Kirjoittaja Aihe: Turun sarjisjalkapallistit  (Luettu 7901 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lättä

• Innostunut sonni
  • Jäsen
  • Ei ole yhtään hyvä tämä.
Re: Turun sarjisjalkapallistit
« Vastaus #30 : 08.05.2007 klo 19:56:08 »
Voinko ottaa sittenkin kaksi nörttikaveriani mukaan? Tai ei toinen ole oikeastaan nörtti. Ja toinenkin vähemmän kuin minä... Mutta minä ole paras meistä jalkapallon pelaamisessa. En tiedä, tuleeko se toinen kaverini edes. Kysyn varmuuden vuoksi. Älkääkä säikähtäkö: olen pitkä mies (n.195cm, vaikkei sitä täällä Kvaakissa arvaisikaan). Kaikki eivät ole. En kuitenkaan ole ilkeä. ::)

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #31 : 08.05.2007 klo 22:43:04 »
Tulkaa vaan. Minulla meni polven sivusiteet viime perjantaina, joten voi olla, että olen pois tämän viikon pelistä. Ehkä seuraavankin. Mutta menkää perjantaina viiden jälkeen kuikuilemaan siihen Patacityn viereiselle nurmelle ja pyytäkää päästä peliin mukaan. Voitte kertoa, että Harrin kutsusta tulitte. Ottavat kyllä peliin.

8]

Lättä

• Innostunut sonni
  • Jäsen
« Vastaus #32 : 08.05.2007 klo 22:51:31 »
Kiitos, parane pian.
 8]

Lättä

• Innostunut sonni
  • Jäsen
« Vastaus #33 : 09.05.2007 klo 19:52:23 »
Pääseehän Tirri "Jurri" Aikuisten käsite kuitenkin tulemaan perjantaina, ettei ole ihan orpo olo, kun on yksi oma luomus mukana pelaamassa. Siis minähän loin Tirrin! Muahhahhahhaaa!

Joo ja ottakaa viimeinen kommentti vakavissaan. ;)

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #34 : 10.05.2007 klo 00:12:04 »
Kiitos, parane pian.
 8]

Kiitos. Ei mitään jakoa päästä tällä viikolla pelaamaan. Polvi ei kestä vielä edes astua.

8]

Tirri

• Jäsen
  • Tetristä pelaamalla pääsee elämässä pitkälle!
« Vastaus #35 : 10.05.2007 klo 16:38:34 »
Hazartille paranemisia! Jalitsu on kovaa!

Ilmestyn paikalle mikäli työt päivä ei mene pitkäksi! Tai ei sada!

Lättä

• Innostunut sonni
  • Jäsen
« Vastaus #36 : 11.05.2007 klo 19:36:45 »
Tirri, olitko siellä? Minä olin. Mutta kun en muista nimiä, enkä tiedä, miltä näytät... Eli en tiedä, olitko siellä.

Hazart, voiko sinne tulla uudestaan, vaikka en kuulu kotikirkkoporukoihin? Pitääkö liittyä oikein kunnolla siihen porukkaan, että voi tulla sinne? Kivaa oli, mutta sitten alkoi sataa. :(

EDIT: Laitoin kysymysmerkin kysymyksen päätteeksi.
« Viimeksi muokattu: 11.05.2007 klo 21:33:08 kirjoittanut Lättä »

Wade

• Jäsen
« Vastaus #37 : 11.05.2007 klo 20:34:58 »
Hazart, voiko sinne tulla uudestaan, vaikka en kuulu kotikirkkoporukoihin? Pitääkö liittyä oikein kunnolla siihen porukkaan, että voi tulla sinne. Kivaa oli, mutta sitten alkoi sataa. :(
Hähäh, täällä paistaa aurinko ja on lämmin. Tai aurinko laskee, mikäs sitä on näköalaa katsellessa leivinuunin pärskeiden täyttämässä olohuoneessa, Pepsi-maxi- lasi kädessä.

Lainaus
Tirri, olitko siellä? Minä olin. Mutta kun en muista nimiä, enkä tiedä, miltä näytät... Eli en tiedä, olitko siellä.
Ota tuo Tirrin avatar eteen ja palaa mielessäsi kentälle takaisin. Jos samannäköinen hahmo löytyy, oli Tirri kentällä!

Niin, ja Tirri on Toni siis nimeltään, jotta jos joku huusi: "Toni, herää!", tai "Toni, pysyy tolppa pystyssä pitämättäkin!", oli hän siellä.

No ei vainen, Tonille huudettiin näin: "hieno maali, Toni!"
Wade Koivurinne

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #38 : 11.05.2007 klo 21:31:18 »
Hazart, voiko sinne tulla uudestaan, vaikka en kuulu kotikirkkoporukoihin? Pitääkö liittyä oikein kunnolla siihen porukkaan, että voi tulla sinne. Kivaa oli, mutta sitten alkoi sataa. :(

Voi tulla uudestaan. Se ydinjengi, joka vuoroa pyörittää on Kotikirkon porukkaa, mutta siellä on kautta aikain käynyt pelaamassa vaikka kuka ja milloin mistäkin. Mitään pääsyvaatimuksia ei ole.

8]

Tirri

• Jäsen
« Vastaus #39 : 11.05.2007 klo 21:35:05 »
En ollut kyl pelailemassa! Niin kuin kovin usein viime aikoina...ylitöissä!  >:( Alkaa huumorintaju loppua pikku hiljaa!

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Vastaus #40 : 12.05.2007 klo 00:04:58 »
En ollut kyl pelailemassa! Niin kuin kovin usein viime aikoina...ylitöissä!  >:( Alkaa huumorintaju loppua pikku hiljaa!

Missä sadistilassa sitä oikein ollaan töissä?

8]

Tirri

• Jäsen
« Vastaus #41 : 12.05.2007 klo 12:10:10 »
Olen duunissa varastolla joka välittää VIINAA alkoihin ja laivoille! Kiitos ja kumarrus! Ehkä joskus pääsee irtautumaankin noista hommista! Näin kesän kynnyksellä alkaa hommia olemaan enemmän. Mistäköhän syystä?

ala

• Sáiva gärbmas
  • Jäsen
  • I will
« Vastaus #42 : 14.05.2007 klo 16:08:49 »
Olen duunissa varastolla joka välittää VIINAA alkoihin ja laivoille!
Laadun tarkkailijana?  :D
"Ylitöiksi meni taas...."

Tirri

• Jäsen
« Vastaus #43 : 17.05.2007 klo 12:19:34 »
Roger!

Lättä

• Innostunut sonni
  • Jäsen
« Vastaus #44 : 18.05.2007 klo 14:37:32 »
Tuleeko Tirri tänään? Minä en jaksa. Se on tätä lomaväsymystä. Ensi viikolla sitten. Ja silloin Hazartkin on parantunut...