Kirjoittaja Aihe: Hellsing  (Luettu 32650 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lurker

• Valvoja
Re: Hellsing
« Vastaus #15 : 21.07.2005 klo 12:34:03 »
tuli tost mieleen et Kohta Hiranolla on sama ongela ku mulla ei meinaa keksii nimii ku pitää laittaa Dracula toisin päin mut se sopii hyvin nimeks

Kyseessä on ymmärtääkseni l'hommage elokuvalle Son of Dracula, jossa Lon Chaney Jr.:n roolihahmon nimi on kreivi Alacurd. Elokuva on esitetty myös Suomen televisiossa.

Muistaakseni myös brittiläinen Hammer käytti tätä "kikkaa" jossain elokuvassaan.

Komori

• Jäsen
« Vastaus #16 : 21.07.2005 klo 18:00:01 »
Minä rakastan Hellsingiä :3 Omistan 2 mangana ja jaksoja on pari kappaletta koneella :P
Tajusin tuon Dracula hommelin ihan itse kun kerran katselin hellsingiä ja sitten yhtä äkkiä PLINK! Sehän on Dracula toisin päin........:o

meuhkaantuja

• Vieras
« Vastaus #17 : 21.07.2005 klo 20:26:12 »
Minä rakastan Hellsingiä :3 Omistan 2 mangana ja jaksoja on pari kappaletta koneella :P
Tajusin tuon Dracula hommelin ihan itse kun kerran katselin hellsingiä ja sitten yhtä äkkiä PLINK! Sehän on Dracula toisin päin........:o
ootko imuttanu tota netistä
JA LOPUKSI TIEDOTUS CANAL + OMISTJILLE SYKSYLLÄ SIELTÄ RUPEE TULEE HELLSINGII JEE :D
« Viimeksi muokattu: 21.07.2005 klo 20:38:07 kirjoittanut Veli Loponen »

Komori

• Jäsen
« Vastaus #18 : 22.07.2005 klo 16:23:47 »
ootko imuttanu tota netistä

Kaverini lähetti ne minulle mesen välityksellä ja hän on ladannut ne itse dc++ ohjelmalla.
Minäkin olen kuullut tuosta Canal+ jutusta ja olen harmissani että meillä kanava ei näy ...:(

Özqäri

• ~
  • Jäsen
  • Moi.
« Vastaus #19 : 22.07.2005 klo 18:41:48 »
mullapa näkyy jeee ;D
Ei kaikkea varmaan tarvitse ilmoittaa, sillä tuokaan tuskin tämän keskustelun lukijoita hetkauttaa suuntaan tai toiseen :P.
Hei hei.

Matti Karjalainen

• Jäsen
  • Friendly Neighborhood Librarian
« Vastaus #20 : 22.07.2005 klo 18:42:23 »
Olen Hellsingia tainnut katsoa yhden DVD-levyllisen verran. Se oli ihan mukiinmenevä ja kohtalaisen viileästi toteutettu sarja, mutta ei nyt suoranaisesti jättänyt hinkua nähdä heti samalta istumalta lisää (sama pätee aika moneen muuhunkin animesarjaan - ei taida olla oikein minun teekupilliseni). Vampyyriaihe kiinnostaa kyllä.

Ja jätetään ne waretusjutut heti tähän lähtöviivalle, eikös juu.

Muistaakseni myös brittiläinen Hammer käytti tätä "kikkaa" jossain elokuvassaan.

Jep. En ollut tietoinen, että ideaa oli käytetty sitäkin aikaisemmin, mutta Hammer-elokuva oli "Dracula A.D. 1972". Mielestäni sarjan viihdyttävimpiä osia. Christopher Lee ja Peter Cushing ottavat yhteen tällä kertaa svengaavassa Lontossa: elähtänyttä nuorisokuvausta, hippejä, svengaavaa rockia, pahis Johnny Alucard ja Stephane Beachamin esittämä, varsin povekas Jessica Van Helsing.

Elokuvan taglinea siteeraten: Never count out The Count!

"Onneksi kirjastonhoitajat ovat tunnollisia kaikissa tunnetuissa todellisuuksissa" (P.A. Manninen: Kapteeni Kuolio - Tampereen sankari)

meuhkaantuja

• Vieras
« Vastaus #21 : 26.07.2005 klo 14:28:56 »
Eikös noita Hellsing mangaa oo kuus osaa jostain vaan muistasin seittämännen osan en muista mistä no te varmaa tiiätte paremmin.

Lare

• Vieras
« Vastaus #22 : 26.07.2005 klo 15:36:46 »
dark horse comicsin sivuilta selviää että, hellsingin seitsemäs osa ilmestyy käännettynä syyskuun 21. päivänä-en sitten tiä miten suomessa. ;)

meuhkaantuja

• Vieras
« Vastaus #23 : 26.07.2005 klo 16:00:18 »
dark horse comicsin sivuilta selviää että, hellsingin seitsemäs osa ilmestyy käännettynä syyskuun 21. päivänä-en sitten tiä miten suomessa. ;)

elikkä mä muistin oikein se on suomes varmaan vuoden parin kuluttu (kai)

Kake

• Jäsen
  • "Sweet Spirit, comfort me!"
« Vastaus #24 : 26.07.2005 klo 16:36:39 »
Mistä imutuksista täällä oikeen puhutaan... sososo!  :'(

MUTTA NOIN MUUTEN TUO HELLSINNGG on PIRUN HYVÄÄ KAMAA.
OLEN TUTUSTUNUT VAAN MANGAAN, MUTTA OLIS KIVA NÄHÄ ANIMEEKI!

meuhkaantuja

• Vieras
« Vastaus #25 : 26.07.2005 klo 17:26:46 »
Mistä imutuksista täällä oikeen puhutaan... sososo!  :'(

MUTTA NOIN MUUTEN TUO HELLSINNGG on PIRUN HYVÄÄ KAMAA.
OLEN TUTUSTUNUT VAAN MANGAAN, MUTTA OLIS KIVA NÄHÄ ANIMEEKI!

Näkyykö sulla Canal + koska syksyllä sieltä rupee tulee Hellsingii jos et omista hanki
(nyt meni mainostukseks :-[)

Vanos

• Jäsen
  • Superkäyttäjä
« Vastaus #26 : 27.07.2005 klo 13:15:05 »
Hellsing manga oli ensimmäinen manga jota koskaan olen lukenut. Tätä täytyy siis pitää suuressa arvossa, ja pirun hyvästä syystä. Animenakin tullut katsottua, mutta ei se pääse lähellekkään mangan tasoa.

Animessa Alucard on siisti ja tyylikäs pyssysankari, jota kukaan ei voi tappaa. Mangassa taas Alucardia voi kuvailla hirviöksi.

meuhkaantuja

• Vieras
« Vastaus #27 : 30.07.2005 klo 12:57:05 »
Hellsing manga oli ensimmäinen manga jota koskaan olen lukenut. Tätä täytyy siis pitää suuressa arvossa, ja pirun hyvästä syystä. Animenakin tullut katsottua, mutta ei se pääse lähellekkään mangan tasoa.

Animessa Alucard on siisti ja tyylikäs pyssysankari, jota kukaan ei voi tappaa. Mangassa taas Alucardia voi kuvailla hirviöksi.

MANGASSA SE ON NEMMÄN  PELOTTAVA JA AIKA PELOTON HEPPU

Özqäri

• ~
  • Jäsen
  • Moi.
« Vastaus #28 : 30.07.2005 klo 20:30:29 »
On muuten alkanut tämän ketjun perusteella vähän kiinnostamaan tuo Hellsing. Ostan varmasti, jos jossain tulee eteen, mutta tilaamaan en varmaankaan mistään rupea.
Hei hei.

Visitor Q

• Jäsen
« Vastaus #29 : 07.09.2005 klo 19:14:16 »
Helsingistä on tekeillä mangaan pohjautuva sarja jonka nimi taisi olla Hellsing Ultimate

Length of episodes is supposed to be 35 minutes each, and it`s going to be based on Hellsing manga. Reliable information received from industry sources says that this series will be much more faithful to the original manga than the TV series.

As of 2005-04-19, not very much info on this.