Kirjoittaja Aihe: Carl Barksin kootut  (Luettu 640874 kertaa)

0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.

Morpheus

• Jäsen
Vs: Carl Barksin kootut
« Vastaus #1740 : 05.10.2011 klo 11:09:03 »
Onko muuten Carl Barksin koottujen ns. Maalauskirja tulossa 15. syyskuuta 2011. Olen jossain nähnyt semmoisia ilmestymispäivämääriä.
Vai vieläkö ne hakee niitä maalauksia siihen. Ei ainakaan Norjasta ole tullut mitään infoo, mulla kun on tilaus sieltä noille kirjoille.

Vaivaiduin pitkästä aikaa kysymään Norjasta. Tänään tuli vastaus. Nyt lupaavat noita marraskuulle.

Ja ilmaisuna oli "Currently we hope to be able to send the books to the subscribers in November". Joten ei kuulosta kovin varmalta tuokaan.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #1741 : 05.10.2011 klo 13:10:55 »
Vaivaiduin pitkästä aikaa kysymään Norjasta. Tänään tuli vastaus. Nyt lupaavat noita marraskuulle.

Ja ilmaisuna oli "Currently we hope to be able to send the books to the subscribers in November". Joten ei kuulosta kovin varmalta tuokaan.
En usko mihinkään lupauksiin ennekuin se kirja rötköttää mun käsissäni. Toivottavasti sen nyt tulee ennenkuin pääsen eläkeikään. Noh odottavan aika on piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttt tttttttttttttttkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kkkkäääääääääääääääääääääääääääääääääää ääääääääääääääääääääääää!!!!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

marko70

• Vieras
« Vastaus #1742 : 05.10.2011 klo 20:33:26 »
En usko mihinkään lupauksiin ennekuin se kirja rötköttää mun käsissäni. Toivottavasti sen nyt tulee ennenkuin pääsen eläkeikään. Noh odottavan aika on piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttt tttttttttttttttkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kkkkäääääääääääääääääääääääääääääääääää ääääääääääääääääääääääää!!!!

No jospa se tulis silleen niinku joululahjaksi tai sit ens jouluun mennessä.

Olen kuvannut kuitteja kun kirjan palautin tuleekohan alennus kirjaan vai joutuukohan taas vääntämään lisää. :police:
Luulivat varkaaksi ja laskua pukkas laskunperään en tiedä edes onko ne sen kirjan löytäneet?

Q=<>

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1743 : 10.10.2011 klo 22:16:36 »
Carl Barks Måleri & Grafik tila adlibriksellä oli muuttunut "tilapäisesti lopussa"? Muutenkin mitä olen tuota ja muita seurannut, tuntuvat tiedot ilmestymisestä, hinta jne. vaihtelevan koko ajan. Tuleekohan koskaan?
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #1744 : 10.10.2011 klo 22:22:51 »
Carl Barks Måleri & Grafik tila adlibriksellä oli muuttunut "tilapäisesti lopussa"? Muutenkin mitä olen tuota ja muita seurannut, tuntuvat tiedot ilmestymisestä, hinta jne. vaihtelevan koko ajan. Tuleekohan koskaan?

Noita on aivan hemmetin paljon, epäilen että ei kaikki saada millään yhteen kirjaan.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #1745 : 17.10.2011 klo 09:00:58 »
Kaikkien harmiksi Jippes on piirtänyt lisää ennen julkaisemattomia Barksin käsikirjoituksia.  ;D
Tuossahan oli näemmä ihan Barksin dialogia, eikä pelkkä synopsis.

Timo

printemps

• Jäsen
« Vastaus #1746 : 17.10.2011 klo 15:58:52 »
^ Tuo tarina on ilmeisesti tulossa tämän viikon Akkarissa, päätellen viime viikkoisessa lehdessä olleesta mainoksesta ja Timon linkittämästä sivusta!

OP

• Vieras
« Vastaus #1747 : 01.11.2011 klo 19:19:18 »
Fantan uudessa katalogissa on Gottfredsonin lisäksi tetoa myös Barksin koottujen seuraavasta osasta:
http://www.fantagraphics.com/images/stories/catalog/norton%20spring%202012-lores.pdf
Sivut 32-33

Eli nyt kulta-aikoja Roopen seurassa.

Morpheus

• Jäsen
« Vastaus #1748 : 03.11.2011 klo 12:15:36 »

Bookplus vastasi tänään näin.

Hei,

Kirja siis julkaistaan 2011-11-15 ja lähetämme kirjan heti kun sitä löytyy varastostamme.

Jokohan tuohon voisi luottaa.

marko70

• Vieras
« Vastaus #1749 : 03.11.2011 klo 12:25:10 »

Hei,

Kirja siis julkaistaan 2011-11-15 ja lähetämme kirjan heti kun sitä löytyy varastostamme.

No joutaisi jo tulla,toivotaan parasta ja pelätään että ensijouluna.

Q=<>

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #1750 : 03.11.2011 klo 13:13:00 »

Hei,

Kuulostaa todella hyvältä! Saadaan hyvä joululahja ja hienoja kuvia katseltavaksi aattoyöksi. *<:-)
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #1751 : 03.11.2011 klo 13:36:42 »
Hei,

Mitä...mitä!!!
Nytkö se viimein tulee!!! JIIIIHHAAAAAAAA!!!
Kyllä tätä onkin odotettu. Vuosi 2011 onkin ollut todella hyvä sarjakuvavuosi.
Kohta täytyy ostaa isompi kirjahylly, että saan kaikki kirjat mahtumaan.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #1752 : 14.11.2011 klo 15:37:58 »
Jahas, Fantagraphics sitten käytti Jippesin uusioversiota Race to the South Seas -sarjsta ja Dick Vlottesin hyvin kömpelösti tekemää versiota Darkest Africa -tarinasta. Barksin kootuissa ne olivat originaaleja, tosin vanhoista lehdistä kuvattuina. Se oli kyllä tehty erittäin hyvin ja laadukkaasti.

Timo

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #1753 : 14.11.2011 klo 15:41:20 »
Jahas, Fantagraphics sitten käytti Jippesin uusioversiota Race to the South Seas -sarjsta ja Dick Vlottesin hyvin kömpelösti tekemää versiota Darkest Africa -tarinasta.

OHO! Eihän tuo sitten. Mutta onkos tämä sitten. Ei se taida olla. Mutta kirjasarjan nimi onkin Walt Disney's Donald Duck, ei Carl Barks' Donald Duck.

Henendo

• Jäsen
  • Kunnia myös hiirimestareille!
« Vastaus #1754 : 14.11.2011 klo 18:00:40 »
Jahas, Fantagraphics sitten käytti Jippesin uusioversiota Race to the South Seas -sarjsta ja Dick Vlottesin hyvin kömpelösti tekemää versiota Darkest Africa -tarinasta.
Aijai, juuri tänään tilasin ja heti sitten löytyy tällaista miinusta!