Kirjoittaja Aihe: Carl Barksin kootut  (Luettu 641819 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
Vs: Carl Barksin kootut
« Vastaus #330 : 29.09.2006 klo 13:32:29 »
Eiköhän ne mahdollisesti postin turmelevat saa vaihtaa. Postin tapa käsitellä paketteja on kyllä senlaatuinen (olen vieraillut lajittelukeskuksessa), että voi hirvitys. Mutta Sanoma varmasti pakkaa boksit hyvin.
Tästä olin jo jokin aika sitten huolissani. En olisi niinkään varma, että sanoma pakkaa boksit "varmasti" hyvin. Ei ainakaan ennen kuin esim. täällä sitä aletaan kärjekkäästi vaatimaan. Minä vaadin!
"Tex-tieteen yli-morisco"

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Vastaus #331 : 01.10.2006 klo 19:31:01 »
Hyvä juttu!
"Tex-tieteen yli-morisco"

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #332 : 04.10.2006 klo 12:55:55 »
Uudessa Ankkalinnan Pamauksessa Timo R on kysynyt asiaa, ja ne pakataan huolella ja vaihto-oikeus on tästä huolimatta.

Narsismini vaatii huomauttamaan, että minä sitä asiaa itse asiassa kysyin ja aiheesta kirjoitin. Tilatkaa nyt kumminkin Ankkalinnan Pamaus itsellenne tässä odotellessa.

Päivän tilanne: noin 1500 varmistettua CB koottujen tilaajaa. Aikaa tilata tämän kuun loppuun asti...
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #333 : 04.10.2006 klo 13:08:29 »
Päivän tilanne: noin 1500 varmistettua CB koottujen tilaajaa. Aikaa tilata tämän kuun loppuun asti...

Yllättävän vähiin jää ellei ihmiset saa jotain viime hetken ryntäystä aikaiseksi.

-P.

jutuahol

• Jäsen
« Vastaus #334 : 04.10.2006 klo 13:33:17 »
Yllättävän vähiin jää ellei ihmiset saa jotain viime hetken ryntäystä aikaiseksi.

Prkl kun saisi nyt edes sen mainoslipun niin voisi tilatakin. Soitin jo asiasta pari viikkoa sitten tuonne ja lupasivat laittaa uuden mainoksen, vaan eipä ole sitäkään kuulunut..

puffe

• Jäsen
« Vastaus #335 : 04.10.2006 klo 13:36:57 »

-P.

Eivät ole edes vielä lähettäneet kaikille tarjouskirjettä...ensimmäinen erä lähti syyskuussa ja toinen joskus lokakuussa (näin siis kertoi eilen asiakaspalvelu). Eli kunhan saan kirjeen on tilaajia noin 1500+1.

Rac

• Jäsen
« Vastaus #336 : 04.10.2006 klo 20:55:28 »

Onkos nämä näitä jotka postittivat sen kirjeen vai niitä joilta kysytään vielä senkin jälkeen notta ootkos nyt ihan varma? Muistaakseni mainoksessa puhuttiin jotain moisesta. Itse kuitenkin postitin kirjeen ajat sitten.
"Excuse me. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?" -Batman

jutuahol

• Jäsen
« Vastaus #337 : 05.10.2006 klo 11:51:56 »
Eivät ole edes vielä lähettäneet kaikille tarjouskirjettä...ensimmäinen erä lähti syyskuussa ja toinen joskus lokakuussa (näin siis kertoi eilen asiakaspalvelu). Eli kunhan saan kirjeen on tilaajia noin 1500+1.

Soitin taannoin asiakaspalveluun ja sanoivat, että 19pvä tätä kuuta lähtee toinen erä tarjouksia. Perille tulevat siis viikon 43 aikana. Kovin ruhtinaallisesti ei enää tuon jälkeen ole miettimisaikaa, kun tilaukset pitää tehdä kuun loppuun mennessä.

puffe

• Jäsen
« Vastaus #338 : 05.10.2006 klo 12:36:52 »
Perille tulevat siis viikon 43 aikana. Kovin ruhtinaallisesti ei enää tuon jälkeen ole miettimisaikaa, kun tilaukset pitää tehdä kuun loppuun mennessä.

Hmmm... eipä todellakaan. Täytyypä muistuttaa vaimoa ettei tarjoa matkaa Hawaille viikolla 43 tai voihan sitä joutua tutkintovankeuteenkin just silloin tai umpisuoli voi puhjeta tai...

Quack

• Jäsen
« Vastaus #339 : 05.10.2006 klo 17:16:23 »
Jippii, tänään oli taas Akkarissa Barksin sarja mitä en oo lukenut aikasemmin! Pitää pitää kirjanpitoo kuinka monta ennenlukematonta sarjaa ja sivua noissa kootuissa on.

Flammenwerfer

• Mestari lasimestari
  • Jäsen
« Vastaus #340 : 07.10.2006 klo 17:43:43 »
Olis kiva tietää, kuka tilasi sarjan ekana ja kuinka mones tilaaja itse olin. Soitin ja tilasin sarjan heti kun tulin kotiin, joskus klo 17 sinä päivänä kun se kirje tuli. Mutta siinä päivän aikana varmasti useampikin (muu) Barks-fanaatikko ehti ennen mua.
pölö pölö plöttö hirnau

isokana

• Psykopehmo
  • Jäsen
  • Carpe canem!
« Vastaus #341 : 08.10.2006 klo 17:38:47 »
Prkl kun saisi nyt edes sen mainoslipun niin voisi tilatakin. Soitin jo asiasta pari viikkoa sitten tuonne ja lupasivat laittaa uuden mainoksen, vaan eipä ole sitäkään kuulunut..

Itsekin ihmettelin, missä tarjouskirje viipyi. Homma selkeni, kun kävin vanhempien luona vierailulla. Siellähän se kirje oli. Oli tullut samaan osoitteeseen, mihin akkari on tilattu nimelläni, vaikka pistin kyllä webbisivun ennakkoilmoittautumiseen Espoon osoitteeni. Toivottavasti itse kirjat tulevat tänne eivätkä Lahteen.

marko70

• Vieras
« Vastaus #342 : 14.10.2006 klo 12:41:13 »
No ei ole kyllä tullut kirjettäkään mutta tilattu on haluais sen kirjeen kuitenkin???   ???

HauisHarteikko

• Vieras
« Vastaus #343 : 14.10.2006 klo 16:48:39 »
Tänne tuli myös, vaikka ei tällainen oheiskrääsä sinänsä kiinnosta. Hauska yksityiskohta on kuitenkin kolikon teksti "In gold we trust".

Rac

• Jäsen
« Vastaus #344 : 14.10.2006 klo 19:02:20 »
Eipä tullut tännekään. Kai se sitten ensi viikolla.
"Excuse me. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?" -Batman