Kirjoittaja Aihe: Carl Barksin kootut  (Luettu 640602 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Carl Barksin kootut
« Vastaus #1905 : 10.02.2012 klo 21:21:07 »
Carl barksin målningar och tekningarista vähän kysyttävää. Mitähän kaikkea se sisältää? Tietysti kaikki disney ankat, mut rajoittuuko se sitten siihen? Olisi kiva, jos siinä olisi kanssa kaikki muutkin työt (animal quackers ym.). En viittis tilata, jos ei ole, sillä rahalla olisi muutakin käyttöä  ??? Saa kertoa muutakin kirjasta, jos haluttaa.

Joo ei siinä ole Animal Quackersin ei-disney kuvia.
Tuolta voi katsoa sisällön!
https://coa.inducks.org/issue.php?c=no/CBMT++1

Et saa mistään kirjaa, jossa on kaikki Carl Barksin maalaukset...kannattaa kyllä ostaa ainakin se ruotsalainen versio tosta. On aivan mahtava kirja.
Tän kirjan perään tullaan itkemään, kun sitä ei enää saa mistään. Taattua keräilykamaa!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

mievaan

• Jäsen
  • Maija Meikäläinen junttilan kuusikosta päivää
« Vastaus #1906 : 11.02.2012 klo 18:50:50 »
No voihan kakka... Entäs se norjalaisversio, mistä päin sen vois tilata? Löyty tommonen osote http://www.univers.no/tegneserier/donald/abodonaldbok/Carl-Barks-Ekstra/sku-S-90228#orderFormAnchor  , mutta en ole täysin varma uskaltaako tilata sitä kautta. Paljo kirja makso euroina?

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1907 : 11.02.2012 klo 19:38:22 »
Tuota noin! Norjalaisissa versioissa on semmoinen juttu kuin näissä meidän omissa Carl Barks kootuissa. Pitää kai ostaa kaikki 6 kirjaa...en kyllä ole ihan varma tuosta.
Hyvin ovat Norjasta tulleet nää kirjat ja priima kunnossa...maalauskirjan hinta oli postikuluineen jotain 143 €.

Miksi et osta ruotsalaista versiota...se on ihan sama kuin tää norjalainen ja kääntääminenkin menee paremmin, kun on koulussa tullut ruotsia varmaan jokaisen opeteltua. Toi on helpompi ostaakin...Adlibris, booky, bookplus jne.
Eivät vaan ole vielä tulleet ns. myyntiin. Luultavasti ensi viikolla niitä voi ostaa..toivotaan niin.

Itse ostin noi norjalaiset sen takia, että halusin Carl Barksin kootuista täydellisen...alkoi jurppii toi Sanomien riisuttu versio.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

mievaan

• Jäsen
  • Maija Meikäläinen junttilan kuusikosta päivää
« Vastaus #1908 : 12.02.2012 klo 12:00:57 »
OK. Kiitosta vain. Luultavasti tilaan ruottalaisen. Eihän tällästa tilaisuutta viittis ohittaakaan.
Mun tuurilla tulee kuitenkin heti paketin saavuttua tieto suomenkielisestä täydellisestä Carl Barksin maalauskokoelmasta  :P

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1909 : 12.02.2012 klo 15:29:25 »
OK. Kiitosta vain. Luultavasti tilaan ruottalaisen. Eihän tällästa tilaisuutta viittis ohittaakaan.
Mun tuurilla tulee kuitenkin heti paketin saavuttua tieto suomenkielisestä täydellisestä Carl Barksin maalauskokoelmasta  :P
Jos nyt Sanomat sais jonkin mielenhäiriökohtauksen, niin silloin tulis toi sama maalauskirja mitä hurrit ja norskit on tehneet. Täydellistä ei varmaan tule...sehän olisi jo kirjanakin suunnattoman paksu. Toi norskien maalauskirjakin on ehkä liian paksu...kannet ei meinaa pysyä kiinni. Osta vaan hurrien versio...et tule katumaan...jos sit kyllästyt siihen (epäilen suuresti) muutaman vuoden päästä, niin ainahan voit myydä sen. Kyllä joku "mattimyöhäläinen" sen sulta ostaa ja voit saada jopa voittoa.

marko70

• Vieras
« Vastaus #1910 : 12.02.2012 klo 15:32:23 »
Taittosivuilla ei olis sitä hävikkiäkään,mut ei kannattas sit aukoo turhan monesti ettei taitekohdasta lähde vääri veks! :P
Niin ja tuleehan siihen niitä valoavasten näkyviä vekkejä jos sivuja ei aukaise viivottimella!! :laugh:

Q=<>

puffe

• Jäsen
« Vastaus #1911 : 13.02.2012 klo 19:04:43 »
Adlibriksestä ennakkotilattu ruottalainen maalari-kirja. Enpä olisi uskonut semmoista päivää näkeväni, että mun kirjahyllyyn ilmestyy ruottalainen kirja. Kiitos Sanomille, että joudun tekemään ääritekoja. Vaikkei mulla mitään sweduja vastaan olekkaan - mukavaa sakkia.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1912 : 13.02.2012 klo 19:23:23 »
Höh se on nyt tilapäisesti loppu Adlibreksella!!!

Voi perkele!!! Nyt vit...taaaaaaa!!!
Mä revin pelihousuni jos en saa tota!

puffe

• Jäsen
« Vastaus #1913 : 13.02.2012 klo 19:40:32 »
Höh se on nyt tilapäisesti loppu Adlibreksella!!!

Tupla höh! Eilen ei vielä pystynyt edes ennakkotilaamaan ja nyt jo tilapäisesti loppu ???.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1914 : 13.02.2012 klo 19:43:10 »
Adlibriksestä ennakkotilattu ruottalainen maalari-kirja.

Mitenkäs tuo mahtoi onnistua? Mulla on adlibriksessä ollut koko ajan kirjan valvonta päällä, eikä adlibriksestä voi käsittääkseni tilata ennen kuin kirjaa on saatavilla. Tällä hetkellä tila on "tilapäisesti lopussa", mikä saattaa olla merkki siitä että saatavuus tilanne on muuttumassa...
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

puffe

• Jäsen
« Vastaus #1915 : 13.02.2012 klo 19:53:11 »
Mitenkäs tuo mahtoi onnistua? Mulla on adlibriksessä ollut koko ajan kirjan valvonta päällä, eikä adlibriksestä voi käsittääkseni tilata ennen kuin kirjaa on saatavilla. Tällä hetkellä tila on "tilapäisesti lopussa", mikä saattaa olla merkki siitä että saatavuus tilanne on muuttumassa...

Jaa-a, hyvä kysymys, mutta kyllä tossa klo. 18.00 pintaan oli kyseinen sivu vielä siinä kuosissa, että tilaaminen ja maksaminen onnistui. S-postiin tipahti oikein tilausvahvistuskin.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1916 : 13.02.2012 klo 20:00:51 »
Joo Adlibris tekee tätä...toi valvonta ei pelaa ollenkaan.
Minäkin katsoin joskus klo: 16.00, että mikä tilanne ja silloin sitä ei saanut ja nyt klo:19.00 jälkeen se oli sit tilapäisesti loppu.

Pistin vihaisen sähköpostin Adlibrikselle menemään.

Sitten menin katsomaan Bookplussalle ja siellä oli kirja varauksessa...ostin sen ja maksoin suoraan pankkitililtä. Pakko tehdä noin tai muuten jää nuolemaan näppejään. Se maksoi Bookplussalla vähemmänkin 102,95 € ja ilmaiset postikulut.

Tehkääs samoin vielä kun ennätätte. Noi kirjat menee kuin kuumille kiville!

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1917 : 13.02.2012 klo 20:25:55 »
Tänään rupesin tekemään Carl Barksin koottujen extrakirjoille (norjalaisille) uutta boksia. Prototyyppi tais mennä perseelleen...tuli mitattua väärin noi mitat. Se on nyt liimauksessa ja kun se kuivuu pääsee asettelee kirjoja siihen. Nyt voin jo sanoa silmämääräisesti, että väljäksi jää leveydeltä, mutta syvyyteen olisi pitänyt laittaa lisää. Voi hitto! Pitää tehdä uusi!

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1918 : 14.02.2012 klo 05:40:31 »
No nyt siellä Adlibriksen sivulla lukee "ei ilmestynyt"...perkele mitä sähläystä.
Taidan siirtyä Bookplussan asiakkaaksi lopullisesti...voihan napanöyhtä sentää...mitä amatööritouhua. No hurreista voi kyllä uskoa tämmöistäkin kirjakauppatoimintaa.

El Reijo

• Jäsen
« Vastaus #1919 : 14.02.2012 klo 07:32:54 »
Sitten menin katsomaan Bookplussalle ja siellä oli kirja varauksessa...ostin sen ja maksoin suoraan pankkitililtä. Pakko tehdä noin tai muuten jää nuolemaan näppejään. Se maksoi Bookplussalla vähemmänkin 102,95 € ja ilmaiset postikulut.

Tilasin tuolta jo aikoja sitten, laskulla. Tiedot vaan varmistetaan eikä mitään ylimääräisiä kuluja. Lasku sitten kirjan mukana tulee jos tulee  8]