Mulla on numero 1046 ja tilasin sarjan joskus silloin, kun meidän "aina niin ihana ja laadukas Sanoma" päätti, ettei lisäosia tule.
Olen ollut tyytyväinen näihin norjalaispainoksiin...laatutavaraa. Ei pikselipaskaa, rasteripintaa ja kirjat ovat päässeet Itellan "Vekkula-maratoonin" läpi täysin ehjänä.
Hinta on tietysti aika korkea, kun postimaksujakin on 200 norjan kruunun luokkaa. Itse kirja maksaa n. 695 norjankruunua. Sit kun maksan pankin kautta, niin siihen lisätään vielä pankin pikku käsittelymaksu. Kato itse mitä se tekee euroissa...enää en muista.
Maalauskirjaa ei ole näkynyt...kai tulossa joskus ensi vuoden puolella, jos sittenkään. Meinaan ostaa kyllä ton ruotsalaisen maalauskirjan ja ehkä Bruno Björn och vänner kirjan. Toi norjankieli on semmoista vongerrusta, ettei lukion Ruotsilla siitä ymmärrä mitään. Siksi haluun myös noi pari kirjaa ruotsalaisittain.
Sit kun kaikki kirjat on itelläni, niin pistän Sanomille kuvan extrakirjoistani + pari haistattelua perään.
Ai niin kylkiäisenä saat Carl Barksin pelikortit...ovat tosi hienot. Aika outoo, että kirjoja on vielä kaupan, vaikka kirjoja on vain 1500 kpl. Norjalaiset ei kai ole hirveen kovia Aku Ankan lukijoita tai sit noi on liian kalliita heidän kukkarolle.