Kirjoittaja Aihe: Huumorilehti etsii tekijöitä  (Luettu 7881 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mari

• Jäsen
Re: Huumorilehti etsii tekijöitä
« Vastaus #15 : 11.06.2007 klo 20:08:39 »
Joo, mulla on itseasiassa itelläkin ylhäällä yhteystietoja mutta ne on työhuoneella ja netti on kotona, joten en oo vieläkään muistanut niitä sieltä kaivaa sulle. Mutta kaivan ja laitan privana. Ihan heti kun muistan!

V3§a V1tikain3n

• Jäsen
  • kersanttinapalm.com/
« Vastaus #16 : 16.06.2007 klo 12:26:23 »
Onkohan kukaan saanut vastauksia näytteisiinsä täältä Veitikalta?

JanneT

• Jäsen
« Vastaus #17 : 20.06.2007 klo 15:01:33 »
Joo, mulla on itseasiassa itelläkin ylhäällä yhteystietoja mutta ne on työhuoneella ja netti on kotona, joten en oo vieläkään muistanut niitä sieltä kaivaa sulle. Mutta kaivan ja laitan privana. Ihan heti kun muistan!
Sainkin jo yhteystiedot, mutta kiitos kuitenkin. Soittelin juuri palkkioni ja lehteni perään, lupasivat taas hoitaa asian välittömästi :P
Kuvitukset       Sarjakuvat         Animaatiot       Käsikirjoitukset                 http://www.jannetoriseva.fi

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #18 : 20.06.2007 klo 19:12:31 »
Jokainen oululainen (paitsi Mari) on ostanut Veitikan niin ei ole tarvinnut muualle maahan kaupatakaan ja tekijänkappaleetkin revittiin käsistä. Näinhän siinä yleensä käy kun Suomeen huumori/sarjakuvalehden perustaa.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

JanneT

• Jäsen
« Vastaus #19 : 02.08.2007 klo 11:06:56 »
Uskomatonta, mutta totta: kaksi (2) kappaletta Veitikka-lehteä tipahti tänään postiluukusta ja rahatkin ilmaantuivat tilille neljän kuukauden odottelun jälkeen.
Kuvitukset       Sarjakuvat         Animaatiot       Käsikirjoitukset                 http://www.jannetoriseva.fi

pertti jarla

• Jäsen
« Vastaus #20 : 02.08.2007 klo 11:11:40 »
Mutta millainen on Veitikka lukukokemuksena? Osaisitteko heittää arvostelua?
Myötätunto ja huumori pois vakavasta asiasta!
-Huolestunut äiti

JanneT

• Jäsen
« Vastaus #21 : 02.08.2007 klo 12:36:55 »
Noh minä olen tietysti vähän jäävi sitä arvostelemaan... mutta sanotaan nyt vaikka että taso on melko kirjava. Jutut kulkevat myrkyn, julkun & kumppaneiden linjalla, joten Oswald tuntuu  aika kesyltä kamalta tuossa joukossa. Mainoksia on runsaasti, taitto on ihan nättiä. :P

V3§a V1tikain3n

• Jäsen
  • kersanttinapalm.com/
« Vastaus #22 : 19.08.2007 klo 09:50:31 »
Hei Janne,

oletko ollut yhteydessä Veitikoihin, että meinaako ne jatkaa tuota lehden tekoa? Olisi ihan kiinnostavaa nähdä tämäkin ihme josta "paljon" puhutaan.

JanneT

• Jäsen
« Vastaus #23 : 19.08.2007 klo 12:08:16 »
En ole enää ollut yhteydessä lehteä toimittaneeseen Juha Väisäseen ja tuskin tulen olemaankaan. Lehdessä haettiin kyllä kovasti sarjakuvien ja pilakuvien taitajia, mutta vaikea sanoa lehden tulevaisuudesta. Minulla on kaksi kappaletta lehteä, voin kyllä toimittaa toisen kappaleen vaikka jollekin Helsingin sarjistapaamiselle tai sarjisfestareille, jos kiinnostusta asian tiimoilta löytyy.

V3§a V1tikain3n

• Jäsen
  • kersanttinapalm.com/
« Vastaus #24 : 19.08.2007 klo 12:58:41 »
En ole enää ollut yhteydessä lehteä toimittaneeseen Juha Väisäseen ja tuskin tulen olemaankaan. Lehdessä haettiin kyllä kovasti sarjakuvien ja pilakuvien taitajia, mutta vaikea sanoa lehden tulevaisuudesta. Minulla on kaksi kappaletta lehteä, voin kyllä toimittaa toisen kappaleen vaikka jollekin Helsingin sarjistapaamiselle tai sarjisfestareille, jos kiinnostusta asian tiimoilta löytyy.

No periaatteessa voisin olla kiinnostunut, ota mukaan festareille niin haastellaan lisää.