Kivi: No sentään toinen meistä, koska muuten löisin vyön alle niin, että raikaa. Mun mielestä mun makuni/käsitykset sarjakuvaskenestä on aika toisarvoisia, jos keskustelen paskasta huumorista. Ainakin käsittääkseni tästä on puhuttu viimeiset sivut. En mä missään kohtaa ole väittänytkään, että tää olisi jotenkin oikeasti noteerattava sarjakuva suomalaisessa skenessä, vaan se, että näemmä joku meni mun trollaukseen, kuten minä menin Vesan trollaukseen(ko? Pliis sanokaa, että se oli trollaus!). Pahoitteluni, jos ketju tämän osalta pilalta, opettelen tekemään oman topiccinsa ensi kerralla. Siitä en ole pahoillani, että huomasn edes joidenkn joutuvan miettimään asioiden eteen, mikä oli se syy, miksi halusin tuoda tämän huumorin esille.
Tuipal; juuri samasta syystä, miksi miehet toimimassa pelkän libidonsa johdattelemana kaiken kansan keskellä koetaan hyvin usein seksistiseksi.
Mon of Olay; ensimmäinen reaktio kaveriltani:"Mä en koskaan enää mene bussiin". Mä sentään psytyin osaltani samaistumaan niihin, mutta esitystapansa takia ne ovat luotaantyöntäviä. Se, että yritetään kuvata jotain suloisesti paljastamalla, että näin alistetaan naisen itsemääräämisoikeutta omasta itsestänsä, on tahditonta, se enemmänkin romantisoi sitä. Granted, hyvin realistista, ja tasan tarkkaan tapahtuu molemmilla sukupuolilla, mutta toisella sukupuolella on vain pakottava tarve tuoda nämä asiat esille miettimättä, miten tahdittoman kuvan itsestänsä antaa. Nimim. "Anteeksi, nyt puhun kokemuksesta"
Aura; sen takia mä haluaisin, että ihmiset katsoisivat hieman itseensä, ennen kuin päättävät, että kaksinjaottelu on jotain sellaista, mistä tehdä ja repii huumoria. Granted, mikä vastaveto tämä nyt olikaan Naisen Kanssa-sarjakuvaan, mutta kyllä nää "natsimuumiot" ovat osoittaneet, että siitähän on hyvä tehdä huumoria, oli se sitten niin laiskaa, väsynyttä ja paskaa.
Markku; jos niitä on olemassa, ei se tarkoita, että ne olisivat sen eettisempiä. Granted, ne voi antaa oman tökerön vivahduksensa muusta sarjakuvasta, mutta ei se niistä sen parempia tee. Ei naisille tarkoitettu miesten lätkimissarjakuva ole hyvää, en mä ainakaan osaa sellaisesta nauttia (kuten aikaisemmin sanoit, jotkut Tiitu Takalon sarjakuvat lukeutuvat tällaisiksi).