Kirjoittaja Aihe: Carl Barksin kootut  (Luettu 640371 kertaa)

0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.

marko70

• Vieras
Vs: Carl Barksin kootut
« Vastaus #1860 : 29.01.2012 klo 20:11:45 »
Onko tää nyt sitten jo 200€ suomalaisille kun noi toiset on ollut muistaakseni reilun satkun?Heh heh kunnon huipennus jos on kuraa,no jospas se tulis ensviikkoo. :angel:

Q=<>

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #1861 : 30.01.2012 klo 06:30:12 »
Onko tää nyt sitten jo 200€ suomalaisille kun noi toiset on ollut muistaakseni reilun satkun?Heh heh kunnon huipennus jos on kuraa,no jospas se tulis ensviikkoo. :angel:

Q=<>
Mä vähän laskeskelin, että kaiken kaikkiaan postimaksuineen päivineen toi vois maksaa jotain 150 € tai vähän päälle.

Onhan se kova hinta kirjasta, mutta pakkohan toi on saada...niin se Jenkkien maalauskirjahan on huomattavasti kalliimpi...kaikki on niin suhteellista.

Sit tässä pitää vielä ostaa toi ruotsalainen versio, niin kyllä koko potti alkaa lähentelee 300 €. Mutta sitten olen saanut Carl Barksin kootut päätökseen ja voin keskittyä muihin kirjasarjoihin.

Mutta kyllä tän kirjasarjan kanssa on ollut hauska elää...eikös se ollut joulukuussa 2006 kun tuli eka osa. Kyllä loppujen lopuksi en kadu tän kirjasarjan tilausta. Suomalaisiin koottuihin meni 1900 euroo ja, joskus ei ollut varma mistä sen rahan sais kokoon, mutta aika kivuttomasti selvisin. En ole laskenut paljon on mennyt rahaa näihin norjalaisiin extroihin...aika paljon kumminkin.
Loppu häämöttää ja se kaikkein kaivatuin osa Barksia...tätä on kuolattu ja pitkään ja kohta se tulee...ehkä jopa tällä viikolla...toivottavasti.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Morpheus

• Jäsen
« Vastaus #1862 : 30.01.2012 klo 16:14:29 »
Epäilen, että Bookylla on vanhan kirjan hinta, se oli tuon hintainen ennen isbn vaihdosta. En usko että hinta sentään kolmea kymppiä vaihtelee. Mutta mikäli olen väärässä, tilaan kirjan myös tuolta adlibriksen sijaan...

Edit: Bookyllähän oli vanhalla nimelläkin tuo kirja.

Juu, nyt tuli tieto bookyltä, ettei kirjaa saa (eli olin vanhalla nimellä tarjolla)...

Olisihan tuo ollutkin liian hyvä tarjous.

Sepe

• Jäsen
« Vastaus #1863 : 30.01.2012 klo 18:57:23 »
Juu, nyt tuli tieto bookyltä, ettei kirjaa saa (eli olin vanhalla nimellä tarjolla)...

Olisihan tuo ollutkin liian hyvä tarjous.

Tiedot muuttu heti sen jälkeen, kun olin kysellyt bookyltä, että pitääkö kirjan hinta ja nimi vielä paikkaansa, kuin mitä se muualla on.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1864 : 30.01.2012 klo 21:34:30 »
Jos oikein tulkkasin norjan foorumia, niin kirjasta ilmeisesti puuttuvat vesivärityöt osittain tai kokonaan. Lisäksi, ainakin Snow fun ja Mardi gras -teokset ovat aukeamasivuilla, ja niissä sauma syö osan kuvasta. Toivottavasti se on tosiaan pahan näköinen vain parissa kuvassa...
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1865 : 30.01.2012 klo 21:51:32 »
Siis täh!

Eikös noita vesiväritöitä etsitty koko maailman ympäri ja sen takia koko kirja viivästyi!!!
Eli tää on siis light-versio sittenkin!!!
AAARRGGHHHH!!! 
Tekevät sitten yhden kirjan lisää, mihin tulee kaikki pois jääneet maalaukset ja vesivärityöt ja aukeama kuvat yksisivuisena. Tarkoitushan oli tehdä täydellinen maalauskirja.

Kyllä minä nyt mieleni pahoitin tästä!  >:(
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1866 : 30.01.2012 klo 22:14:26 »
Siis täh!

Eikös noita vesiväritöitä etsitty koko maailman ympäri ja sen takia koko kirja viivästyi!!!
Eli tää on siis light-versio sittenkin!!!
AAARRGGHHHH!!! 
Tekevät sitten yhden kirjan lisää, mihin tulee kaikki pois jääneet maalaukset ja vesivärityöt ja aukeama kuvat yksisivuisena. Tarkoitushan oli tehdä täydellinen maalauskirja.

Kyllä minä nyt mieleni pahoitin tästä!  >:(

Älähän kaima vielä pahoita mieltäsi... Mun Norski ei selvin päin ole täydellistä. Alkuperäinen viesti menee näin:

" Mottok boka på lørdag, og har fått sett litt i den. Synes heller ikke malerier over to sider var noen god løsning (hadde gjerne betalt litt mer for utfoldbare sider). Hadde i tillegg et håp om at "waterfowl"-bildene skulle være med, men det var kanskje å håpe for mye? Er det noen som vet om disse bildene noen gang er blitt samlet i en bok?"

Ja uusi selvennys näin:

" Alle Famous Figures of History as they might have looked if their Genes had gotten mixed with Waterfowl er vel samlet i "Animal Quackers""

Eli waterfowl onneksi viittaakin noihin quackers-kuviin... Jännittävää on tämä odotus, uutta tietoa tulee ainoastaan tihkuen...
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1867 : 31.01.2012 klo 05:56:53 »
Älähän kaima vielä pahoita mieltäsi... Mun Norski ei selvin päin ole täydellistä.
Ja uusi selvennys näin:

" Alle Famous Figures of History as they might have looked if their Genes had gotten mixed with Waterfowl er vel samlet i "Animal Quackers""

Eli waterfowl onneksi viittaakin noihin quackers-kuviin... Jännittävää on tämä odotus, uutta tietoa tulee ainoastaan tihkuen...

No hyvä juttu...meinasin jo repiä pelihousuni...no ainakin verkkarit.
Oletko huomannut, että tää ainainen odotus Maalauskirjaa kohtaan alkaa jo vaikuttaa hysteeriselta. Aina, kun tulee joku uusi viesti Carl Barks kouttujen osioon, niin sydän alkaa tykyttelee. Kai sitä kuvittelee, että nyt se viimeinkin ihan oikeesti on tulossa. No onneksi toi menee ohi beetasalpaajalla. Huvittavaa, että yksi kirja saa elimistöni voimaan näin epänormaalisti...taitaa olla meikäläiselle ja varmaan joillekin muillekin aika tärkiä kirja.
Onneksi tää Carl Barks kottujen episodi loppuu kohta...ei ole terveellistä hommaa tämmöiselle kärsimättömälle, hermoilevalle keski-ikäiselle Barks-fanille tämmöinen monta kuukautta kestävä odotus. Tai sitten olen vain täysin seonnut tyyppi.
« Viimeksi muokattu: 31.01.2012 klo 06:02:15 kirjoittanut Darth Mika »

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #1868 : 01.02.2012 klo 10:50:53 »
Ruotsalainen maalauskirja:

Booky.fi:
Arvioitu toimitusaika: Arvioimme tuotteen saapuvan varastoomme 15.02.2012, jonka jälkeen se toimitetaan 1-2 arkipäivässä. Voit tilata tuotteen heti.
ISBN-13: 9789174056969, ISBN-10: 9174056964
Hinta: 101.50 €
Emme peri toimitus- tai postitusmaksua kotimaan lähetyksistä.
-----------------------------------------------------
Adlibris:
Carl Barks: Målningar och teckningar (Sidottu)
109,50 €
Kirja ei ole vielä ilmestynyt
Toimitustapa Yksityishenkilönä voit valita tilauksesi lähetystavan seuraavista vaihtoehdoista:
Ympäristökuljetus
Saapuu normaalisti perille 2.-3. arkipäivänä lähetyksestä. Hinta 2,90 euroa.
Postipaketti
Saapuu normaalisti perille 2.-3. arkipäivänä lähetyksestä. Hinta 3,90 euroa.
Ilmainen kuljetus
Saapuu normaalisti perille 3.-4. arkipäivänä lähetyksestä. Maksuton!

-----

Edit:
Suomalainen kirjakauppa:
Hakutulokset
Hakusi sanallekaikki tuotteet
Tarkoititko:  ask5   sk95   sky   ski   ska  
Tarkenna hakua

Akateeminen kirjakauppa:
Hakusi ei tuottanut yhtään tulosta.

Timo
« Viimeksi muokattu: 01.02.2012 klo 10:56:55 kirjoittanut Timo Ronkainen »

El Reijo

• Jäsen
« Vastaus #1869 : 01.02.2012 klo 12:45:55 »
uu...lasku tuli jo 1195 NOK eli palttiarallaa 156 egee. Aika lähellä alkaa toimitus olla  :P

marko70

• Vieras
« Vastaus #1870 : 01.02.2012 klo 14:07:20 »
uu...lasku tuli jo 1195 NOK eli palttiarallaa 156 egee. Aika lähellä alkaa toimitus olla  :P
Tuleeko lasku ekaks ettei jätä pystyyn? :laugh:
Ne on mulle velkaa sieltä kirjan palautuksesta 20€. >:D

Q=<>

Morpheus

• Jäsen
« Vastaus #1871 : 01.02.2012 klo 14:09:55 »

Toivottavasti tuollainen odottaa itsellänkin kotona.

Odotan innolla, että pääsen vertailemaan tämän opuksen ja Fine art of Walt Disney's Donald Duck kirjojen laatua....

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1872 : 01.02.2012 klo 14:32:08 »
Siis mulle on tullut toi kirja ja sen mukana lasku postista...mites ootte saanut laskun ensiksi.
156 euroo on aika lähellä mun arvaamaani 150 euroo tosta hinnasta.
Tulis nyt se postilappu...perkele!
Kyllä epäilen, että tää uusi maalauskirja voittaa ton "Fine Art" kirjan mennen tullen.
Kyllä odottavan aika on pitkä...tuskan hiki otassa meen aina kattoo postiluukun ja toivon, että jos tänään kolahtais se odotettu postin hakulappu.
Tänäänkin tuli vaan tyhmiä laskuja, Kirkko ja kaupunki, Lidl ja Aku Ankka. Höh!

Morpheus

• Jäsen
« Vastaus #1873 : 01.02.2012 klo 14:57:57 »
Siis mulle on tullut toi kirja ja sen mukana lasku postista...mites ootte saanut laskun ensiksi.
156 euroo on aika lähellä mun arvaamaani 150 euroo tosta hinnasta.
Tulis nyt se postilappu...perkele!
Kyllä epäilen, että tää uusi maalauskirja voittaa ton "Fine Art" kirjan mennen tullen.
Kyllä odottavan aika on pitkä...tuskan hiki otassa meen aina kattoo postiluukun ja toivon, että jos tänään kolahtais se odotettu postin hakulappu.
Tänäänkin tuli vaan tyhmiä laskuja, Kirkko ja kaupunki, Lidl ja Aku Ankka. Höh!

Itselläkin on kovat odotukset tuon laadun suhteen.  Tarjonnan kattavuudessa pitäisi tietysti olla selvä voitto tiedossa uudelle kirjalle. Mutta toivottavasti vetää myös laadun suhteen vertoja tai pistää jopa paremmaksi.

El Reijo

• Jäsen
« Vastaus #1874 : 01.02.2012 klo 15:10:44 »
Mulle kävi jonkin toisenkin kirjan kanssa silleen että ensin tuli lasku, silti se tais olla paketissakin mutten kahteen kertaan maksanut. Kyselin sitä silloin ekalla kertaa mutta ei tietenkään pidä ennen maksaa kuin kun kirjan saanut  :)