Kirjoittaja Aihe: Carl Barksin kootut  (Luettu 640297 kertaa)

0 jäsentä ja 12 Vierasta katselee tätä aihetta.

MTT

• Jäsen
Vs: Carl Barksin kootut
« Vastaus #2040 : 23.02.2012 klo 12:00:12 »
No en jää tuota kuitenkaan odottelemaan. Nyt on kasassa kaikki mitä Carl Barksista olen ikinä halunnut ( Barks Library mustavalkoisena ja kootut värillisena suomeksi, extra kirjat Ruosista ja Norjasta, kaikki Another Rainbown's julkaisemat (ja pari muutakin) litot GP-versioina, Fine arts kirja, Animal Quackers kirja,  ja vielä pino alkuperäisiä englannikielisiä lehtiä, joissa on Barksin kansikuva  ja pitkä klassikkotarina. Olen onnellinen ja nautin kokelmastani!! Ja nyt suuntaan tulevat keräilyaktiviteetit muihin kohtesiin.

Pitänee vielä oikein leveillä :)
On kyllä aika kattava setti !

Tuosta puuttunee Barksin nimmaroima eka Akun näköispainosvuosikerta.

Morpheus

• Jäsen
« Vastaus #2041 : 23.02.2012 klo 12:33:48 »
Pitänee vielä oikein leveillä :)
On kyllä aika kattava setti !

Tuosta puuttunee Barksin nimmaroima eka Akun näköispainosvuosikerta.

Sen verran tuohon on aikaa ja rahaa mennyt, että kyllä tuosta setistä olen myös hieman ylpeä... vaikkakin enimmäkseen vain onnellinen  ;D

Pari kertaa Ebayssa tullut vastaan tuo Näkkäri Barksin nimmarilla, mutta kun tuo ei oikeasti ole kiinnostanut, niin en lähtenyt kisaan mukaan.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #2042 : 23.02.2012 klo 13:56:03 »
Eikö Morpheus meinaa sitten kerätä vielä tätä uutta Fantan Carl Barks Librarya? Sen jälkeenhän koko setti olisi täydellinen.
Mulla on vielä paljon keräiltävää, että olisin tyytyväinen Carl Barks kokoelmaani.
Aika näyttää mitä saan aikaan.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Morpheus

• Jäsen
« Vastaus #2043 : 23.02.2012 klo 14:17:38 »
Eikö Morpheus meinaa sitten kerätä vielä tätä uutta Fantan Carl Barks Librarya? Sen jälkeenhän koko setti olisi täydellinen.
Mulla on vielä paljon keräiltävää, että olisin tyytyväinen Carl Barks kokoelmaani.
Aika näyttää mitä saan aikaan.
[/quote

Ostin kyllä ekan kirjan, mutta en oikein tiedä pitäisikö jatkaa ostoja. Ei välttämättä. Tarinat on joka tapauksessa olemassa englannikielisinä, alkuperäisellä kynänjäljellä (mustavalkoinen library), värillisenä ja suomeksi jo noissa Library ja kootut kokoelmissa. Joten hieman tuo Fantan englanninkielinen+väritetty kombinaatio kokoelma olisi torta på torta.

Mutta ehkäpä ostan nuo Fantan kirjat pojalleni, niin voi opetella englantia noiden avulla
???

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #2044 : 23.02.2012 klo 14:26:28 »
Ostin kyllä ekan kirjan, mutta en oikein tiedä pitäisikö jatkaa ostoja. Ei välttämättä. Tarinat on joka tapauksessa olemassa englannikielisinä, alkuperäisellä kynänjäljellä (mustavalkoinen library), värillisenä ja suomeksi jo noissa Library ja kootut kokoelmissa. Joten hieman tuo Fantan englanninkielinen+väritetty kombinaatio kokoelma olisi torta på torta.

Mutta ehkäpä ostan nuo Fantan kirjat pojalleni, niin voi opetella englantia noiden avulla
???

Jos jälkikasvua tulee nenemmänkin, niin pitäähän sulla olla perintönä annettavaa kaikille tasapuolisesti.
Odotan, että Fanta lopuksi jukaisee kanssa jonkinmoisen maalauskirjan...ainakin hartaasti toivon sitä.
« Viimeksi muokattu: 23.02.2012 klo 14:28:08 kirjoittanut Darth Mika »
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #2045 : 24.02.2012 klo 12:54:42 »
Olisi kiva tietää kuinka paljon noita norjalaisia ja ruotsalaisia maalauskirjoja oikeastaan on painatettu...kuinka harvinasia kirjoja omistammekaan.

Kysyin painosmäärää ruotsalaisen version toimittajalta. Ei osannut sanoa tarkkaan mutta että huitelee siinä 1000 - 2000 kpl välillä vissiin. Hänkin oli harmissaan siitä että osa kuvista oli aseteltu aukeamille niin, että pikku pala kuvasta jää taitteen alle. Päätökset tämmösistä tehdään kai jossain ylempänä(?).

Timo

Fantom

• Jäsen
« Vastaus #2046 : 24.02.2012 klo 14:38:47 »
Kysyin painosmäärää ruotsalaisen version toimittajalta. Ei osannut sanoa tarkkaan mutta että huitelee siinä 1000 - 2000 kpl välillä vissiin. Hänkin oli harmissaan siitä että osa kuvista oli aseteltu aukeamille niin, että pikku pala kuvasta jää taitteen alle. Päätökset tämmösistä tehdään kai jossain ylempänä(?).

Timo

No - aika harvinainen teos tämäkin, hyvä että tuli tilattua. Jenkkikirjaahan painettiin 1875 kpl

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #2047 : 24.02.2012 klo 16:15:14 »
Joo kyllä tästä keräilyharvinaisuus tulee aikanaan. Tommonen 2000 kpl painosmäärä on aika pieni oikeesti ja kun sitä on varmaankin tilannut aika moni ulkomainenkin.
Onkohan jenkit ostaneet tota, kun niillä on vain se sikakallis "Fine Art" kirja. Olisi kiva tietää myös mihin maihin tota on oikein mennyt, mutta se olisi jo ihan helvetin hankala tutkia.

Fantom

• Jäsen
« Vastaus #2048 : 24.02.2012 klo 16:28:36 »
Myös minä sain 10  euron alennuksen kirjasta Bookplussasta, kun valitin siitä että kirjan kulma oli saanut pienen kolauksen matkalla - korvaavaa tuotettahan ei ollut tarjota koska kirja on loppuuunmyyty. Valittaminen kannattaa aina - ja senhän Akukeräilijät osaavat  :P

marko70

• Vieras
« Vastaus #2049 : 24.02.2012 klo 20:27:40 »
Myös minä sain 10  euron alennuksen kirjasta Bookplussasta, kun valitin siitä että kirjan kulma oli saanut pienen kolauksen matkalla - korvaavaa tuotettahan ei ollut tarjota koska kirja on loppuuunmyyty. Valittaminen kannattaa aina - ja senhän Akukeräilijät osaavat  :P
15€ irtos mulle. ;)

Noita jenkikirjojahan oli satoja sieltä kuolinpesästä myynnissä muutamavuosisitten sama kuin niitä patsaita ja litoja kanssa ei ne ollutkaan menneet kaikki kaupan painonjälkeen tais saada alle 500$ tuon kirjankin..

Q=<>
« Viimeksi muokattu: 24.02.2012 klo 20:31:31 kirjoittanut marko70 »

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #2050 : 24.02.2012 klo 20:43:02 »
15€ irtos mulle. ;)

Noita jenkikirjojahan oli satoja sieltä kuolinpesästä myynnissä muutamavuosisitten sama kuin niitä patsaita ja litoja kanssa ei ne ollutkaan menneet kaikki kaupan painonjälkeen tais saada alle 500$ tuon kirjankin..

Q=<>

Kun oliskin silloin tajunnut olla ostoksilla.. Nyt on ollut ebayssa 1250$ halvin tarjous.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #2051 : 24.02.2012 klo 21:21:18 »
Jos joku vielä haluaa ostaa Carl Barksin kootut niin nyt olis hyvä tarjous, huuto.netissä puoleen hintaan 950e:

http://www.huuto.net/kohteet/carl-barksin-kootut-koko-sarja/210809389
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

marko70

• Vieras
« Vastaus #2052 : 24.02.2012 klo 21:26:09 »
Kun oliskin silloin tajunnut olla ostoksilla.. Nyt on ollut ebayssa 1250$ halvin tarjous.
No siks mun se kannatti 1,5k€ myydäkkin mut ei noi 1k$ oikein myykkään sama kuin litoissa ostin haluamani nyt hinnat liikakovat mielestäni.Löytöjäkin toki on joskus.

Q=<>

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeHirviöt
« Vastaus #2053 : 24.02.2012 klo 22:18:03 »
Tuo mustavalkoinen Libraryhan sisältää aika monta uudelleen piirrettyä tai muuten muunneltua Barksia, vaikka sillä ilman muuta meriittinsä onkin. Fantaa aion ostella, mutta saattaa jäädä kesken.
"There's nothin' wrong with bein' a son of a bitch."

-- Gaspode the wonder dog (Terry Pratchett, Moving Pictures)

mievaan

• Jäsen
  • Maija Meikäläinen junttilan kuusikosta päivää
« Vastaus #2054 : 25.02.2012 klo 12:43:22 »
Jos joku vielä haluaa ostaa Carl Barksin kootut niin nyt olis hyvä tarjous, huuto.netissä puoleen hintaan 950e:

http://www.huuto.net/kohteet/carl-barksin-kootut-koko-sarja/210809389

Eheheiiii! Mahtava  tarjous, mutta ei voi ostaa  :'(.

Taitaa tyypillä olla kova hinku päästä eroon, kun noin halvalla kaupittelee.  :)