Kirjoittaja Aihe: Carl Barksin kootut  (Luettu 640808 kertaa)

0 jäsentä ja 10 Vierasta katselee tätä aihetta.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
Vs: Carl Barksin kootut
« Vastaus #1950 : 16.02.2012 klo 14:59:34 »
No en kysyny...  :-[ Voi olla myös liikesalaisuus.

Timo

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #1951 : 16.02.2012 klo 15:06:59 »
Yes! Nyt näyttää todella hyvältä!
Mullakin Bookplus ilmoittaa, että tuotetta pakataan.
Taidan sittenkin saada Maalauskirjan myös ruotsiksi.
Tää pelasti kyllä päivän.
Olen tosi tyytyväinen, että lemppasin ton Adlibriksen heti, kun siellä alkoi noi hämmingit...siirryin suoraan Bookplussan asiakkaaksi. Taidan jättää ton Adlibrikselta tilaamisen kokonaan...sen verran epävarmaa toi tilaus. Ei toi Bookplussallakaan kovin hienosti mene, mutta vähän paremmin tällä hetkellä kuin Adlibrisella.
Jokohan nyt sit sais päätökseen tän Carl Barks kootut. Tää on tuottanut mulle harmaita hiuksia, vaikka jännitystä ja kauhunhetkiä on piisannut. Ei ole ainakaan aika tullut pitkäksi.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

mievaan

• Jäsen
  • Maija Meikäläinen junttilan kuusikosta päivää
« Vastaus #1952 : 16.02.2012 klo 17:04:52 »
bookyssa odotamme kirjaa varastoomme.    :-\

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1953 : 16.02.2012 klo 18:01:38 »
Tämmöinen viesti tuli bookplussalta:

Kiitos viestistänne. Kyseinen kirja julkaistiin vasta eilen, eli kirja ei siis ole ollut väliaikaisesti loppu. Olen kovin pahoillani aikaisemmasta viestistä! Eli kirja on nyt pakattavana ja se lähetetään teille noin vuorokauden sisällä.

Eli tulossa on...ensi viikolla saa varmaan ihastella tota!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Toni

• Jäsen
  • Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan
« Vastaus #1954 : 17.02.2012 klo 13:14:02 »
Hip Hei!

Bookplussalta tuli viesti, että Målningar-tilaus on nyt lähetetty mullepäin!

Jehnaa!

https://tahtivaeltajablogi.com – Ilman on paha elää!

Morpheus

• Jäsen
« Vastaus #1955 : 17.02.2012 klo 13:14:36 »
Tämmöinen viesti tuli bookplussalta:

Kiitos viestistänne. Kyseinen kirja julkaistiin vasta eilen, eli kirja ei siis ole ollut väliaikaisesti loppu. Olen kovin pahoillani aikaisemmasta viestistä! Eli kirja on nyt pakattavana ja se lähetetään teille noin vuorokauden sisällä.

Eli tulossa on...ensi viikolla saa varmaan ihastella tota!

Juuri tuli tällainen viesti bookplussalta...

Haluamme ilmoittaa, että tilauksesi on lähetetty tänään varastoltamme ja toimituksen pitäisi saapua sinulle lähipäivinä.

Koskee seuraavaa/seuraavia tuotetta/tuotteita:
Tuotenumero   Lkm   Artikkeli
4017449056   1.00   Carl Barks: Målningar och...

Eli matkalla on ruotsalainenkin opus minullekin..

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1956 : 17.02.2012 klo 13:39:23 »
Samaa viestiä pukkaa tännekin....jihaaaaa!!!!!!

Ili88

• Jäsen
« Vastaus #1957 : 17.02.2012 klo 13:41:20 »
Samanlainen viesti tuli minullekin, paitsi että Ruotsalaisia kirjoja tulee kaksi. Lisäksi on Norjalainen. Onpahan hieno joulu/synttärilahja jollekin jos raskin joskus toisesta Ruotsalaisesta luopua.

Morpheus

• Jäsen
« Vastaus #1958 : 17.02.2012 klo 13:45:43 »
Samanlainen viesti tuli minullekin, paitsi että Ruotsalaisia kirjoja tulee kaksi. Lisäksi on Norjalainen. Onpahan hieno joulu/synttärilahja jollekin jos raskin joskus toisesta Ruotsalaisesta luopua.

Itsekin tilasin noita (norjalaisen lisäksi) ruotsalaisia kaksi. Kun keräilin kasaan noi AR:n Barks litot, niin yksi amerikkainen keräilijätuttuni auttoi minua tosi paljon tuossa urakassa. Joten ajattelin vähän laittaa toisen kirjan hänelle lahjaksi...

Ellei sitten ahneus iske ja halua pitää molempia.  ???

Sepe

• Jäsen
« Vastaus #1959 : 18.02.2012 klo 07:35:48 »
Nyt on Ruotsalainen kirja hävinnyt kokonaan pois BookPlussan valikoimista. Onneksi varasin kirjan ennakkoon, niin saan minäkin kirjan ensi viikon aikana :)

Fantom

• Jäsen
« Vastaus #1960 : 18.02.2012 klo 08:40:14 »
Nyt on Ruotsalainen kirja hävinnyt kokonaan pois BookPlussan valikoimista. Onneksi varasin kirjan ennakkoon, niin saan minäkin kirjan ensi viikon aikana :)

Jokohan kirja on loppuunmyyty? Onneksi omani on jo postin lajittelukeskuksessa  ;D

puffe

• Jäsen
« Vastaus #1961 : 18.02.2012 klo 09:09:48 »

Huh! Mietin eilen sen Adlibriksen riemun/pettymyksen jälkeen laitanko Bookplussan kautta tilauksen heti vai sunnuntaina - laitoin kuiteskin eilen.

Mahtaneeko tota kuiteskaan kovinkaan moni Suomessa tilata? Täällä Kvaakissa meitä on ehkä reilusti alle parikymmentä jotka ovat jahkuneet tässä kettingissä aiheesta. Ja toiset parikymmentä jotka eivät ole kommentoineet mitenkään, mutta saattavat tilata sen kuiteskin.
Ja sitten ne tyypit jotka eivät ole Kvaakista kuulleetkaan ja tilaavat kirjan. Olisiko heitä suurin piirtein samanlainen kasa?

MTT

• Jäsen
« Vastaus #1962 : 18.02.2012 klo 09:48:46 »
Huh! Mietin eilen sen Adlibriksen riemun/pettymyksen jälkeen laitanko Bookplussan kautta tilauksen heti vai sunnuntaina - laitoin kuiteskin eilen.

Mahtaneeko tota kuiteskaan kovinkaan moni Suomessa tilata? Täällä Kvaakissa meitä on ehkä reilusti alle parikymmentä jotka ovat jahkuneet tässä kettingissä aiheesta. Ja toiset parikymmentä jotka eivät ole kommentoineet mitenkään, mutta saattavat tilata sen kuiteskin.
Ja sitten ne tyypit jotka eivät ole Kvaakista kuulleetkaan ja tilaavat kirjan. Olisiko heitä suurin piirtein samanlainen kasa?
Tuostakin saadaan jo sen verran iso tilaajajoukko että ei nuo suomalaiset kaupat sellaiseen ryntäykseen oo varautuneet. Puhutaan kuitenkin yli sadan euron kirjasta.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1963 : 18.02.2012 klo 09:49:27 »

Ei vakuuta tämä bookplussankaan verkkokauppa, mä oon tilannut kirjan eka kerran jo 17.1. ja toisen kappaleen eilen. Mulla on molemmista tilausvahvistus, mutta kummastakaan ei toistaiseksi toimitusvahvistusta. Eilen kun täällä jengi alkoi saada niitä toimitusvahvistuksia, niin ihmettelin miksen mä saa, ja koitin etsiä tilaukseni tietoja, mutta niitä ei löytynytkään yllättäen mistään. Siksi tilasin toisen kappaleen eilen. Nyt jännään mitä sieltä tulee, ja missä vaiheessa, vai tuleeko mitään. Huolestuttaa nimittäin tuo uutinen, että kirja on jo kadonnut valikoimista...
« Viimeksi muokattu: 18.02.2012 klo 09:53:08 kirjoittanut Miqz »
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #1964 : 18.02.2012 klo 10:37:43 »
Kyllähän tätä muutkin ostavat kuin suomalaiset,  mm. svedut varmaan vie suurimman osan, Bookplus Pohjoimainen firma.  Ja tää kirjahan ensisijaisesti tarkoitettu Ruotsin markkinoille eikä Suomen.

Enkä muista miten näitä julkaistaan Tanskassa ja Saksassa?

Enkä usko että tuo painos on hirveän suuri, muutama tuhat ehkä?

PS En tiedä miten näitä Pohjoismaisia CBL-lisäkirjahankkeita on seurattu Sanomissa, mutta jos on, niin ovat varmaan erittäin tyytyväisiä siihen etteivät sittenkään laittaneet tähän soppaan lusikkaansa, eli päätös olla julkaisematta oli firman kannalta fiksu päätös, niin paljon porua ja hämminkiä nämä lisäkirjat(kin) ovat tuottaneet. Sanomien väen mielenrauha ainakin säästyi. :)
Je suis alle kuuden euron pizza!