Tuon kuin näkisi. En usko, mutta unelmoidahan voi aina.
Minä Akkarin koko, sisältö sama (kaikki teksti ja kuvat norjalaisesta kirjasta), mutta kuvat tällä kertaa oikein aseteltuna = isotkin kuvat yhdelle vain sivulle, etteivät häviä noihin taitoskohtiin, tarvittaessa käännettynä ja kirjan laatu vähintään tätä Ruotsin ja Norjan kirjan tasoa ja mieluummin vieläpä lähempänä tuota Fine Arts kirjan tasoa.
Kyllä heti maksaisin tuollaiset 200-300€ tuollaisesta opuksesta.
Puhut asiaa! Toivoisin myös, että ns. yhdellä sivulla olevat kuvat saisivat ns. reunukset. En pidä siitä, että maalaus on sijoitettu koko sivulle reunoja myöten...ei tiedä onko kuvasta jäänyt jotain merkittävää ulkopuolelle.
Olisi myös kiva saada enemmän noita vedospiirroksia esille...kuinka maalaus on syntynyt.
Tietyti ne "ei-Disney" maalaukset mukaan.
Mä toivoisin, että kirja olisi kokoa "jättikirja" esim. "Minä Aku Ankka" tai voisi olla isompikin...ei haittaa...iso on kaunista, mutta sit pitäisi skannauksetkin olla tosi tarkkoja.
Tässä nykyisessä maalauskirjassa tuo skannaus joissain kuvissa vähän huonoa.
Yleisesti ottaen kirja on kyllä hintansa väärti...ei yhtään kaduta toi hinta.
Epäilen vahvasti Sanomien ryhtymistä painattamaan maalauskirjaa...ei ne ymmärrä asiakkaita. Niiltä on jo aikapäiviä sitten mennyt tuntuma hyvään kustantamiseen.
Varmasti olisi kysyntää...moni varmaan elättelee toiveita sen suhteen...voi tulla pitkä odotus.
Yritin eilen vähän suomennella tuota tekstiä...olihan vaikeeta...ruotsi melkein kokonaan unohtunut...voi kun joku tekisi tästä käännöksen...please!
Olisi kiva tietää kuinka paljon noita norjalaisia ja ruotsalaisia maalauskirjoja oikeastaan on painatettu...kuinka harvinasia kirjoja omistammekaan.