Mieluimmin ottaisin Otavan...toi Sanomien homma vaan ei toimi enää.
Joo en ole mikään talousajattelija...olen haaveilija...taivaan rannan maalari!!!
Kun jollain firmalla on huono maine, niin ei se vältämättä saa kirjojen myymisestäkään ihan kunnollista voittoa. Väki miettii pari kertaa uskaltaako tilata mitään, kun sieltä hyvällä todennäköisyydella saataa tulla sekundaa.
Unelmoin vain, että olisi kiva kokeilla jonkun muun suomalaisen painotalon lahjoja Disney-tuotannossa. Ainahan saa unelmoida. Tiedän, ettei Sanomat luovu tosta Disneystä helpolla.
Ainoa mahdollisuus olisi, että joku ulkopuolinen taho ostais koko Sanomat (no ainakin osan siitä) ja antais nykyisille pomoille potkut. Vois olla ihan hyväkin idea vaihtaa nykyiset pomot semmoisiin tyyppeihin, joilla olisi jotain uutta ja erilaista annettavaa sarjakuvan kehitykseen. Mutta kyllä jotain olisi Sanomillakin tehtävä, että saisivat taas kiinni hyvästä kustannustoiminnasta.
Ja mitä tohon sarjakuvien hintoihin tulee, niin vaikka Suomi onkin pieni maa ja pienet markkinat, niin onhan täällä aika tyyriit hinnat sarjakuvilla.
Eniten mua ärsyttää nykyään valloilla olevasta "vain tilaamalla" saat jonkun kirja-sarjan. Olen tämmöinen vanhanaikainen tyyppi...haluan saada käsiini opuksen ja katsoa onko kaikki kunnossa ja sitten teen ostoksen. En tykkää ostaa sikaa säkissä.