book.guy

• fiksu
  • Jäsen
Vs: Carl Barksin kootut
« Vastaus #30 : 11.12.2005 klo 14:44:49 »
Tuleeko nää kirjat siis yksittäisinä kirjoina, vaiko kolmen kirjan bokseina?
Ja millon näit vois tilaa ennakkoo? Ja miten ?  ???
MINÄLASSI

lasse

• Jäsen
« Vastaus #31 : 27.12.2005 klo 19:07:52 »
Tietääkö kukaan kuinka paljon tulee yksi tälläinen libraryn boksi maksamaan?

comic.book.guy

• fiksu
  • Jäsen
« Vastaus #32 : 28.12.2005 klo 21:13:45 »
eli ne tulee pokseina?
MINÄLASSI

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #33 : 29.12.2005 klo 10:09:17 »
eli ne tulee pokseina?

Tuskin tietää kukaan mutta tässä on esitetty suuntaa-antavia tietoja muista maista. Eli kyllä, luulisin.

kekkuli

• Jäsen
« Vastaus #34 : 02.01.2006 klo 15:40:41 »
Hmmh... Aku Ankka-kirjojen ilmestymistä ei nähtävästi tiedetä vuosia etukäteen kuten monien romaanien. Tässä Rosa-fanina olen saanut hingun lukea Rosan viittausten takana olevat tarinat ja en haluaisi kirpputorilta onkia kirjoja. Eikö todellakaan ole selvillä onko se tulossa. Yleensä muiden seuraamieni aiheiden uutuudet tunnetaan varsin hyvin paljon etukäteen.
Klamydia - Aku Ankka-laulu

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #35 : 02.01.2006 klo 15:49:02 »
<snip>Tässä Rosa-fanina olen saanut hingun lukea Rosan viittausten takana olevat tarinat ja en haluaisi kirpputorilta onkia kirjoja.<snip>

Aika hauskaa, että Don Rosan tarinat alkavat olla niitä ensisijaisia tarinoita jotka saavat jotkut lukijat kiinnostumaan Barksista, joka hänkin on siis vissiin joskus näitä ankkoja piirtänyt.

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #36 : 04.01.2006 klo 10:05:39 »
Minua kyllä vähän ärsyttää, että tuota libraryä ei ole aikaisemmin suomeksi ilmestynyt. Viime aikoina olen haalinut ankalliskirjastoja ja juhlasarjoja, jotta saisin edes jonkinlaisen kokoelman Barksia. Rahaa on palanut pirusti. Nyt jos/kun library ilmestyy, niin homma pitää aloittaa alusta jälleen ja taas menee rahaa. Huono puoli on sekin, että libraryn tultua moni barksisti haluaa päästä vanhoista albumeistaan eroon, jolloin tarjonta tulee niin suureksi, että niistä ei saa enää edes kohtuullista hintaa.

Yksi kysymys: muistan kakarana selanneeni  resuista Aku Ankkaa joko vuodelta 1970 tai 1971. Siinä oli yksi osa jatkotarinaa, jossa Aku ja veljenpojat seikkaili jossain purjelaivan hylyssä ja taisi siinä joku kummitusvarjo miekka kädessään myös olla. Tuollainen muistikuva on, mutta se on saattanut vuosien saatossa sekoittua todella pahastikin. Luulen kuitenkin, että Barksin juttu se oli. Tunnistiko kukaan tarinaa? Löytyykö sitä mistään albumista?
"Tex-tieteen yli-morisco"

marko70

• Vieras
« Vastaus #37 : 04.01.2006 klo 10:40:50 »
Minua kyllä vähän ärsyttää, että tuota libraryä ei ole aikaisemmin suomeksi ilmestynyt. Viime aikoina olen haalinut ankalliskirjastoja ja juhlasarjoja, jotta saisin edes jonkinlaisen kokoelman Barksia. Rahaa on palanut pirusti. Nyt jos/kun library ilmestyy, niin homma pitää aloittaa alusta jälleen ja taas menee rahaa. Huono puoli on sekin, että libraryn tultua moni barksisti haluaa päästä vanhoista albumeistaan eroon, jolloin tarjonta tulee niin suureksi, että niistä ei saa enää edes kohtuullista hintaa.

Yksi kysymys: muistan kakarana selanneeni  resuista Aku Ankkaa joko vuodelta 1970 tai 1971. Siinä oli yksi osa jatkotarinaa, jossa Aku ja veljenpojat seikkaili jossain purjelaivan hylyssä ja taisi siinä joku kummitusvarjo miekka kädessään myös olla. Tuollainen muistikuva on, mutta se on saattanut vuosien saatossa sekoittua todella pahastikin. Luulen kuitenkin, että Barksin juttu se oli. Tunnistiko kukaan tarinaa? Löytyykö sitä mistään albumista?

Ei noita juhlasarjoja kannatakkaan hankkia huuto.netistä kun tulee niin kalliiksi itse olen noi ostanut 100€ per setti on niitä 2 sarjaa...Aina niistä joku keräiliä maksaa sen kun ne on bokseissa...
Ankantekiöiöissä on se hyväpuoli että tulee aina joku käymään+saa singneerattuja+omistettuja kirjoja lapsille tiedä sitten tekeekö niillä mitään...Päättäkööt itse aikoinaan...

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #38 : 04.01.2006 klo 10:41:50 »
Tunnistiko kukaan tarinaa? Löytyykö sitä mistään albumista?

Onpi varmaan Koralliluolan kummitus ja löytyy ainakin Vuosisadan Ankoista. Kvaakin varsinaiset Ankka-asiantuntijat ja Inducks osannevat kertoa tarkemmin.

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #39 : 04.01.2006 klo 11:29:21 »
Kiitoksia. Saattaa hyvinkin olla vuosi 73. Näkömuisti varmaan petti. Tuo albumi pitänee hommata... Vai pitäiskö odottaa libraryä  ;D?
"Tex-tieteen yli-morisco"

dokki

• Jäsen
« Vastaus #40 : 04.01.2006 klo 12:34:29 »
Kiitoksia. Saattaa hyvinkin olla vuosi 73. Näkömuisti varmaan petti. Tuo albumi pitänee hommata... Vai pitäiskö odottaa libraryä  ;D?
Monen tunnin iducksattamisen tulos: vuoden 1986 tilaajalahjanumero 52B on pelkästään tuo tarina.

http://coa.inducks.org/issue.php/x/fi/AA1986B52#b

Tuotako meinasit?

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #41 : 20.01.2006 klo 14:47:59 »
Suomen julkaisupäätöstä pitää vieläkin odottaa. Odotellessa, lukekaapa tämä juttu ja katsokaa tarkasti lopussa olevaa kuvaa Barksista työhuoneessaan 1959.
http://www.helnwein.com/texte/international_texts/artikel_323.html
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Arttu

• Legolandian Sheriffi
  • Jäsen
« Vastaus #42 : 21.01.2006 klo 02:39:04 »
Hieno kuva.  Jotain outoa/mielenkiintoista tuosta kai pitäisi löytää mutta ainoa mikä pisti silmään on se ettei kuva ole vuodelta -59 koska pöydällä on US40.
I have known many adults who have treasured throughout their lives some of the books they read as children. I have never come across any adult or adolescent who had outgrown comic-book reading who would ever dream of keeping any of these 'books' for any sentimental or other reason.- Fredrik Wertham

Jyrki Vainio

• Mielikuvittelija
  • Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #43 : 21.01.2006 klo 11:40:06 »
Suomen julkaisupäätöstä pitää vieläkin odottaa. Odotellessa, lukekaapa tämä juttu ja katsokaa tarkasti lopussa olevaa kuvaa Barksista työhuoneessaan 1959.

Barksin omat mapit ovat samassa järjestyksessä kuin julkaistu CBL?
(Akut, Roopet, sekalaista, kymmensivuiset)?

El Lobo

• Jäsen
« Vastaus #44 : 25.01.2006 klo 08:05:48 »
Olisiko Carl Barks -kirjaston sijasta julkaisuun tulossa tämä: http://www.akuankka.fi/lukemista/uutisankka/?d=5281  ???

Hieman kummalliselta tuntuisi, mikäli ryhtyisivät julkaisemaan kahta tarinoiltaan osittain päällekkäistä sarjaa.
« Viimeksi muokattu: 25.01.2006 klo 08:07:22 kirjoittanut El Lobo »