Kirjoittaja Aihe: Carl Barksin kootut  (Luettu 641904 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

VilleM

• Jäsen
Vs: Carl Barksin kootut
« Vastaus #345 : 16.10.2006 klo 18:50:30 »
Tänään oli postipoika tuonut minullekin tilausvahvistuksen, kalenterin ja myntin. Täytyy varmaan sännätä kiireen vilkkaa kassakaappiostoksille, että saa tuon ensilantin turvaan pois nurkista pyörimästä. ;D Ovathan nämä kylkiäiset ihan kivoja, mutta kyllä sitä nyt jo odottaa sangen malttamattomana itse joulukuuta.

marko70

• Vieras
« Vastaus #346 : 16.10.2006 klo 20:14:26 »
Tänään oli postipoika tuonut minullekin tilausvahvistuksen, kalenterin ja myntin. Täytyy varmaan sännätä kiireen vilkkaa kassakaappiostoksille, että saa tuon ensilantin turvaan pois nurkista pyörimästä. ;D Ovathan nämä kylkiäiset ihan kivoja, mutta kyllä sitä nyt jo odottaa sangen malttamattomana itse joulukuuta.
Niin ja sitä että sais sen saa****n kirjeen... :'(

jutuahol

• Jäsen
« Vastaus #347 : 17.10.2006 klo 07:20:01 »
Niin ja sitä että sais sen saa****n kirjeen... :'(

Ihmetyttää kyllä tuo mainoskirjeiden lähetys itseäkin. Olen nyt soitellut jo pari kertaa kun kirjettä ei ole lupauksista huolimatta saapunut. Toisella kerralla täti vielä lupasi ottaa selvää, että voidaanko mainoksia lähetellä erikseen ja lupasi soittaa takaisin jos tulee ongelmia asian kanssa. Eipä soittoa kuulunut, joten oletin kirjeen lähteneen maailmalle. Tuosta on kuitenkin kolmisen viikkoa, joten eipä taida mainosta näkyä  :(

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #348 : 17.10.2006 klo 08:34:01 »
Olen ennenkin sen sanonut, mutta sanonpa taas: Sanoman asiakaspalvelu on paskaa! En yhtään ihmettele, kun kirjeitä ei ole tullut. Minulle sentään tuli eilen se tilausvahvistus. Pelkäsin, että vielä pitää itse vahvistaa tilanneensa se jutska johonkin päin. Onneksi sentään ei.

Mutta turha on Sanomankaan ihmetellä, jos tilauksia ei ole tullut, kun kaikki ennakkoilmoittautuneet eivät ole saaneet edes tilauskuorta. Jossain mättää ja pahasti. Ja koska aikataulut on näköjään jo kiveen kirjoitettu, niin Sanoman olisi hyvä selvittää ongelmat välittömästi. Muuten voi käydä niin, että eräille halukkaille jää vain luu käteen >:(.
"Tex-tieteen yli-morisco"

marko70

• Vieras
« Vastaus #349 : 17.10.2006 klo 09:27:34 »
Niin no tilasin 3 settii mutta olisin halunnut kyllä nähdä mitä ostan vaan voinhan jättää että lunastan vain 1 setin... ;)
Kun alentaavat kerjäämään... :-*

Quack

• Jäsen
« Vastaus #350 : 18.10.2006 klo 00:06:48 »
Maanantaina tuli tuo tilausvahvistus.   ;D

Tuo Roopen ensimmäinen lantti on cool. Ei parane mennä hukkamaan.  :o

« Viimeksi muokattu: 18.10.2006 klo 00:09:01 kirjoittanut Quack »

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #351 : 18.10.2006 klo 10:50:21 »
Minusta se kalenteri on vieläkin hienompi. En taida raaskia käyttää sitä. Römpötin juttu Barksista oli mielenkiintoinen.
"Tex-tieteen yli-morisco"

Lasarus

• Vieras
« Vastaus #352 : 20.10.2006 klo 21:31:25 »
Itse en vieläkään tajua miksi ihmiset tuhlaavat rahojaan moiseen kirja sarjaan. Niitä samoja tarinoita löytyy lehdistä.

Samu94

• Vieras
« Vastaus #353 : 21.10.2006 klo 01:44:02 »
Koska paketissa on kaikki tarinat, ei vain osaa. Sarjassa on myös Barks -elämäkerta ja lopuksi: tarinat kronologisessa järjestyksessä.  :)

MEH

• Vieras
« Vastaus #354 : 21.10.2006 klo 19:41:32 »
Armeijan takia on kertynyt hirveä kasa sarjakuvia luettavaksi. Ja vielä kun tämä Barks kirjat lävähtää postiin joulukuussa niin tammikuussa sitä lukemista riittää. Ohessa pitäs sit alottaa taas duuni ja yo kirjotuksien uusintaan valmistautuminen ja pääsykokeisiin valmistautuminen. Onnenlantti oli hieno. In Gold We Trust. Hienosti ajateltu.

Leo

• Jäsen
« Vastaus #355 : 22.10.2006 klo 01:19:21 »
Tuosta ensilantista tuli heti mun sarjakuvakrääsäkokoelman ykkönen. Tai ainakin siihen asti, että hankin jotain muuta turhaa.

Eli tilausvahvistus saapui jo postissa, kaikki vaan tulee äidin nimellä, kun ei mulla ollut ikää sarjan tilaamiseen : ) Sarjasta joudun kuitenkin maksamaan itse puolet.

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #356 : 22.10.2006 klo 09:06:28 »
Tuosta ensilantista tuli heti mun sarjakuvakrääsäkokoelman ykkönen. Tai ainakin siihen asti, että hankin jotain muuta turhaa.

Täytyy jostain hankkia kupu ja samettityyny sitä varten...  ;D

-P.

M.Leppälä

• Jäsen
« Vastaus #357 : 22.10.2006 klo 23:24:18 »
Minäkin laitoin ensilantin lepäämään samettityynylle ja kuvun alle kuin Roope Ankalla.

puffe

• Jäsen
« Vastaus #358 : 23.10.2006 klo 23:01:05 »
Ellen olisi niin tavattoman rauhallinen sälli (lue: siis hissukka) saisin kyllä raivarin joka vastaisi vähintään Pohjois-Korean ydinpommia. Sillä en ole vieläkään saanut tarjouskirjettä.
Soitin tänään jälleen kerran asiakaspalveluun ja pidätin hengitystä, jotta kirje tippuisi. No, jos ei perjantaihin mennessä tule, niin tilaan puhelimella ja jos sekään ei mene perille niin sitten saavat pitää sarjansa. >:(

marko70

• Vieras
« Vastaus #359 : 24.10.2006 klo 13:03:11 »
Niin seisoi täälläkin viimeinen mahdollisuus... :P