Ihan ok kumi, mutta kyllä tuollakin saa paperin sotkuun aika pahasti. Voisin kuvitella, että maaimasta löytyy parempiakin kumeja. Silti paras kumi, mitä tällä hetkellä löytyy omasta arsenaalista. 
Ei tuokaan ihan paras kumi ole mitä olen kokeillut, eikä tuolla muovitaskullakaan tee yhtään mitään enää sen jälkeen, kun on kumittanu muutaman viikon. Mulla on muutamia vanhempia pyyhkäreitä, jotka on aivan verrattomia, mutta niistä ei enää näe, mitä merkkiä ne on. Tuo toinen, josta tykkään, mutta mitä täytyy välillä putsata toiseen paperiin on kuitenkin melkoisella varmuudella just toi Castell. Sillä kyllä lähtee todella hyvin, mut tosiaan on muistettava putsata sitä välillä.
Olen itsekin ajatellut alkaa käyttämään sen rinnalla noita muovailtavia juttuja pikkutarkkojen kohtien korjailuun, mut saas ny nähä... Toistaseks oon pärjänny kohtuu hyvin näilläkin, mut mullahan tunnetusti on miljoona eri versiota ja vaihetta, ennen lopullista tussausta, joka siis lopulta tehdään melko puhtaasti puhtaalle paperille...
Kokeilemalla se löytyy. Kokeile kaikkia, mutta älä osta kaikkia. Parhaiten niitä voi kokeilla, ku otat kotoa muutaman erilaisen paperiarkin (vaikka A5-kokoon leikatun kopiopaperin, luonnoslehtiöpaperin, tussipaperin, akvarellipaperin jne.) ja vedät niihin erilaisia ja erivahvuisia viivoja ja kuvioita erilaisilla lyijäreillä (vaikka H2 - HB - B2 väliltä). Sitten otat kaikki paperinpalat mukaan kauppaan, otat erilaisia pyyhkäreitä paikan päällä ja kokeilet kumittaa osan viivoista pois. Tälleen mä teen...