Asuntoloiden keittiöistä olen kuullut niin paljon kauhutarinoita, että onnistuuko siellä kokeellisen keittiön harrastajan elo ollenkaan? Hieman myös pelottaa tavaroiden tuonti (katoaako valvomaton omaisuus nopeastikin yhteisistä tiloista?)
Asuntoloista sitä vielä, että pitääkö näiden pitkien lomien (esmes joulu- ja hiihto) aikana kaikki oma omaisuus roudata asuntolasta pois? Tutuilta olisin kuullut tällaista toisten oppilaitosten asuntoloista.Onko siellä huollettuja latuja? :3
Ite en syö ruokalassa mutta ruokia olen kuullut kehuttavan. Kasvisvaihtoehto ja erikoisempiakin ruokavalioita tarjoillaan niitä haluaville.
Asuntoloiden keittiökauhutarinat johtuu asujista jotka ei tiskaa. Siis organisoitumiskysymys. Suosittelen aseistettuja tiskimiliisijoukkoja.
Omaisuuden katoaminen on ärsyttävää muttei vakava riesa - mitään arvokasta ei ole viety, ja kadotetut tavarat usein ilmaantuu näkyville ennen pitkää (esimerkiksi säilytin avoimella hyllyllä koko talven kukkaroa, johon ihmiset maksoi käyttämänsä erikoispaperin, ja summa täsmäsi). Talossa toimii toistasataa perin erilaista ihmistä joten kaikenlaiseen saa varatua.
Pitkien lomien ajaksi voi jättää tavarat kämppään, vaikka asukkaitten toivotaan lähtevän lomille jotta voi tehdä huoltojuttuja.
Huollettuja latuja luultavasti on mutten itse ole tarvinnut. Rupesin käymään aikidossa jotta osaan puolustautua kun te tuutte. Äsken tosin yks opiskelijatyttö oppi nivellukitsemaan mut mattoon.
Voiko sinne asuntolaan tuoda oman tv:n ja saako siihen kanavat näkyviin?
Enpäs muuten tiijä onko joka asunnossa antennipistoketta... joissain olen nähnyt telkun. Syksyllä asennettiin digihärpättimiä joten ainakin kanavat näkyy yhteistiloissa. Häh, meinaatko tulla kattomaan telkkaria? No mikä ettei mutta ei täällä noin tylsää ole...
Muokkis: Kuten Aura totesi, sarjistalossa monet laittaa ruokaa, Kipinä-Mikko paistaa lettuja ainaki.