Kirjoittaja Aihe: Carl Barksin kootut  (Luettu 640506 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Carl Barksin kootut
« Vastaus #1965 : 18.02.2012 klo 18:50:01 »
Yritin katsoa kaikki mahdolliset paikat, mistä tota maalauskirjaa voisi mahdollisesti tilata. Se taitaa olla loppuunmyyty joka paikassa. Epäilen nyt, että näin myös oikeesti onkin. Ruotsalaiset on varmaankin painaneet sitä vain rajoitetun määrän ja suurin osa tietenkin myyty ruotsalaisille ja loput jämät menneet sitten nettikirjakaupoille. Ne joilla tilaus on postitettu varmaan saavat tuon kirjan, mutta vielä valvottavana olevat kirjat...näyttää tosi huonolta.
Taitaa olla nyt niin, että tämä painoserä oli tässä...tiedä sit painetaanko tästä 2. painosta...mä en ainakaan sellaista haluais.
Varmaan maalauskirjan kova kysyntä yllätti kustantajankin.

Aika monella taitaa täällä kvaakissa olla Bookplussalta tuo kirja jo postituksessa...ne kirjat taitaa tulla ensi viikolla.
Kiitän luojaa, että tajusin heti toimia oikein. Kun Adlibriksellä tuli ilmoitus, että kirja väliaikaisesti loppu, niin tilasin ja maksoin heti kirjan bookplussalta. Se oli tosi viisas teko, jos se kirja on nyt tosiaankin poistunut tuolta Bookplussan sivuilta.
Kyllä tässä vielä on tosi hermostunut olo...en usko mihinkään ennenkuin se kirja on kädessä...niin paljon on tapahtunut tän maalauskirjan tilauksen aikana, että epäluulo kaivelee takaraivossa.
Pelottaa tuleeko se ollenkaan postin kautta...Itella hukkaa pakettini tai käsittelee pakettiani kovakouraiseti, niin että se saa pahoja vaurioita. Koska epäilen, että jos kirja menee rikki, niin ei kannata lähetellä sitä takaisin...toista kirjaa ei tule.
Tässä tulee vielä unettomia öitä nukuttua ennenkuin saan kirjan käsiini...toivotaan parasta.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1966 : 18.02.2012 klo 20:24:47 »
Aika monella taitaa täällä kvaakissa olla Bookplussalta tuo kirja jo postituksessa...ne kirjat taitaa tulla ensi viikolla.
Kiitän luojaa, että tajusin heti toimia oikein. Kun Adlibriksellä tuli ilmoitus, että kirja väliaikaisesti loppu, niin tilasin ja maksoin heti kirjan bookplussalta. Se oli tosi viisas teko, jos se kirja on nyt tosiaankin poistunut tuolta Bookplussan sivuilta.

No sehän tässä kunnolla v*tuttaakin, mä tilasin kirjan jo 17.1., mutta en oo saanut mitään meiliä tilauksen etenemisestä... Eikä sen tilauksen tietoja enää näy missään. Laitoin asiasta kyselynkin bookplussalle, mutta niiden tuki on tosi hidas. Ja nyt ne on sitten loppu? Voi V*TTU!!
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1967 : 18.02.2012 klo 21:08:02 »
No sehän tässä kunnolla v*tuttaakin, mä tilasin kirjan jo 17.1., mutta en oo saanut mitään meiliä tilauksen etenemisestä... Eikä sen tilauksen tietoja enää näy missään. Laitoin asiasta kyselynkin bookplussalle, mutta niiden tuki on tosi hidas. Ja nyt ne on sitten loppu? Voi V*TTU!!

Siis täh!
Ooot tilannut sen jo 17.1. Kyllä sun pitäis saada toi kirja ennen meitä muita!
Mä tilasin tällä viikolla ja maksoinkin sen heti. Sit tuli niitä omituisia viestejä bookplussalta...kirjoittelin helvetin äkäisiä viestejä Bookplussalle ja heti alkoi tapahtuu.
Siis varasitko sen kirjan silloin 17.1 vai ostitko sen heti kättelyssä. Siinä voi olla se syy, että
sut jotenkin unohdettiin.
No ehkä mun rähjääminen bookplussalle tais kanssa vähän auttaa...kun kunnolla suutun niin teksti on sen mukaista. Nyt peräät oikeuksias ja vaadit niitä toimittaa sen kirjan sulle...pistät räyhähengen päälle ja rupeet helvetin vihaseksi...se yleensä auttaa...oon huomannu.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1968 : 18.02.2012 klo 21:12:15 »
Siis varasitko sen kirjan silloin 17.1 vai ostitko sen heti kättelyssä. Siinä voi olla se syy, että sut jotenkin unohdettiin.

Ostin heti kun pystyi ostamaan. Nyt ostin eilen toiseen kertaan...

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1969 : 18.02.2012 klo 21:33:15 »
Ostin heti kun pystyi ostamaan. Nyt ostin eilen toiseen kertaan...
Ei jumalauta! Eikö näihin nettikirjakauppoihin voi yhtään luottaa. Perkeleen ala-arvosta hommaa! Mä olisin saanut jo raivokohtauksen!

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #1970 : 18.02.2012 klo 22:07:43 »
....Kyllä tässä vielä on tosi hermostunut olo...en usko mihinkään ennenkuin se kirja on kädessä...niin paljon on tapahtunut tän maalauskirjan tilauksen aikana, että epäluulo kaivelee takaraivossa.
Pelottaa tuleeko se ollenkaan postin kautta...Itella hukkaa pakettini tai käsittelee pakettiani kovakouraiseti, niin että se saa pahoja vaurioita. Koska epäilen, että jos kirja menee rikki, niin ei kannata lähetellä sitä takaisin...toista kirjaa ei tule.
Tässä tulee vielä unettomia öitä nukuttua ennenkuin saan kirjan käsiini...toivotaan parasta.

Ei ihan unettomia öitä, mutta kyllä sitten vasta huokaisen kun ole tarkastanut tuon kirjan kunnon, kunhan sen eka saan!

Ja jos kaikki on  okei, eikä mitään häikkää kirjassa ole, niin tarjoan itselleni muutaman grogin hyvää juomaa!
Je suis alle kuuden euron pizza!

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1971 : 18.02.2012 klo 22:39:43 »
Ei ihan unettomia öitä, mutta kyllä sitten vasta huokaisen kun ole tarkastanut tuon kirjan kunnon, kunhan sen eka saan!

Ja jos kaikki on  okei, eikä mitään häikkää kirjassa ole, niin tarjoan itselleni muutaman grogin hyvää juomaa!

Hyvä ajatus! Itsekin voisin ottaa ryypyt omasta baarikaapista.
Hmmmmm!!! Mun Glenfiddisch-pullossa olis muutama tippa vielä jäljellä. Aaahhhh!!!
21 vuotta vanhaa viskiä. Joo, kun saan tuon kirjan niin siitä on kyllä yksi lasillinen otettava tuplana...riittää ehkä just siihen.
Kaikki alaikäiset täällä kvaakissa voi ottaa vaikka yhdet pienet Pommacit kirjasarjan lopetuksen kunniaksi.

Ili88

• Jäsen
« Vastaus #1972 : 18.02.2012 klo 22:47:35 »
Lupaan ottaa 4 cl Royal Salutea kummankin mahdollisesti ehjänä perille tulevan kirjan kunniaksi.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1973 : 18.02.2012 klo 22:54:37 »
Lupaan ottaa 4 cl Royal Salutea kummankin mahdollisesti ehjänä perille tulevan kirjan kunniaksi.
Myytkö mulle toisen, jos jään ilman bookplussan mokan takia...? :(

mievaan

• Jäsen
  • Maija Meikäläinen junttilan kuusikosta päivää
« Vastaus #1974 : 19.02.2012 klo 10:08:40 »
onko kukaan muu hairahtanut tilaamaan bookysta? siellä tilanne ei ole kovin valoisa, kirja ei ole tullut vieläkään varastoon. Tai niin ainakin mulle sanotaan. Mitenkä muilla?

Morpheus

• Jäsen
« Vastaus #1975 : 19.02.2012 klo 12:07:18 »
Näihin Barksin extroihin liittyen joku kertoi ostaneensa tuon norjalaisen Galgary Eye-opener" kirjan erikseen jostain Norjan jälkimarkkinointa. Tuossa viestissä oli linkki myös noille sivuille. Nyt kelasin tätä keskustelupalstaa monta sivua taaksepäin, mutta en onnistunut enän löytämään tuota linkkiä/viestiä.

Voisikohan tuon linkin laittaja pistää tuon uudestaan tänne, kiitos. Tuosta olisi kovasti apua.

« Viimeksi muokattu: 19.02.2012 klo 12:22:06 kirjoittanut Morpheus »

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1976 : 19.02.2012 klo 12:26:33 »
Näihin Barksin extroihin liittyen joku kertoi ostaneensa tuon norjalaisen Galgary Eye-opener" kirjan erikseen jostain Norjan jälkimarkkinointa. Tuossa viestissä oli linkki myös noille sivuille. Nyt kelasin tätä keskustelupalstaa monta sivua taaksepäin, mutta en onnistunut enän löytämään tuota linkkiä/viestiä.

Voisikohan tuon linkin laittaja pistää tuon uudestaan tänne, kiitos. Tuosta olisi kovasti apua.

En vaan ostin sen qxl.no -palvelun kautta. Toinen paikka mistä voi koittaa etsiä on finn.no. Hintaa kirjalle tuli vajaa satanen posteineen.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1977 : 19.02.2012 klo 15:08:04 »
Oho! Ai niitä voi ostaa erikseenkin...mutta saakohan sit Carl Barksin pelikortteja...ne on aika hienot...en ole raaskinut niillä pelata kun pari kertaa pasianssia. Moni kaveri on kyllä halunnut ne ja yrittänyt ostaakin...enpä taida myydä.

Ili88

• Jäsen
« Vastaus #1978 : 19.02.2012 klo 15:19:10 »
Myytkö mulle toisen, jos jään ilman bookplussan mokan takia...? :(

En ostanut myyntitarkoituksessa kahta, toisaalta voin hyvin kuvitella miltä tuntuu sellaisesta joka tämän kirjan todella haluaa ja jää ilman...
En lupaa vielä mitään mutta jos jäät ilman niin ota yhteyttä vaikkapa yv:llä.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1979 : 19.02.2012 klo 15:46:44 »
En ostanut myyntitarkoituksessa kahta, toisaalta voin hyvin kuvitella miltä tuntuu sellaisesta joka tämän kirjan todella haluaa ja jää ilman...
En lupaa vielä mitään mutta jos jäät ilman niin ota yhteyttä vaikkapa yv:llä.
Musta tuntuu, että aika moni jää ilman tota kirjaa!
Ei kaikki tajua lähtee erikseen tilaamaan noita, kun luulee, että se valvonta-toiminto pelaa siellä nettikkirjakaupoilla.
Enkä usko, että näitä hirveesti tonne huuto.nettiin tulee...jokainen haluaa pitää kirjan itsellään.