Kirjoittaja Aihe: Carl Barksin kootut  (Luettu 640937 kertaa)

0 jäsentä ja 12 Vierasta katselee tätä aihetta.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Carl Barksin kootut
« Vastaus #1845 : 24.01.2012 klo 06:28:39 »
Ahum.. joo, vähän tuo epäilytti jo heti kun kuulin, että osa kuvista on aukeamamittaisina. Jos taitoskohta ei ole tarkka, pieni osa kuva-alasta jää piiloon tai ei kohdistu oikein vierekkäiselle sivulle. Saapas nyt nähdä.
Digimessuilla oli joku tämmöinen firma, joka teki valokuvista kirjoja. Siellä oli semmoinen vähän tyyrimmän tyylinen kirja, jossa se taitos oli tehty jotenkin erityisen tarkasti. Se taitos oli tosi huomaamaton.
Tietysti tommonen taitos maksais liikaa, kun noita sivujakin on noin paljon. En usko, että semmoisia on tossa Carl Barksin kirjassa.
Paras ja halvin vaihtoehto olisi, että olisi se aukeama kuva ja sit erikseen lisäksi yksisivuinen samasta kuvasta.
Epäilen, että ne aukeama kuvat on aika hienoja, jos ei ota huomioon sitä taitosta. Esimerkiksi kaverilla on tuo Star Wars Chronicles...tosi iso kirja, jossa on juurikin noita aukeamakuvia.
Odotan kyllä innolla, että VIHDOINKIN saisin tämän maalauskirjan käsiini...kun se postilappu tulee, niin juoksen varmaankin kuola valuen suusta postiin.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

marko70

• Vieras
« Vastaus #1846 : 25.01.2012 klo 20:00:33 »
Heh kysäsin tänään ja sanoivat että saan kirjasen parinviikon sisään,no toivottavasti ensiviikolla. >:D

Q=<>

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1847 : 25.01.2012 klo 20:38:11 »
Näköjään postittavat norjalaisille ensin ja sit suomalaisille. No ihan ymmärrettävää hommaa. Oon kyllä kytännyt postiluukkua, jos vaikka tipahtais se lappunen.
Tää odotus on perseestä.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #1848 : 25.01.2012 klo 20:54:50 »
Äläs nyt. Sitten kun lappu tulee, niin on hyvä odotus pilalla. :)
"Tex-tieteen yli-morisco"

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1849 : 25.01.2012 klo 21:04:17 »
Äläs nyt. Sitten kun lappu tulee, niin on hyvä odotus pilalla. :)
Joo ja piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitt tttttttttttttttkkkkkkkkkkkkkkkäääääääää äääääääääää!!!

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #1850 : 25.01.2012 klo 21:28:20 »
Adlibris väittää vaan sitkeesti että kirja ei ole vielä ilmestynyt (ruots.)

Timo

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1851 : 25.01.2012 klo 21:59:28 »
Adlibris väittää vaan sitkeesti että kirja ei ole vielä ilmestynyt (ruots.)

Timo
Pitäisköhän soittaa ja kysyä, että mitä perkelettä ne oikein meinaa!!!
Onko kukaan saanut mistään tuota kirjaa jo...siis suomalainen ja jos on, niin vois pistää vähän kuvia tulemaan...varsinkin niistä aukeamakuvista ja kertoo muutenkin kirjan sisällöstä.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1852 : 26.01.2012 klo 14:16:20 »
Soittelin Adlibrikseen tästä Carl Barksin maalauskirjan hurriversiosta.
Kyselin vähän, että miksi tää kirja ei ole varauksessa siellä.
Adlibriksella on joku juttu, että ne ei pistä kirjaa kai varaukseen, jos niillä ei ole tietoo kuinka monta kirjaa ne saa kustantajalta tai jotain sen suuntaista infoo sain siltä myyjältä.
Egmontilta oli tullut viimeksi infoo tosta kirjasta kuulemma joskus joulukuussa ja Adlibris lupasi ottaa yhteyttä niille ja kysyä, että jokos kirjaa saisi niillekin päin. Lupasi ottaa sitten muhun yhteyttä, kun tietää tosta enemmän.

Elikkä täytyy nyt ootella vielä jonkun aikaa ja kattoo mitä tuleman pitää...jos ei ala mitään kuulumaan, niin on kai pakko varata Bookplussalta toi opus.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #1853 : 26.01.2012 klo 14:47:56 »
Soittelin Adlibrikseen tästä Carl Barksin maalauskirjan hurriversiosta.

Kiitos kyselyn vaivasta! Hyvä tietää.

Timo

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1854 : 26.01.2012 klo 16:15:00 »
Elikkä täytyy nyt ootella vielä jonkun aikaa ja kattoo mitä tuleman pitää...jos ei ala mitään kuulumaan, niin on kai pakko varata Bookplussalta toi opus.

Mä tilasin MYÖS sieltä. Otan noita kirjoja siis 2 kpl, joista huonompikuntoisen/postissa enemmän kolhiintuneen luen hiirenkorville ja toista säilytän hyllyssä Koottujen ja muiden ruotsi-extrojen sekä norjalaisen Calgary eye-openerin vieressä...
« Viimeksi muokattu: 26.01.2012 klo 16:23:36 kirjoittanut Miqz »
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Sepe

• Jäsen
« Vastaus #1855 : 26.01.2012 klo 16:48:29 »
Booky.fi kauppaan lähti minun tilaukseni tänään. Hintaa kirjalle tuli 73,10€. Säästöä tuli yli 30€ verrattuna muihin netissä oleviin kirjakauppoihin. Saatavuutta niillä ei ole vielä tiedossa. Pitää varmaan sähköpostilla kysyä lisää ja varmistaa myös se, että he saavat sitä kirjaa heti, kun se ilmestyy.

Morpheus

• Jäsen
« Vastaus #1856 : 26.01.2012 klo 17:04:51 »
Booky.fi kauppaan lähti minun tilaukseni tänään. Hintaa kirjalle tuli 73,10€. Säästöä tuli yli 30€ verrattuna muihin netissä oleviin kirjakauppoihin. Saatavuutta niillä ei ole vielä tiedossa. Pitää varmaan sähköpostilla kysyä lisää ja varmistaa myös se, että he saavat sitä kirjaa heti, kun se ilmestyy.

Kiitos vinkistä! Toinen kappale lähti tilaukseen tuota kautta.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1857 : 26.01.2012 klo 17:23:13 »

Epäilen, että Bookylla on vanhan kirjan hinta, se oli tuon hintainen ennen isbn vaihdosta. En usko että hinta sentään kolmea kymppiä vaihtelee. Mutta mikäli olen väärässä, tilaan kirjan myös tuolta adlibriksen sijaan...

Edit: Bookyllähän oli vanhalla nimelläkin tuo kirja.
« Viimeksi muokattu: 26.01.2012 klo 17:26:41 kirjoittanut Miqz »

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1858 : 29.01.2012 klo 18:26:43 »
Aiemmin linkittämältäni Norjan foorumilla on uutta juttua. Useat ovat saaneet jo kirjan, ja keskustelua sen lisäksi herätti laskun suuruus ja sen yhdessä erässä maksaminen. Osa vaikuttaa tyytyväiseltä kirjaan, osa ei:

" dener ikkedårlig, men jeg liker IKKE malerier somforsvinneri innbindingen.Nårdet først skulle trykkes slik så hadde det kanskje vært bedre med en hvit stripe inn mot ryggen istedet slik at en var sikker på å få med seg alt, selv om maleriet da blir delt i to."

Tuosta hävisi osittain välilyönnit, mutta saanette yhtä hyvin selvää kuin minäkin, aukeamakuvat eivät ole ilmeisen laadukkaasti toteutettu. Nyt ei kuitenkaan voi syyttää Sanomaa! :-)

Silti, odotan kirjaa kuin kuuta nousevaa...
« Viimeksi muokattu: 29.01.2012 klo 18:28:42 kirjoittanut Miqz »

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #1859 : 29.01.2012 klo 20:02:14 »
Niin ne aukeama-kuvat varmaankin on aika tökerösti tehty...zoomattu tietenkin jostain pienemmästä kuvasta ja sit taitos häiritsee.

Vai kauhistaa hinta norjalaisia...eikös siellä kaikki ole kallista...sit, kun me suomalaiset ostetaan toi kirja, niin mehän saamme sen vieläkin kalliimmalla.

Miksi ei jo saavu kirjaa...nyt tänne Suomeenkin postituksia....GGGRRRRR!!!