Kirjoittaja Aihe: Carl Barksin kootut  (Luettu 640790 kertaa)

0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Carl Barksin kootut
« Vastaus #1995 : 20.02.2012 klo 15:34:41 »
Toi Miqz ongelmat Bookplussan kanssa on kyllä mystiset. Piti oikein mennä itekin tarkistaa pääsenkö itekään Bookplussaan omilla tunnuksilla. No ainakin vielä toimii.
Niillä on joku ihan sekunda-ohjelmisto siellä.
Varmaankin venäläinen...käyty hakee Mustamäentorilta Virosta.
No kun tää Maalauskirja on turvallisesti tuolla kirjahyllyssä, niin sit saadaan keväällä taas pelonsekaisin tuntein jännittää, että kuinka käy Gottfredsonin Mikki-kirjan 3 osalle.
Mä niin mieluusti ostaisin nää kirjat oikeasta kirjakaupasta...olisi vähän turvallisempi olo ostaessa.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

mievaan

• Jäsen
  • Maija Meikäläinen junttilan kuusikosta päivää
« Vastaus #1996 : 20.02.2012 klo 17:11:30 »
ny on bookykin saanut kirjat varastoon ;D. Kerkesin jo tosiaan pelätä, tuleeko sitä kuitenkaan. kai se etes viikonlopuksi tulisi  :-*

Torstai

• Jäsen
  • Unessa omistin härän, joka karkasi posliinkauppaan
« Vastaus #1997 : 20.02.2012 klo 18:19:14 »
Kyllä kai tässä pieni jännäkakka tuloillaan joutuu olemaan niin kauan kunnes kirja on hyllyssä. Viime vuonna oli yksi tilaamani paketti n. viikon Tampereella lajittelussa, että kaikki on mahdollista. Kivijalkakirjakauppa olisi kyllä mieluinen vaihtoehto minullekin. Ainoo vaan mikä niissä ärsyttää on turhan tiukkaan liimatut hintalaput.

Niin ja CDON vastaa bookplussan toiminnasta. Jotain mystistä siellä tapahtunut tosiaan. Olisiko koko palvelu kaatunut kun yhtä kirjaa tilattu niin paljon samanaikaisesti... Taisi olla perjantaina ainut paikka mistä maalauskirjaa pystyi vielä tilaamaan ja samasta palvelusta pystyy tilaamaan Suomesta, Ruotsista, Norjasta ja Tanskasta ainakin.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1998 : 21.02.2012 klo 07:37:20 »
Yksi paketti on kuitenkin onneksi tulossa, mutta toinen vielä kateissa! :D

"Hei Miqz,

Meidän on ilmoitettava että yksi tai useampi kirja tilauksestasi on poistettu tavarantoimittajamme valikoimasta, emmekä saa kirjaa enää varastoomme. Kirja on tämän vuoksi poistettu tilauksestasi."

--> LOPPUUNMYYTY

Onneksi tulee edes yksi kirja, on tosin vielä lajiteltuna Turussa. Huikea jännitysnäytelmä!

Edit: 8:13 lajiteltu Itellan logistiikkakeskuksessa! JEI!!!!!!! :) :) :)
« Viimeksi muokattu: 21.02.2012 klo 08:27:49 kirjoittanut Miqz »
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #1999 : 21.02.2012 klo 09:20:47 »
Lähetys on lajiteltu.
Rekisteröinti:20.2.2012 klo 21:24:09
Paikka:ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 01010

Tuskinpa mitään kirjaa on näin odotettu ja peräti tämmösellä kollektiivilla...  :P

Timo

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #2000 : 21.02.2012 klo 09:21:57 »
Tuskinpa mitään kirjaa on näin odotettu ja peräti tämmösellä kollektiivilla...  :P
Niinpä. Mäkin oon jo ruvennut odottamaan tilausvahvistusta ja postin saapumisilmoitusta, vaikka mitään en oo tilannutkaan.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Ili88

• Jäsen
« Vastaus #2001 : 21.02.2012 klo 12:58:19 »
Norjalainen ja kaksi ruotsalaista on nyt ehjinä kotona. Ei kolhuja, ei kulmien taittumia.
Kuopiossa asuu yksi onnellinen keski-ikäinen mies :)

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #2002 : 21.02.2012 klo 13:06:31 »
Norjalainen ja kaksi ruotsalaista on nyt ehjinä kotona. Ei kolhuja, ei kulmien taittumia.
Kuopiossa asuu yksi onnellinen keski-ikäinen mies :)

Onnittelut! :) Olen tässä jo alkanut seuraamaan milloin paketti rekisteröidään Töölöön ja kun se näkyy, lähden saman tien sitä hakemaan... Töitä ehtii tekee taas huomenna... :)

Halkosuoja

• Uusi jäsen
« Vastaus #2003 : 21.02.2012 klo 14:39:51 »
Tubesta löytyi tuollainen video http://www.youtube.com/watch?v=KdSde2oJSaQ  norskien kirjasta.

Toni

• Jäsen
  • Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan
« Vastaus #2004 : 21.02.2012 klo 14:54:11 »
Jauzalia!

"Lähetys on noudettavissa Postin noutopisteestä saapumisilmoituksella tai lähetystunnuksella.
Rekisteröinti: 21.2.2012 klo 13:43:49"

Nyt kun vaan sais itsensä jotenkin raahattua tonne kuuseen muuttaneeseen postiin asti...
https://tahtivaeltajablogi.com – Ilman on paha elää!

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #2005 : 21.02.2012 klo 15:02:52 »
Nyt kun vaan sais itsensä jotenkin raahattua tonne kuuseen muuttaneeseen postiin asti...

Voiko parempaa motivaattoria Postiin lähtöön vielä olla...? Epäilen että ei. Itsekin olen matkalla postiin... :)

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #2006 : 21.02.2012 klo 15:09:53 »
Tubesta löytyi tuollainen video http://www.youtube.com/watch?v=KdSde2oJSaQ  norskien kirjasta.

Omistaja ei vissiin ole täysin tyytyväinen kirjaansa, ei käsittele ihan silkkihansikkain nimittäin :)

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #2007 : 21.02.2012 klo 16:09:30 »
Nyt keskitytään tässä ketjussa Carl Barksin koottuihin ja maalauskirjan sisältöön. Eli jätetään pois maininnat siitä, että on pistänyt tilauksen menemään tai saanut liplappusen kotiin. Ellei mainittujen asioiden suhteen uutta ja mullistavaa ilmaannu. Vaikka aikamiehet täällä näköjään pääasiassa puhisevatkin, niin nyt on korkea aika jättää käsistä riistäytynyt kiroilu pois.
"Tex-tieteen yli-morisco"

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #2008 : 21.02.2012 klo 16:17:09 »
Timo

Tuskinpa......tässä on vähän sellaista Messiaan odotuksen makua.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #2009 : 21.02.2012 klo 16:27:53 »
En enää kiroile yhtään tämän kirjasarjan takia. Kaikki on saatu mitä halusinkin.
Vuodesta 2006 aina tähän päivään asti on mennyt Carl Barksin koottujen kirjasarjaa odottaessa. Nyt se kaikki on ohi. Yli 6 vuotta siihen meni ja olihan homma.
Kyllä on saanut hermoilla, pelätä, raivota, kiroilla (sorry nyt vaan), iloita, nauttia, yllättyä ja masentua.
Mitään en kumminkaan kadu...on olleet ikimuistoiset 6 vuotta. Näistä voi sitten muistella kiikkustuolissa vanhainkodissa ja kertoa muille papparaisille ja mummoille edesottamuksista.
Päivääkään en vaihtaisi pois...niin paljon on tämän kirjasarjan aikana tapahtunut.
Ihan viime metreilläkin, tämän maalauskirjan suhteen on saanut sydämmentykytyksiä ja beetasalbaajaa ottaa, kun on kauhunsekaisin tuntein odottanut, että saakohan sitä viimeistä ruotsalaista maalauskirjaa ollenkaan.
Lopuksi pitää kiittää muutamaa tahoa:

Norjalaista Egmont Serieforlagetia kiitän, että antoivat minun tilata ulkomaalaisena heidän extra-kirjojaan. Kirjat olivat priimakuntoisia.
Kiitän Itellaa, ettei yksikään kirja saanut kolhuja tai muuta sabotaasia...luultavasti jonkinmoinen 8. maailman ihme.
Sanomia kiitän, että pettivät asiakkaiden luottamuksen ja valehtelivat päin näköä.
Nettikirjakauppoja kiitän omituisen ja mystisen sekavasta tilausjärjestelmästä. On suurta onnea saada kirja sieltä kotiin asti.
Kiitän myös itseäni, että tajusin tilata tämän kirjasarjan, vaikka sen takia ohimoni muuttuivatkin harmaksi.

Eiköhän siinä ollut kaikki...toivotan kaikille Carl Barks faneille oikein nautittavia lukuhetkiä...sen me olemme todellakin ansainneet.
« Viimeksi muokattu: 21.02.2012 klo 16:33:50 kirjoittanut Darth Mika »
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)