Heti kun tulee. Musta on parempi näin, kuin että kaikki kirjat tulis järjestyksessä.
Musta monet myöhemmätkin sarjat ovat erittäin hyviä, tosin muutama heikompi kuten Mayakeisarin kruunu. Ehkä kustantajan sivumäärän rajoitus vaikutti joissain pidemmissä. Suurin osa kumminkin laadukkaita. Aika vähän sellaisia tarinoita mistä en oikein tykkäisi. Laaja ja laadukas tuotanto.
Vähän tuntuu, että Geoffrey Blum ylikritisoi joitain tarinoita. Monia mistä oon tykännyt, kritisoinut. Vähän sama juttu kuin jonkun tv sarjan hardcore fanit joskus ylikritisoivat joitakin jaksoja, joskus ihan pienten juttujen takia. Ei kannata olla ylikriittinen. Mä oon nauttinut monista niistäkin sarjoista, jotka ovat jonkun muun kuin Barksin käsikirjoittamia, esim. jopa paljon parjatuista Iines ja mummo ankka sarjoista; onhan ne sentään Barksin piirtämiä. Esim. myös Branca osasi tehdä heikommistakin käsikirjoituksista hyviä. Mutta suurin osa Geoffreyn artikkeleista on hyviä.
Ite en jaksa joka sivua katsoa etukäteen onko siinä painovirhe jälki, varsinkin kun useimmissa kirjoissa on ollut yli 5 uutta tarinaa. Löytyy sitten kun löytyy, jos löytyy. Onneksi kaikki on olleet kakkosboksia lukuunottamatta laadukkaita.