Kirjoittaja Aihe: Carl Barksin kootut  (Luettu 641031 kertaa)

0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Carl Barksin kootut
« Vastaus #1875 : 01.02.2012 klo 15:19:37 »
Joo jos lasku tulee ensin, niin en kyllä maksa...saa se kirja olla hyppysissä ensin ja jos oikein kovasti petyn kirjaan, niin maksan myöhässä!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1876 : 01.02.2012 klo 18:22:56 »
Onko kellään mitään kontaktia tai linkkiä ruotsiin? Kai sielläkin jossain keskustellaan kirjasta? Sitten kun siellä jengi saa tietoa kirjasta, voidaan alkaa täälläkin odottelemaan. Tipe Ronkainen, onko sulla jotain kontaktia esim. Nafs(k):in kautta? Mä koitin googlailla, mutta en löytänyt mitään...
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #1877 : 01.02.2012 klo 19:55:48 »
Ruotsin Ankism-postituslista on hiljainen tämän suhteen. Outoa.

Timo

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1878 : 08.02.2012 klo 12:55:33 »
JIIIIIIHAAAHHHHIIIHHUUUUUUUUUUUUUUU!!!

Katsoin just postiluukkuuni ja suu kiristyi 360 asteen hymyyn. Sinne oli tullut pakettilappunen Norjasta.

YEEEES!!! Viimeinkin se on täällä! Tänään heti paikalla hakemaan se postista, etteivät vaan survo tai potki sitä siellä.

Kävin heti kurkkaa myös Adlibrikseltä, että jokos sinnekin olisi tullut myyntiin sama kirja ruottiski...eipäs ollut tullut.

Taidan nauttia loppuviikon korkeakulttuurisesta taiteesta!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Timo Ronkainen

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #1879 : 08.02.2012 klo 13:13:26 »
Himputti....
No tuota Booky.fi sanoo:

Arvioitu toimitusaika: Arvioimme tuotteen saapuvan varastoomme 15.02.2012, jonka jälkeen se lähetetään 1-2 arkipäivässä. Voit tilata tuotteen heti.
ISBN-13: 9789174056969, ISBN-10: 9174056964
Hinta: 102.40 €

Hinta on noussut eurolla.

Timo

El Reijo

• Jäsen
« Vastaus #1880 : 08.02.2012 klo 13:13:48 »
Hain omani just äsken  ;D Priimakunto ja onpa melkoinen tiiliskivi....perhana, olo on ku pikkupojalla!!! Että on uus hyllykin jo koossa mihin toi kelpaa laittaa  ;D

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1881 : 08.02.2012 klo 17:05:59 »
SE ON SIINÄ!

Kävin hakemassa kanssa oman maalauskirjani postista...viimeinkin se tuli!

Onpas paksu laitos...niin paksu, ettei takakansi oikein meinaa mennä kiinni...no se on vain kosmeettinen juttu.

Pläräsin pikapikaa kirjan läpi. Onhan se hieno...varmaankin kakki mahdollinen kuvamateriaali mukana. Paljon myös tekstiä, josta en nyt ymmärrä mitään, mutta kun ostan sen svedujen kirjan niin sitten pääsen harjoittamaan taas toista kotimaista.
Aukeamakuvat kylläkin eivät ole hyvä idea...koska se pilaa hienon maalauksen taitoskohdalla. Onneksi monesta aukeamakuvasta on myös yksisivuinen versio...ei kylläkään kaikista ja jotkus kuvat on jotain toisia versioita samaisesta kuvasta.
Yksisivuisista kuvista aika moni on ilman reunuksia...täyttävät kuvan aina taitokseen asti...en pidä tuostakaan. Kyllä reunakehykset pitäisi olla.
Mutta yleisesti ottaen kirja on mitä mainioin, ehkä täydellinen pienin varauksin.
Vertailuahan en voi tehdä, kun en omista "Fine Art-kirjaa".

Hintaa norjalaisella kirjalla tuli postikuluineen 1195 kruunua eli noin 143,46 €.
Ei paha hinta, jos vertaa, että "Fine Art-kirja" maksaisi jotain 1500 dollaria.

No nyt on sitten Carl Barksin kootut täydellinen. Vielä pitää jännittää Adlibriksen samaista kirjaa hurri-versiona.
Pakko mennä taas nauttimaan korkeakulttuuria.

PS: Niin ja vielä lisäisin, että kaikki norjasta tulleet kirjat olivat erinomaisessa kunnossa...ei rastereita, pikseleitä, liimoja tai muuta paskaa. Jotkut osaa homman...tämä meidän kotimaisen kustantajan kannattais käydä tekemään opintomatka Norjaan ja tutkia, kuinka hienosti asiat voidaan tehdä, kun vaan halutaan.
Olen todella yllättynyt Egmont Serieforlagetin palvelun tasosta ja asiakasystävällisyydestä.
« Viimeksi muokattu: 08.02.2012 klo 17:13:25 kirjoittanut Darth Mika »

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1882 : 08.02.2012 klo 17:07:49 »
JIIIIIIHAAAHHHHIIIHHUUUUUUUUUUUUUUU!!!

Katsoin just postiluukkuuni ja suu kiristyi 360 asteen hymyyn. Sinne oli tullut pakettilappunen Norjasta.

Taidan nauttia loppuviikon korkeakulttuurisesta taiteesta!

Hain omani just äsken  ;D Priimakunto ja onpa melkoinen tiiliskivi....perhana, olo on ku pikkupojalla!!! Että on uus hyllykin jo koossa mihin toi kelpaa laittaa  ;D

No, kertokaa nyt enemmän fiiliksiä kirjasta! HETI! :-)

Edit: No, Darth Mika ehtikin näköjään postaamaan väliin. Sais nyt tulla se ruotsalainen laitos... Ja pian!
« Viimeksi muokattu: 08.02.2012 klo 17:49:48 kirjoittanut Miqz »

K.I.P

• Jäsen
  • Kyseenalaisia™ näkemyksiä
« Vastaus #1883 : 08.02.2012 klo 18:39:56 »
Hinta: 102.40 €
Hinta on noussut eurolla.
Timo
Mites se Sanomilla oli suunnitelmissa.
3 x 60 € + 6€ = 186,- €

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1884 : 08.02.2012 klo 21:35:54 »
Toivottavasti tuollainen odottaa itsellänkin kotona.

Odotan innolla, että pääsen vertailemaan tämän opuksen ja Fine art of Walt Disney's Donald Duck kirjojen laatua....

Miten vertautuu Fine art -kirjaan? Uskoisin että vaikka sisältö on luonnollisesti kattavampi, on tuon vanhan kirjan laatu kuitenkin parempi. Sehän voitti aikoinaan jonkin sidontapalkinnonkin ja siinä ei taida olla aukeamakuvia, vaan taittuvia sivuja...

El Reijo

• Jäsen
« Vastaus #1885 : 08.02.2012 klo 22:56:38 »
Joo, paljon on todella hienoja kuvia ja useita eri versioitakin. Aukeamakuvissa taitos vähän häiritsee mutta kaikki ovat mukavasti selailtavissa ja isossa koossa  ;D. Ihan niitä en ymmärrä joissa kuva jää vain sentin tai pari toiselle sivulle notta olisi sen voinut asemoida yhdelle sivulle ja jättää marginaalit kun sellaisiakin oli kuitenkin.
Kerta kaikkiaan upea päätös tälle 36 kirjan satsille ja johan tämä kestikin... 8]

MTT

• Jäsen
« Vastaus #1886 : 09.02.2012 klo 09:03:33 »

Juu eilen tuli postista lappu, kerkeisköhän tänään hakemaan...

Timo Ronkainen

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #1887 : 09.02.2012 klo 11:06:41 »
Tjaa, kun tässä kerran ei ollut ei-Disney-töitä, Famous Figures of History as they might have looked if their Genes had gotten mixed with Waterfowl -sarjan kuvia ja muita maalauksia, niin vielähän pitäisi saada ekstran ekstra! Non-Disney paintings.

Timo

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #1888 : 09.02.2012 klo 11:11:52 »
Tuskin maltan odottaa tätä tämän sarjakuvavuoden huippua (oma mielipide), tämä kirja tulee olemaan aivan varmasti kuumaa kamaa myöhemmin keräilijöiden keskuudessa.

Nyt siis odetan svedu-version tulemista kuin kuuta nousevaa....
Je suis alle kuuden euron pizza!

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #1889 : 09.02.2012 klo 11:59:49 »
Tuskin maltan odottaa tätä tämän sarjakuvavuoden huippua (oma mielipide)

Vaikka kyseessä ei ole edes sarjakuva :).
"Tex-tieteen yli-morisco"