Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvaseura.fi avattu  (Luettu 5350 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

KalleH

• Sekatyömies
  • Jäsen
Sarjakuvaseura.fi avattu
« : 20.04.2007 klo 15:47:04 »
Suomen sarjakuvaseuran uudet sivut on avattu juuri puupää julkistamisen alla. Käykää katsomassa ja kommentoikaa.

Kalle H.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
Re: Sarjakuvaseura.fi avattu
« Vastaus #1 : 20.04.2007 klo 16:04:22 »
Pitääkö sarjakuvantekijöiden käydä itse viemässä tietonsa matrikkeliin vai päivittyvätkö ne ajan kanssa vanhoilta sivuilta?

Joku buginen tuossa valikossa:

Timo

KalleH

• Sekatyömies
  • Jäsen
« Vastaus #2 : 20.04.2007 klo 16:07:45 »
Pitääkö sarjakuvantekijöiden käydä itse viemässä tietonsa matrikkeliin vai päivittyvätkö ne ajan kanssa vanhoilta sivuilta?

Niitä siirretään kun ehditään, pitää tehdä käsin...

Millä selaimella toi kuva on otettu? Testatuilla on tähän mennessä toiminut, no noita tulee aina.

Timo Ronkainen

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #3 : 20.04.2007 klo 16:12:39 »
Millä selaimella toi kuva on otettu?

IE 7.0

Timo

JanneT

• Jäsen
« Vastaus #4 : 20.04.2007 klo 16:14:47 »
Ja edellisellä Explorerilla bugittaa aika paljon myös tuo grafiikka
Kuvitukset       Sarjakuvat         Animaatiot       Käsikirjoitukset                 http://www.jannetoriseva.fi

KalleH

• Sekatyömies
  • Jäsen
« Vastaus #5 : 20.04.2007 klo 17:51:18 »
Ja edellisellä Explorerilla bugittaa aika paljon myös tuo grafiikka

Tarkoitat varmaan tuota ylävalikkoa. Se on optimoitu leveys resoluutiolle 1000+, joten jos resoluutio on vaikka 800*600 menee se vähän ruttuun. Käyttäjistä kuitenkin niin pieni vähemmistö enään omistaa moisia näyttöjä, joten.... Vai oliko IE 6 jotain muutakin, on tuota kyllä silläkin testattu.

Toi Timon lähettämä on omituinen, mutta korjasin sen vippaskonstilla. En ole saanut tuota menemään noin.

Timo Ronkainen

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #6 : 20.04.2007 klo 18:29:44 »
Jos siitä yläreunasta valikoi kapeamman näkymän, menee se tosiaan ruttuun, eikä osaa tehdä toista riviä tohon.

Timo

KalleH

• Sekatyömies
  • Jäsen
« Vastaus #7 : 20.04.2007 klo 18:40:51 »
Jos siitä yläreunasta valikoi kapeamman näkymän, menee se tosiaan ruttuun, eikä osaa tehdä toista riviä tohon.

Juuri tätä tarkoitin, tuo valikko otetaan myöhemmin pois. Nyt siitä voi juuri katsoa noita eri resoluutioita nopeasti. Tuo kapein ei ole kuvietlmissanikaan, mutta ehkä tuo keskimmäinen pitäisi saada toimimaan.

Kalle

mari

• Jäsen
« Vastaus #8 : 20.04.2007 klo 18:50:07 »
mmm... voiko noita omia tietoja muuttaa tuolta tekijämatrikkelista jotenkin itse...? Mulla oli ainakin vähän vajaata tietoa ja kotisivujen osoitekin on tässä muuttunut....

Siis en huomannut että tuolla olisi ollu mitään kirjautumis paikkaa... Mut hei, ihan hienot sivut, täytyy sanoo että noi ei oo ehkä niin kauniit mitä vanhat mutta makukysymys varmasti. Ja toimivammathan noi ehdottomasti on.

KalleH

• Sekatyömies
  • Jäsen
« Vastaus #9 : 20.04.2007 klo 19:12:15 »
mmm... voiko noita omia tietoja muuttaa tuolta tekijämatrikkelista jotenkin itse...? Mulla oli ainakin vähän vajaata tietoa ja kotisivujen osoitekin on tässä muuttunut....

Siis en huomannut että tuolla olisi ollu mitään kirjautumis paikkaa... Mut hei, ihan hienot sivut, täytyy sanoo että noi ei oo ehkä niin kauniit mitä vanhat mutta makukysymys varmasti. Ja toimivammathan noi ehdottomasti on.

Laitan sulle postilla tunnukset heti kun saamme muutaman ongelman ratkottua. Kopioin aakkosjärjestyksessä muutaman ensimmäisen ja siksi Ahokoivu on tuolla. Pääset sitten itse korjailemaan kaikki. Kauneutta ei tällainen puusilmä voinut lähteä tavoittelemaan, sen hoitakoon ammattilaiset. Ehkäpä jotain tapahtuu tämänkin osalta vielä kesän aikana...

JanneT

• Jäsen
« Vastaus #10 : 20.04.2007 klo 23:22:36 »
Tarkoitat varmaan tuota ylävalikkoa. Se on optimoitu leveys resoluutiolle 1000+, joten jos resoluutio on vaikka 800*600 menee se vähän ruttuun. Käyttäjistä kuitenkin niin pieni vähemmistö enään omistaa moisia näyttöjä, joten.... Vai oliko IE 6 jotain muutakin, on tuota kyllä silläkin testattu.

Toi Timon lähettämä on omituinen, mutta korjasin sen vippaskonstilla. En ole saanut tuota menemään noin.

Ylävalikkoa tarkoitan ja resoluutio on yli 1000. Vaan kas, nyt ei ollutkaan ongelmia kun uudelleen menin käymään.
Kuvitukset       Sarjakuvat         Animaatiot       Käsikirjoitukset                 http://www.jannetoriseva.fi

mari

• Jäsen
« Vastaus #11 : 20.04.2007 klo 23:33:10 »
Laitan sulle postilla tunnukset heti kun saamme muutaman ongelman ratkottua.

Juu, sitä mä vähän ounastelinkin, meikä on taas vähän hätäinen :)

Helena

• Jäsen
« Vastaus #12 : 21.04.2007 klo 12:05:14 »
mmm... voiko noita omia tietoja muuttaa tuolta tekijämatrikkelista jotenkin itse...? Mulla oli ainakin vähän vajaata tietoa ja kotisivujen osoitekin on tässä muuttunut...

Entä onko matrikkelilista tarkoitettu vain ammattilaisille vai saavatko harrastajapiirtäjätkin sinne nimensä, jos ovat Sarjakuvaseuran jäseniä? ::)

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #13 : 21.04.2007 klo 12:07:07 »
Niin ja pitääkö ehdottomasti olla sarjakuvaseuran jäsen, että pääsee matrikkeliin?
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

KalleH

• Sekatyömies
  • Jäsen
« Vastaus #14 : 21.04.2007 klo 13:00:05 »
Matrikkeli on avoin kaikille, jotka siellä haluavat itseään sarjakuvantekijänä tuoda esille. Toki sarjakuvaseuran jäsenyys on erittäin suotavaa ja on mahdollista että joskus moiseen rajaukseen ryhdytään. Nyt on siis avoin kaikille.

Syöttöjärjestelmä saadaan toivottavasti valmiiksi ensiviikolla, jonka jälkeen halukkaat voivat käydä tietonsa lisäämässä. Palaan asiaan.

Kalle